Ir prie ko čia blogis? Aš jokio blogio čia nematau, man čia tik gėris
QUOTE(Nura @ 2015 07 12, 19:35)
Kokia dar statistika
Beveik absoliuti dauguma porų dabar iki santuokos gyvena kartu, o santykiauja irgi bent 99.9% ir tendencijos tik ryškėja. Jeigu visi tai laikytų tokia nuodėmė, masiškai kartu negyventų 
Ir prie ko čia blogis? Aš jokio blogio čia nematau, man čia tik gėris
Ir prie ko čia blogis? Aš jokio blogio čia nematau, man čia tik gėris
Na, tikriausiai jūs labai gerai informuota tuo klausimu, tai nedrįstu ginčytis
QUOTE(Nura @ 2015 07 12, 19:27)
Aš kalbu ne apie Dievo atleidimą, o apie kunigo užsimerkimą prieš dogmų laužymą. Ir nereikia vaidinti naivuolių, paklauskit daugumos sutuoktinių, kurie gailisi, kad santykiavo iki vedybų - kažin, ar bent vieni iš tūkstančio atsiras. Manote šiuolaikinės poros gyvenimą kartu iki santuokos ir lytinius santykius laiko nuodėme? Nejuokinkit 
Tai asmeniškas kiekvieno pasirinkimas. Visiškai laisvas ir nevaržomas. Tai ir yra esmių esmė, kad Dievas davė teisę žmogui laisvai pasirinkti, ko šis nori. Leido keliauti į nuodėmę, leido keikti bažnyčią, bet suteikė galimybę pasikeisti, pripažinti kaltę ir atgailauti.
Tai ne kunigo reikalas spręsti, ar žmogus išpažindamas nuodėmes meluoja. Per kunigą, kaip tarpininką ir tik tarpininką, žmogus kalbasi su Dievu, pats laisvanoriškai pasirinkdamas ar pripažinti nuodėmę ar ją nuslėpti ir nešiotis toliau savyje kaip akmenį. Išpažintis yra Dievo suteikta malonė žmogui atleisti pačiam sau ir toliau gyventi apsuptam malonių. Tai ne prievolė, o malonė- atsikratyti graužaties ir sunkumo.
Jūsų teiginys daugiau nei keistas. Išpažintis yra slaptas dalykas, kunigai neturi teisės to viešinti. iš kur jūs žinote, kad tikintys sutuoktiniai sako per išpažintį?
Jūsų valia elgtis taip kaip norite. Pati pasidarote nuodėmes, pati sau atleidžiate.
Katalikai tai suvokia kiek kitaip ir mato išpažinties prasmę.
Katalikai tai suvokia kiek kitaip ir mato išpažinties prasmę.
QUOTE(_una_ @ 2015 07 07, 18:14)
Moont, nu bet kaip diskutuoti, jei loja5 rašo: " Kristus moko - svarbu ne rezultatas o pastangos. Tik pastangos turi vertę nes rezultatas labai dažnai yra ne mūsų rankose.", o jūs va kaip išvartot
?
Mano galva auka turi buti duodama is sirdies, o ne istresta.
Sutinku galimai per daug prirasiau bet iki galo mities neisdesciau ka norejau. Tad trumpai, jei kam prie dusio Sizifo darbas, jei ka kalba eina apie zmogu kursai rideno akmenuka i kalna, tokia bausme jam skyre dievai. Jei kam tai prasminga OK. As linkusi daryti apciuopiamus darbus, nesancius nauda ne tik man, o ir aplinkiniams. Bej jei norite skaiciuoti smilteles pajuryje, pirmyn.
QUOTE(mementoo @ 2015 07 07, 21:37)
Ar kalbate iš nuogirdų ar iš realios patirties? Kiek pažįstate išvarytų jaunų žmonių iš bažnyčios? Aš esu girdėjusi skundų , kai prieš santuoką būsimieji jaunavedžiai piktinosi pamokėlėmis, kunigo skatinimu priimti šį sakramentą pasiruošus. Bet tai todėl, kad santuoka bažnyčioje kai kam paprastas mados reikalas, kad iškilmės gražesnės. Jei nėra vidinio postūmio rūpintis ne vien fiziniu kūnu, o ir dvasios reikalais, visi kunigų reikalavimai tampa nepriimtini.
