Įkraunama...
Įkraunama...

Klientas visada teisus

Sveikos,man labai žiauriai skamba "klientas visada teisus".Juk taip sakoma ir tada,kai jis būna absoliučiai neteisus.Kodėl šis žeminantis pasiteisinimas toks populiarus?
Norėčiau,kad plačiau pakalbėtume,ar tikrai:
1)pritariate,kad parduotuvėje galima tyčiotis iš pardavėjo?
2)mokykloje tėvai ir mokiniai iš mokytojo?
3)darželyje vaikų tėvai iš auklėtojos?
4) .......?(kita paslaugų sfera)
Juk dažniausiai tai išgirstama iš vadovo,gavusio skundą jūsų adresu.o gal jis galėtų būti žmogus ir apginti,o ne visiškai susmukdyti? verysad.gif
Atsakyti
tai butent taip ir elgiasi vadovai nes jiems vadovaujamo objekto svarbiausia yra prestizas ir vardas, bet tai man teko dirbti firmoje kur vadovai gan daznai gindavo nuo prikliu ir besikabinejanciu klientu
Atsakyti
Esu įsitikinusi, jog "klientas visada teisus" būna tol, kol neįsigyja prekės.
Atsakyti
Dirbu parduotuvėje ir žinau ką reiškia "klientas visada teisus" sad.gif Žinoma, mes savo darbe irgi kartais klystame, būna visokių problemų ir tikrai ramiai reguojame į pirkėjų skundus. Bet, patikėkit, iš 10 pirkėjų kokie 6-7 būna tikrai neteisūs g.gif Bet šitie rėkia garsiausiai biggrin.gif Oho kokių dalykų savo adresu prisiklausau blink.gif
Atsakyti
Kiekvienas zmogus turi savo teisybe. Bet is savo darbo banke srities galiu pasakyti, kad buna situaciju, kai ta teisybe darosi tokia dviprasmiska, t.y. zmogus turi savo nuomone, kuri nesutampa su banko reikalavimais : klientas pvz nenori mums pasakyti savo asmens kodo, gincijasi, vadina mus formalistais ir biurokratais, nes tipo, tai jo slapta informacija, o banko nuostatuose aiskiai parasyta, kad nenurodzius asmens kodo, mes neturime teises atlikti vienos ar kitos operacijos ARBA iskeikia mus, kad mes banko komisinius mokescius dedam sau i kisene, tada taip ir norisi atrezti, kad sedziu cia beveik uz minimuma, kuri visa isleidziu mokesciams uz buta, darzeli ir nieko nelieka cry.gif As kaip ir suprantu tuos klientus, nes jiems ir taip mokesciai dideli, o dar bankas komisinius ima, bet juk ne mes, sedincios prie langelio, tuos istatymus sugalvojome, taciau mes tampame ju pykcio issiliejimo objektu sad.gif Tuomet mintyse galvoju, ech zmogau, neisileisiu as i save tavo pykcio ir nepyksiu ant taves, nuo to tik tau paciam blogiau bus, juk visada paleistas pyktis grizta atgal mirksiukas.gif Ir dar geros dienos palinkiu mirksiukas.gif
O siaip izeidineti, plustis, zeminti tiek pardavejus, mokytojus ar kitus zmones niekas neturetu. Bet taip jau pas mus yra, pikti kazkokie visi, nepatenkinti ir nezinia, ar kada bus kitaip. g.gif
Taigi ne visada tas klientas teisus g.gif
Atsakyti
be abejo klientas dažniausiai būna neteisus schmoll.gif
bet yra ir galioja ta nerašyta taisyklė, kad teisus g.gif be reikalo...
