Atnešu iš senosios temos "Kitokie kvepalai" (tikiuosi, autoriai nesupyks), kad apie SL būtų vienoj temoj.
Gervela, 2008 06 29, 16:13dar vienas malonus naujas (gaila, tik kad mažam kieky) Serge Lutens kvapas
Serge Lutens "Clair de Musc"
Clair de Musc notes
Musk, bergamot, neroli petals, Tuscan iris powder
labai švelnus subtilus kvapas (pvz. palyginus su SL "Gris Clair", kuriuo kvepia kita ranka

). Tai kvapas iš tų, kai praėjus dvelkteli lengvas vėjo gūsis, nusinešdamas lengvą perregimą gėlių, vandens, šviesos šleifą.
Itin perregimas kvapas, toks skaidrus, kaip eteris, kaip pats oras, labai minkštas, kad regis galėtum ranka paglostyti.
Sukelia jausmą, panašų į tą, kuri jauti, žiūrėdamas į saulės zuikučius, žaidžiančius ant sienos- regis, daiktas apčiuopiamas, bet žinai, kad tai tik iliuzija- niekad nepagausi jo

bet be proto gražu ir jaudinama.
dar primena man lengvą šviesą, prasimušančią pro tamsiai žalias išlakių eglių šakas. toks vos vos perregimas šviesos srautas, virpantis ant samanų. Tačiau nėra šaltas ir baugus, priešingai- šiltas, glostantis.
Vienam Blog'e skaičiau, kad šį kvapą traktuoja kaip perregimą, bet šaltą

Aš tikrai nesutikčiau su šia nuomone

Turiu pabrėžti, kad Clair de Musc tikrai nėra kokia uogienė ar šiaip šiltas saldus kvapas, tačiau turi kažkokios švelnios šilumos- gal tokios, kaip ankstų vasaros rytą, kai oras vėsus, tačiau saulės spinduliai jau glosto veidą- taip, tiksliai toks jausmas
Clair de Musc turi savyje lengvo vanilinio cukraus saldumo su kiek citrusų, bet stipriau prasimuša vanilės minkštumas. bet vėlgi- labai subtiliai, atsargiai, nieku gyvu ne įkyriai.
Šis kvapas turi savo firminį Lutensišką išskirtinumą, kas juose man taip patinka. Pvz. Hermes'us aš turiu labai atsargiai tyrinėti, nes daugumoje jų man yra daugiau nepatinkančių, negu patinkančių kvapų elementų, kol atrandu kažką mano nosiai priimtino, o Serge Lutens pirmiausia atpažystu tą man mielą gaidą.
Būtų labai įdomu, jei kas dar parašytų savo atsiliepimus apie šį kvapą, nes ką tik perskaičiau dar vieną komentarą, kuriame šis kvapas vadinamas "mėnulišku" ir vėsiu

Nors nenuostabu, kai man ne vieneri kvapai atrodo saldesni nei kitiems
BlackDee,2008 05 17, 17:29Testuoju Serge Lutens
Cuir Mauresque ("mauritaniška oda"):

Natos: amber, myrrh, burnt styrax, incense, cinnamon, aloe wood, cedar, civet, nutmeg, clove, cumin, musk, mandarin peel, orange blossom
LABAI panašus pradžioj į Bvlgari Black. Ir nesuprantu ar užuodžiu odą ar padangas

Bet kokiu atveju, ar viena ar kita, tačiau ryškiai - su jazminais

Manau, tą padangos kvapą suteikia tas "burnt styrax"