O dėl bažnyčių juk puikiai žinote, kas su jomis buvo daroma okupacijos metais. Tik dabar po truputį atstatomos. Čia ne parduotuvė, šventovė yra kitokio lygio pastatas, neapkalsi plastikinėm lentelėm, ypač, kaip prastovėjusi keletą šimtmečių. O aukos yra perskirstomos, gausiai jų surenkančios bažnyčios dalį atiduoda menkoms parapijoms, reikia ir senus kunigus išlaikyti ir seminaristus išmokyti.
Tas aiškinimas kad Dievas ir materializmas nesuderinama yra keistokas. Kaip ir aiškinimas, kad jei esi gydytojas, vadinasi visą parą privalai būti pasiekiamas, o atlyginimo gali gauti ir labai mažai, dirbti vien altruizmo vedamas. yra altruistų, bet eiliniai žmonės turi suvokti, kad negalima visą gautą pelną sunaudoti tik egoistiškai savo reikmėws, reikia dalį skirti paramai vargstantiems, dalį aukoms išlaikant savo bažnyčią. Dejuoja ne tie, kurie turi mažai, jie ir aukoja visada, o dejuoja tie, kuriems amžinai neužtenka, kurie įpratę nuolatos skaičiuoti kitų pinigus, o ne savas nuodėmes.
ar jūs susitikusi su žmogumi galite nuspręsti kiek jis įtakotas tikėjimo. Manau nelabai, ne visada tai aiškiai išreiškiama verbališkai ir neverbališkai. Tikintis nėra tapatu šventasis. Tai tokie patys žmonės, iš tos pačios visuomenės, jie nebūtinai jums turi atrodyti geresni ar blogesni. Tikėjimas duoda tiek, kiek žmogus nori tai priimti. Ir patikėkite manimi
, nemėgstu duoti blogų patarimų, pabandykite pavaikščioti į mišias, išklausykite pamokslų, paklausykite Dievo žodžio be priešiško nusiteikimo. Tiesiog pabandykite pajausti, kad ne vien kūnas yra jumyse, kad yra dar ir dvasia, užkišta kamputyje, gal pritilusi, bet ji yra ir laukia, kol jūs ją atsiminsite ir duosite peno.
O dėl bažnyčių juk puikiai žinote, kas su jomis buvo daroma okupacijos metais. Tik dabar po truputį atstatomos. Čia ne parduotuvė, šventovė yra kitokio lygio pastatas, neapkalsi plastikinėm lentelėm, ypač, kaip prastovėjusi keletą šimtmečių. O aukos yra perskirstomos, gausiai jų surenkančios bažnyčios dalį atiduoda menkoms parapijoms, reikia ir senus kunigus išlaikyti ir seminaristus išmokyti.
Tas aiškinimas kad Dievas ir materializmas nesuderinama yra keistokas. Kaip ir aiškinimas, kad jei esi gydytojas, vadinasi visą parą privalai būti pasiekiamas, o atlyginimo gali gauti ir labai mažai, dirbti vien altruizmo vedamas. yra altruistų, bet eiliniai žmonės turi suvokti, kad negalima visą gautą pelną sunaudoti tik egoistiškai savo reikmėws, reikia dalį skirti paramai vargstantiems, dalį aukoms išlaikant savo bažnyčią. Dejuoja ne tie, kurie turi mažai, jie ir aukoja visada, o dejuoja tie, kuriems amžinai neužtenka, kurie įpratę nuolatos skaičiuoti kitų pinigus, o ne savas nuodėmes.
ar jūs susitikusi su žmogumi galite nuspręsti kiek jis įtakotas tikėjimo. Manau nelabai, ne visada tai aiškiai išreiškiama verbališkai ir neverbališkai. Tikintis nėra tapatu šventasis. Tai tokie patys žmonės, iš tos pačios visuomenės, jie nebūtinai jums turi atrodyti geresni ar blogesni. Tikėjimas duoda tiek, kiek žmogus nori tai priimti. Ir patikėkite manimi
Dalyvavau tokiose vestuvese, ne be mano idnelio t.y. liezuvio krikstyti katalikai virto liuteronais. Nuvaziavom i liuteronu banzycia, puikiausiai susitare, lanke kursus ir viskas kas su tuo susije. Dabar si pora turi du mazus vaikiukus kurie pakrykstyti liuteronu tikejime
Gal nereikia dabar manipuliaciju, dangstytis okupacijos padariniais. Pagaliau jus labai nedekingoje situacijoje, nes mano profesija suteikia daugiau informacijos sia tema
O kai as sutinku zmogu man isvis neidomu tikintis jis ar ne, tikejimas, santikis su Dievu tai asmenine, intymi zmogaus teise, tad nebutinai privalomai afisuojama, O ir afisavimas nevsidada numano, jog tas garsiausiai tai demonstruojantis istiesu yra tikintis Dievu.