jei būsiu direktorė, savo pavaldiniams liepsiu elgtis taip, kaip su jais bus elgiamasi: su tavim mandagiai, tai ir tu mandagiai, tau akis drąsko, drąskyk ir tu ax.gif
Atsakyti
Šie tiek matau tą prekybos pasaulį, tai patikėkit tokių fruktų tenka prsižiūrėti, kad siaubas doh.gif . Būna tokių atvejų, kad pardavėjos bėga iš savo skyrių ir slepiasi nuo "pirkėjų", kad tik neduok dieve nenupirktų ko nors, nes problemos garantuotos. Dabar pirkėjai labai gerai žino savo teises ir gudriai jomis naudojasi. Na pvz. kad ir tas grąžinimas. Nusiperka drabužį, pasipuošia juo, atneša grąžinti. Atseit netiko-nepatiko., spalva ne ta. O kad plėmas uždėtas... Ir klientas teisus, nieko jam nepasakysi. Jis žino savo teises, jį ginančius įstatymus ir organizacijas. O kas apgins pardavėjus? g.gif
Atsakyti
Cia viskas nuo kulturos lygio prikauso. Juk svarbi abipuse pagarba. Buna, kad klijentas teisus, o buna, kad ir "iesko ko nepamete". Dirbau paslaugu sferoj (ne parduotuvej), tai teko su tuo susidurt. Karta man truko kantrybe ir isdejau, ka apie ji galvojau. Maniau, kad pasiskus sefui, bet ne. O sekanti karta net malonesnis nei visad buvo.
Nu, negaliu leist, kad man nepelnytai mesla ant galvos piltu bash.gif
Atsakyti
QUOTE(Russne @ 2005 04 06, 21:22)
Kiekvienas zmogus turi savo teisybe. Bet is savo darbo banke srities galiu pasakyti, kad buna situaciju, kai ta teisybe darosi tokia dviprasmiska, t.y. zmogus turi savo nuomone, kuri nesutampa su banko reikalavimais : klientas pvz nenori mums pasakyti savo asmens kodo, gincijasi, vadina mus formalistais ir biurokratais, nes tipo, tai jo slapta informacija, o banko nuostatuose aiskiai parasyta, kad nenurodzius asmens kodo, mes neturime teises atlikti vienos ar kitos operacijos ARBA iskeikia mus, kad mes banko komisinius mokescius dedam sau i kisene, tada taip ir norisi atrezti, kad sedziu cia beveik uz minimuma, kuri visa isleidziu mokesciams uz buta, darzeli ir nieko nelieka cry.gif  As kaip ir suprantu tuos klientus, nes jiems ir taip mokesciai dideli, o dar bankas komisinius ima, bet juk ne mes, sedincios prie langelio, tuos istatymus sugalvojome, taciau mes tampame ju pykcio issiliejimo objektu sad.gif  Tuomet mintyse galvoju, ech zmogau, neisileisiu as i save tavo pykcio ir nepyksiu ant taves, nuo to tik tau paciam blogiau bus, juk visada paleistas pyktis grizta atgal mirksiukas.gif Ir dar geros dienos palinkiu mirksiukas.gif
O siaip izeidineti, plustis, zeminti tiek pardavejus, mokytojus ar kitus zmones niekas neturetu. Bet taip jau pas mus yra, pikti kazkokie visi, nepatenkinti ir nezinia, ar kada bus kitaip.  g.gif
Taigi ne visada tas klientas teisus g.gif

Atsakyti
O visgi,kodėl visi turi tik teises,o nebelieka pareigų.Taip vieni pikti,kiti -jautrūs,deja... unsure.gif
Aš irgi jautriai išgyvenu tą neteisybę,kai stengies ,kiek gali,o tau ima ir ir įvaro nervą,gyvą nervą,imi slėptis nuo žmonių,kurie tau nemalonūs,o galų gale vistiek jie lieka teisūs todėl ,kad tu jiems paslaugą suteiki...Na kas apgins darbuotoją? Jaučiu niekas. cry.gif
Gal esu idealistė,bet sakau-taip neturėtų būti.Nieks neturi teisės įžeidinėti žmogaus tik dėl to,kad moka pinigus,niekas.Tai žema,tai neatitaisoma žala žmogui,iš kurio šitaip tyčiojies,kada pagaliau imsime gerbti kitus ir jų darbą???????????? unsure.gif
Atsakyti
o aš esu tos nuomonės, kad klientas bent jau didžiąja dalimi yra teisus (neįskaitant tų atvejų, kai klientų tarpe pasitaiko psichinių ligonių). Pati dirbu aptarnavimo sferoje, esu lankiusi begalę kursų ta tema. Po jų ir pati pradėjau atsakingiau su klientais dirbti, ir reiklesnė pasidariau kaip klientė.