Arba tai kažkokia "dūminė" oda, gal Mauritanijoj ji taip kvepia

Po pusvalandžio dūmų, odos, padangų ar kas tai bebūtų kvapas sušvelnėja, prasideda ambros, gvazdikų ir cinamono laikas, tuo metu kvapas yra gan saldus. Kuo toliau, tuo jis tampa "tylesnis", laikosi labai arti odos, nešleifinis.
BlackDeeLabai gaila, bet man
Clair de Musc kvepia tik muilu, kaip ir Artizano "Mure et Musc", deja
rutuliukas jO su
Clair de Musc irgi jau teko susipazinti- primine Claude Debussy "menulio lopsine". Ir siltas, bet kartu ir vesus. Gal tiksliau- vesus, bet svelnus. Tame ir jo grozis- ir siluma, ir vesumas kaitaliojasi, taip kaip bangeles raibuliuoja. Man tas kvapas labiau i muzika, nei i materija panasus Labai graziai persipina komponentai, kvapas labai vientisas. Man patiko. Nors neisivaizduoju, ka taip kvepiant reiktu rengtis. Tik naktinukus lengvucius
JvanaPazindinaus su Serge Lutens kuriniais
Five OClock Au Gingembre pirmose natose jauciau kvapus kaip silta imbiero arbata su medumi, vidurinese daugiau kaip Kaledini pyraga su imbieru, cinamonu. Siltas, jaukus, kaledinis
Ambre Sultan kaip mat patiko. Labai jau "spicy" Net sunku buvo susigaudyti kas groja pirmose natose.. Noreciau sakyti, kad papipirintas, bet tai butu ne tai, o kazkas panasaus Visgi dabar natoms nusedus i vidurines jauciu aisku aiskiausia paciule, vaniles pasaldinta medi, koriandra ir raudonelis (man jis labai nepatinka maiste..). Visas tas derinys karstas, spirgantis, gyvas. Sakyciau paciule ir raudonelis griezia pagrindinemis partijomis. O vanile, galbut muskusas ir koriandras vos vos isiterpia i repertuara
A La Nuit JAAAAAZMINAI Pirmose natose kaip ne keista, jie tokie tylus ir ramus, o vidurinese ryskus kaip zvaigzdes danguje. O kaip skaniai kvepia.. Kvapas nekintantis, bet grazus grazus. Su mielu noru jais dabar pasikvepinciau ir traukciau miegot... Ar kokia velyva vasaros nakti jais pasikvepinus eiti prie juros pasivaikscioti.
Datura Noir man gan aiskus kokosas, migdolai, gal tuberoze?.. Grazus ir silti. Viena aisku, kad kvepaluose turetu buti gan nemazai sudetiniu daliu, nes isties sunku atrinkti kas sukuria toki ypatinga kvapa Visgi labai gardziai kvepia tiek kokosas, tiek migdolai.
Sa Majeste la Rose delikati roze As nesu roziu myletoja kvepaluose.. Visgi patikinsiu, kad suprantu, jog ji graziai pristatyta.
Dolce VitaSerge Lutens
A la Nuit - labai gražus derinys. Jazminas su švelniomis žalumos natomis. Švelnus saldumas jaučiasi bet ne vanilinis. Sudėtyje mačiau kad įeina medus, bet jei Muglerio Aliene man jazminai su per jų žiedus varvančiu skystu medumi, tai čia greičiau jazminų žiedai pamerkti į meduotą vandenį. Šviesus, taurus, sparnuotas aromatas. Toks įspūdis kad turėtų būti labai šlefinis. Norėtųsi paragauti medaus, sunešto iš tokių kvapnių žiedų.
Serge Lutens
Cuir Mauresque labai ryški oda. Ne subtilaus išdirbimo minkštutė pirštininė, o stora gruboka oda, naudojama batų, baldų, diržų gamyboje. Aštresnė už Chanel rusišką odą. Skiriasi vėsiais medienos akcentais. Kvapas gana sausas, kartokas, dulkėtas. Jaučiasi prieskoniai, bet kažkuris vienas neišryškėjo (man labai panašu į muškatą, bet nesu tikra ar tai jis). Ir dar kažkas gerleniško man juose jaučiasi, asociacijos su L'Heure Bleue ar Mahora. Nežinau net kodėl, nes natos gerokai skiriasi.
milduteBORNEO 1834Labai labai keistas kvapas... Pats idomiausiais iki siol sutiktu... Tikiuosi manes dar laukia daug netiketumu ir idomybiu!
Kvapas toks tirstas, netgi aliejinis... pradinese natose mane net erzina tas toks buitinis aliejaus (bet gero alyvuogiu) kvapas.
Bet paskui atsiskleidzia labai idomi turtinga kvapo puokste... Paciule, sokoladas, smilkalai... Viskas laikosi labai arti odos... Kvapo paskutines natos laiosi labai ilgai... Jauciuosi su tuo kvapu ypatinga, turinti kazkokia didele paslapti... Na nuostabus kvapas!