Bet va jei asmuo pradeda deklaruoti Dievo Tiesas, ypac vertinti kitu asmenu santiki su Dievu, va tuomet as atkreipiu demesi, ypac kai deklaracijos neatitinka tikroves.
O is kur jus nusprendete, kad as nesilankiau Dievo namuose? Galimai as net neapsiribojusi vienos konfesijos Dievo namais, net galiu palyginti
Ir paskutinis siai dienai mano pasvarstymas. Manau, kad didziausia itaka zmogaus gyvenime turi mokytojas - kuris ugdo zmogu, seja jame zingeidumo gruda. Medikas - kuris gydo zmogaus kuna ir kunigas - kuris puoseleja zmogaus siela. Visu tu profesiju zmoniu klaidos, itakoja zmogu visa jo gyvenima. Va del to mokytojas, gydytojas, kunigas yra 24 val per para, tad tai ne profesija, o pasaukimas. O jei atejai i sia profesija kaip amatininkas tai bent jau stenkis nedaryti klaidas, neluosink zmonems gyvenimo.
QUOTE(Moonte @ 2015 07 13, 21:38)
kai as sutinku zmogu man isvis neidomu tikintis jis ar ne, tikejimas, santikis su Dievu tai asmenine, intymi zmogaus teise, tai nebutinai privaloma afisuojama, O ir afisavimas nevsidada numano jog tas garsiausiai tai demostruoja istiesu yra tikintis Dievu.
Bet va jei asmuo pradeda deklaruoti Dievo Tiesas, ypac vertinti kitu asmenu santiki su Dievu, va tuomet as atkreipiu demesi, ypac kai deklaracijos neatitinka tikroves.
Bet va jei asmuo pradeda deklaruoti Dievo Tiesas, ypac vertinti kitu asmenu santiki su Dievu, va tuomet as atkreipiu demesi, ypac kai deklaracijos neatitinka tikroves.
Moonte, auksiniai žodžiai. Man taipogi tas brovimąsis į kito tikėjimą, bandymas jam moralizuoti, aiškinti "ant kiek" jis teisingai ar neteisingai tiki - yra labai pasibjaurėtinas reikalas. Lyg brautųsi į kažkieno miegamajį, visiškai intymią ervdę.
QUOTE(mementoo @ 2015 07 12, 19:49)
Jūsų valia elgtis taip kaip norite. Pati pasidarote nuodėmes, pati sau atleidžiate.
Katalikai tai suvokia kiek kitaip ir mato išpažinties prasmę.
Katalikai tai suvokia kiek kitaip ir mato išpažinties prasmę.
O mano galva svarbu ne ispazintis, o ATGAILA. Nieko gero nematau ispazintyje be atgailos, kai ispazinus si nuodeme kartojasi. Tik atgailaujantis zmogus, samoningai suvokes savo nuodeme nekartos jos ir visai nesvarbu, ar ta atgaila buvo garsiai paviesinta ispazinties metu, ar zmogaus viduje. Svarbu rezultatas - samoningas nuodemes nekartojimas.
Ir pagaliau, vienas is pagrindiniu ir sunkiausiu gyvenimo momentu buna negalejimas sau atleisti. Is esmes jei nemoki atleisti sau, nemokesi atleisti kitam.
Man patiko kunigo Vaido Vaisvilo zodziai - jei mes bent akimirkai pajustume kokia didele meile Dievas mus myli, isgriutume vietoje, protas to nepajegtu pakelti, na o jei...dar neisgriuname reiskias yra dar kur darbuotis. Linkiu visoms ir sau ramybes, tegul ta nuostabi Dievo meile kazkuria diena atves iki reikalingo tasko





