Įkraunama...
Įkraunama...

Neigiami atsiliepimai apie tortų gamintojus

Šį savaitgalį susidūriau su atveju kur jokios tarnybos turbūt negali padėti, todėl manau, kad tokiu atveju geriausias dalykas yra viešumas.
Viskas prasidėjo nuo to, kad mes nusprendėme švęsti septintą dukros gimtadienį. Dukra labai norėjo ta proga turėti specialiai jai padarytą tortą (su mėgstamo personažo valgoma nuotrauka).
Mums maloniai pasisiūlė pagelbėti „MAŽOJI RAGAINĖ“ H. Radzivilovienės IĮ kulinarijos-konditerijos įmonė. Kadangi tokie tortai nėra pigūs, užsakėme vieno kilogramo svorio su galima paklaida + 300 gramų (kaip geriems konditeriams didele paklaida). Atėjus gimtadienio dienai vaikas nekantrauja pamatyti savo torto, ragina mus (tėvus) greičiau jį parsinešti ir jai parodyti. Vienuoliktą valandą (buvo paskirtas laikas) mes atskubame paimti torto, o jo nė kvapo. Prašome išsiaiškinti kur tortas, juk po dviejų valandų ateina dukros draugai. Pardavėja skambina į cechą ieško, bet jokių pretenzijų savo atžvilgiu girdėti nenori, dėl visko kaltas cechas, nors prekes priėmė parduotuvė ir nematė, kad ne visi tortai atvežti. Nieko nepešę grįžtame namo, pardavėja žada skambinti kai ką nors išsiaiškins, o mes pradedame galvoti kaip reikės išsisukti iš dukros klausimų kodėl grįžtame be torto ir ką reiks daryti jei to torto nebus visai. Apie dvyliktą valandą skambina nesulaukusi skambučio žmona skambina į „MAŽĄJĄ RAGAINʓ, pardavėja nieko negali pasakyti, žada pakviesti savininkę, ilgai palaukus kalba pati nurodydama, kad tortas bus pristatytas tiesiai į šventės vietą. Parvadėja mini, kad bus nurodyta torto rūšis, bet negali užtikrinti, kad bus reikiamas paveiksliukas. BET JUK VAIKUI NE TORTO RŪŠIS SVARBI, O KAIP JIS DEKORUOTAS. Dar po kiek laiko cecho savininkė pati paskambina patvirtina, kad tortas bus, pasiskundžia, kad daug darbo ir tortą reikės pasiimti iš nurodytos automobilių aikštelės, nes jie ir taip užimti. Klausiam kokios garantijos, kad aikštelėje surasime mašimą ir tortą. Savininkė pykteli ir sako, kad mes ją nerviname, bet nesuvokia, kad septynmetis vaikas likus valandai iki šventes verkia, nes yra nežinioje nes laukia savo torto. Dar po kiek laiko sulaukiam skambučio iš pagrindinio cecho, išgirstame, kad vis tik tortas bus pristatytas į mūsų šventės vietą. Pirmą (13 val.) valandą tortas iš ties pristatomas, renkasi ir vaikai, aplinkui sumaištis. Vairuotojas atvežė tortą nori jį atiduoti, paimti pinigus ir vykti toliau. Klausiame ar jis žino apie mūsų paliktą užstatą, jis apie tai nieko nežino. Klausiame kodėl tokia didelė suma (pakilojus dėžę darosi aiškiau). Vairuotojas skambina į cechą klausia dėl užstato, dėl svorio, bando prisiskambinti į „MAŽĄJĄ RAGAINʓ, savininkei ar dar kažkur, bet niekas neatsiliepia...
Ką gi vietoj 1 kilogramo turime mokėti už 3 kilogramus (didoka paklaida). Tortas gautas dvejomis valandomis vėliau (tai kainavo nemažai nervų). Bet gavome įspūdingą 2 litų už kilogramą nuolaidą. Ačiū vairuotojui, kad pasitikėjo ir nereikalavo užstato sumos. Tai vienintelis žmogus šioje firmoje pajėgęs suprasti gimtadienio svarbą mažam vaikui. Iš kitų po viso to mes neišgirdome net atsipašymo.
Štai taip su mumis pasielgė „Mažoji Ragainė“ H. Radzivilovienės IĮ. Ir kam gi tu tokiu atveju pasiskųsi....
wub.gif
Atsakyti
uzjauciu del su gadintos sventes bet ikria nebuciau mokejus uuz ta tortatiek dauj juk kaip supratau pakalida tai vos ne 2 kg schmoll.gif
Atsakyti
Pries vestuves ieskojome imones kur galetume uzsisakyti mums patinkanti torta, pasiula Vilniuje tikrai didele, bet del kainos ir patogios vietos apsistojome ties imones "Mazoji Ragaine". Uzsakyma darem Zukausko g. ir tikrai jokiu nemalonumu, viskas tiesiog thumbup.gif , prieme labai miela moteriske, kuri patare kas skaniau, bei geriau. Uzsakyma pateikem is anksto, sutarta diena atvaziavom, tortas jau lauke musu. Jis buvo ne tik grazus, bet ir tikrai skanus. Del svorio mus irgi is karto perspejo, turejo buti 3 kg, o buvo 3,4 kg. Ir kiek teko girdet draugu, bei pazistamu nuomoniu, tai visi - patenkinti.
Gal tiesiog Force Major kazkoks pas juos atsitiko. O kita vertus, kita karta gal geriau uzsakyma atsiimt diena pries svente, kad viska galima butu kontroliuoti? Ir manau tokiu problemu nebutu kile mirksiukas.gif
Atsakyti
mano draugė pernai vasarą rugpjūčio mėn. "Mažojoje ragainėje" savo krikštadukrei užsakė tortą krikštynų proga. Tortą gavo, tačiau ant torto vietoj gandrų buvo kažkokie kiškiai, o tortas, turėjęs būti baltutėlis,buvo keistos pilkšvos spalvos sad.gif Tai va tiek.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vildži: 19 balandžio 2008 - 20:48
QUOTE(ekleras @ 2008 04 18, 15:16)