Dažniausiai pykstame ant "blogų" klientų tada, kai per daug asmeniškai priimame jo priekaištus. Ko klientui reikia - šypsenos ir malonaus aptarnavimo. Jei klientas būna piktas, didelė tikimybė, kad jis ką tik susipyko su viršininku, šeimos nariu, jam kažką skauda ar šiaip neturi nuotaikos biggrin.gif Mums visa tai turi būti Dzin. Reikia išgirsti klientą, suprasti jo poreikius, nesusierzinti, nes gal jis pyksta ne ant jūsų mirksiukas.gif O gal ir iš tiesų mes (ne pardavėjai, o pvz. parduotuvės tiekėjai ar dar kas nors - juk klientui tai nesvarbu, nes mes esame galutiniai prekės pateikėjai jam) Kai sugebėsime išmesti tokius asmeniškumus, ir klientai neatrodys kaip žvėrys tongue.gif Duokite jam suprasti, kad jis išgirstas ir suprastas. Galų gale jie uždirba jums algą ax.gif - tai didžiausias jų pasiteisinimas. Mokėdamas pinigus jis moka ne tik už prekę ar paslaugą, bet ir už malonų aptarnavimą.
Man labai nepatinka, kai maisto prekių parduotuvėse aptarnauja piktos pardavėjos, surūgusios, nesišypsančios. Tikrai suprantu - tiek darbo grafikas, tiek sunkus darbas daro savo. Tai jau parduotuvės viršininko problema, kad nesudaro normalių grafikų, kad nesuteikia pertraukėlių pailsėti ir t.t. Nors man, kaip klientui, turi būti giliai dzin asmeninės pardavėjo ar vedėjo, kuris nesusitvarko šioj sferoj problemos. Į parduotuvę užsukau trumpam, apsipirkti ir nesusigadinti nuotaikos biggrin.gif
Stengiuosi gerbti savo klientus, padėti jiems susigaudyti esamoj situacijoj. Tik turiu didesnį privalumą - su klientais dažniausiai bendrauju telefonu. Tada ir blogas emocijas lengva paslėpti blink.gif rolleyes.gif
Parduotuvėse uri būti kažkokia sistema, kad pavargusias pardavėjas bent pusvalandukui galėtų pakeisti kita. Juk po audringų klientų emocijų išklausymo joms skirtų bent 15 minučių, kad atsigauti - parūkyti, pagerti kavos, pakalbėti su drauge ar šeimos nariais apie ką nors. Kad tik atsijungti nuo ką tik buvusių nemalonumų. Gal pakvėpuoti giliai, kad atstatyti kvėpavimą. Bet pas mus iki to dar toli. Pardavėjos dažniausiai dirba už mažą atlygiminą, baisiausiu darbo grafiku. Čia ir arklys nepatemps.
Kai parduotuvėje pamatau nuo nuovargio persiraukusią pardavėją, pykstu - tik ne ant jos, o ant jos viršininkų 4u.gif Stiprybės jums 4u.gif
Sutikite, kad jei gautume tikrai normalius pinigus (tokius, kokių tikrai esame vertos), jei turėtume normalias, o ne gyvuliškas darbo sąlygas, labiau mylėtume savo klientus 4u.gif . Bet jie gi dėl to nekalti doh.gif
Atsakyti
Beje, pamiršau paminėti dar vieną klietų kategoriją - girtus klietus. Su tais tai visiškas pravalas doh.gif Įrodinėk sau ką nori - jiems vienodai biggrin.gif
Pvz.pas mus RIMI dažnai (beveik visada) nerasi pardavėjų mėsos ir saldumynų skyriuose. Tai dažniausiai irgi valdžios problema, nes tos pačios pardavėjos turi dirbti kelis darus, ne tik savo. Jos ir prekes priima, ir susveria jas, ir į lentynas išdėlioja, ko, mano giliu įsitikinimu, neturėtų daryti schmoll.gif
Bet kai pardavėja klietų akivaizdoje demonstratyviai plepa su drauge ar bendradarbe - pykstu mad.gif . Tam galima rasti kitą laiką, o ne tada, kai išsirikiavusi minia perkančiųjų ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mandalina: 06 balandžio 2005 - 23:01