Pradinese natose turi kazka giminingo su Guerlain Vol de Nuit, vidurinese - su su Estee Lauder Youth Dew, zemutinese natose - su ... Net nezinau kuo...
Tols idomus jausmingas, netgi agresyvokas aromatas...
Paskatino mane ji pirkti BORNEO dvasia ir istorija. Manau tas kvapas tai ir atspindi...
FerrariSusipažinau su Serge Lutens
Cedre Kvepalai priskiriami Oriental Woody grupei.
Fragrantica nurodo tokias natas:
tuberoza, ambra, cinamonas, muskusas, gvazdikėliai.
Pirmas minutes ant mano odos pakvimpa kaip Ylang-ylang eterinis aliejus, po kelių minučių kvapas kiek pakinta, jaučiu ryškų man nežinomos gėlės aromatą. Kadangi natose nurodyta vienintelė gėlė - tuberoza, dabar žinosiu kaip ją pažinti kvepaluose.
Uostant Cedre, laikas mane nuneša į vaikystę ir prieš akis matau įvairius kvepalų buteliukus, kurių pavadinimų neprismenu, bet tikrai žinau, kad tarp jų buvo kažkokie taip pat ryškiai tuberoza kvepiantys kvepalai.
Cedre kvapas išties ryškus, svaiginantis, šiek tiek salstelėjęs. Jis nuolat mainosi - kvepia vienu metu gėlėm, o po to mediena, po kiek laiko vėl išryškėja gėlės. Jaukus, šiltas ir tuo pačiu vėsus, lyg apsigaubus šiltu pledu, vėsų vasaros vakarą, sėdėtum miško užuovejoje, o vėjas atneštų svaiginantį šalia žydynčių tuberozų kvapą.
MargotDar apie vanilę. Išmėginau SL
Vanilės medį, tai pasirodė itin konditeriškas kvapas su ryškiai ir gana tiesmukai išreikšta vanile. Man priimtinesnė ir kur kas įdomesnė yra pvz. Nicolai "Vanille Tonka", kuri prasideda efemeriška citrusų nata ir netrukus pradeda grimzti į smilkalų debesį. Na, skonio reikalas, savaime suprantama
FerrariNuit de Cellophane Prasidėjo šviežiai spaustomis saldžiomis apelsinų sultimis su mažyčiu jazmino žiedeliu, o po penkių minučių kvapo beveik nejaučiu, liko vos juntamas baltų gėlių dvelksmas.
BiologeStiprus, aitrokas, tamsus kvapas. Labai trumpas citrusų (nesu visai tikra) dvelktelėjimas su jau aiškesniu vaistinės (kamparo? mėtų? kažko, kuo vaikystėj skalauta gerklė?) kvapu. Sunkūs smilkalai (panašius uosčiau parvežtus iš Indijos, autentiškus, skirtus ne prekybai Europoje... neįprastas ir nelabai priimtinas kvapas). Juodas medis. Truputis cinamono. Žemiškas, sodrus, bet ne troškus kvapas. Pačiulis. Toliau vis aiškesnė ryški, tamsi mediena. Visa kita išsisklaidė. Žiūrėsim, kuo baigsis.
Tik praėjus kelioms minutėms ir supratus, kad kvapo neatpažinsiu, pasižiūrėjau, kas gi tai. Serge Lutens
Serge Noire. Taip. Nenuostabu, kad ne kompotėlis.
IngėnasMan irgi teko pratestuoti Serge Noire iš splashinio mėginėlio. Tai pasidalinsiu savo įspūdžiais. Beje tas Now Smell This kvapo aprašymas tai mane labai nustebino , pati nieko panašaus šiame kvape nejaučiu
Taigi manau , kad tai labai lutensiškas kvapas. Turėjau progos susipažinti su dar keletu tokių stipriosios artilerijos kvapų iš SL (Borneo 1834, naujasis Fille en Aiguilles , galų gale tas pats Rousse - jis ne smilkalinis, bet stiprumu, intensyvumu pirmiesiems paminėtiems , mano galva, nenusileidžia). Visi šie trys paminėti (Serge Noire, Borneo ir Fille en Aiguilles) man turi labai daug bendro, galbūt tai jų tirštas smilkalinis fonas
Apibūdinčiau
Serge Noire kaip dūminį-smikalinį-pačiulinį kvapą. Tamsų kvapą, kaip jau pats pavadinimas teigia. Turi daug panašumo su Borneo (nors gal klaidingas įspūdis, testuojant Serge Noire iš mėginuko man jie pasirodė lyg ir lengvesni nei Borneo, tačiau galbūt aš ir klystu ).
Borneo man ryškesnė mediena, o Serge Noire kiek prisimenu lyg ir dominavo smilkalai. Kaip ir biologei juose kiek jaučiasi kamparas. Labai ryški pačiulė. Vėliau išlenda cinamonas.
Borneo įsimylėjau nuo pirmo pauostymo. O Serge Noire man pasirodė labai įdomus kvapas, bet mano nosiai jame kažko visgi pritrūko , kad pat norėčiau juo kvepėti
Fragranticoje radau jiems mano galva labai taiklų apibūdinimą -gotiškas kvapas.