Ką gi vietoj  1 kilogramo turime mokėti už 3 kilogramus (didoka paklaida). Tortas gautas dvejomis valandomis vėliau (tai kainavo nemažai nervų). Bet gavome įspūdingą 2 litų už kilogramą nuolaidą. Ačiū vairuotojui, kad pasitikėjo ir nereikalavo užstato sumos. Tai vienintelis žmogus šioje firmoje pajėgęs suprasti gimtadienio svarbą mažam vaikui. Iš kitų po viso to mes neišgirdome net atsipašymo.
Štai taip su mumis pasielgė „Mažoji Ragainė“ H. Radzivilovienės IĮ. Ir kam gi tu tokiu atveju pasiskųsi....
wub.gif


O paveikslelis buvo toks kokio prasete, ar ten isvis kitas tortas ?
Atsakyti
Baisu schmoll.gif Aš tai irgi nemokėčiau už 2 kg paklaida
Atsakyti
Liūdna, kai taip neatsakingai žiūrima į savo darbą, tiesiog keista, kai nenorima prisivilioti klientų, o konkurencija juk tikrai labai didelė. doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Keiti @ 2008 04 20, 17:00)
Liūdna, kai taip neatsakingai žiūrima į savo darbą, tiesiog keista, kai nenorima prisivilioti klientų, o konkurencija juk tikrai labai didelė. doh.gif

butent, juk atejom i tuos laikus, kai klientas - tarsi dievas. prekybininkai ir gamintojai turetu tai ivertinti, rinka lietuvoje juk maza...o reklama arba anti reklama is lupu i lupas labai gaji. nes, sakykim, jei man reiktu torto, as tikrai nerizikuociau jo uzsisakyti imoneje, apie kuria girdejau nusiskundimu, juk cia- ne duonos kepaliukas, nenuvaziuosi i kita prekybos centra ir nenupirksi, kai sventes diena ateina, vaikiukas laukia gimtadienio torto, o jo nera, arba jis nepanasus i uzsakyta...tikrai gera pradzia sventei verysad.gif ir puiki rekomendacija firmai schmoll.gif
Atsakyti
regejau ir as toki atveji Mazojoje Ragaineje. Atvykusi mama su sunumi paimti uzsakyto torto taip jo ir nepasieme.Gerai buvo tik tai, kad jie atvyko diena pries vaiko gimtadieni, tad Ragaine pazadejo iki kitos dienos ryto si reikala sutvarkyti smile.gif
Tortukus jie skanius gamina, pati ne karta is ten uzsakinejau ir aciu dievui jokiu keblumu nebuvo
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aureja25: 23 balandžio 2008 - 13:34
QUOTE(Keiti @ 2008 04 20, 17:00)
Liūdna, kai taip neatsakingai žiūrima į savo darbą, tiesiog keista, kai nenorima prisivilioti klientų, o konkurencija juk tikrai labai didelė. doh.gif



aha , uzuojauta del asareliu tokia garzia diena , del nervu ir nerimo ... Tikekites kitais metais atsimsit su kaupu ir bus nuostabu smile.gif sekmes
Atsakyti
Įmonės įvaizdis susideda ne tik iš to, ką jie daro gerai, bet ir iš to, kaip jie elgiasi, kai kažkas nepavyksta. Visi mes žmonės ir nuo klaidų neapsaugotas niekas, bet jei jau "prisiš..ot", tai būkit mieli ir per galvą verskitės, kad klientas liktų patenkintas. Ko labiausiai nemėgstu, tai visiško abejingumo "mes čia ne prie ko" doh.gif Ragainei tai pliusų nepridėjo schmoll.gif Tikiu, kad daugelis galvos, jog vat jau man taip tikrai neatsitiks, bet vertėtų, nes su tokia įmone niekada nežinai, ko gali sulaukt doh.gif Mums, pvz, vardą ne tokį ant torto parašė doh.gif
Atsakyti
Oho kokie atsiliepimai doh.gif man sposa "Mazoji Ragaine"padare kad atsiminsiu visa gyvenima...savo vestuvesm uzsakinejau torta,(pati savininke prieme uzsakyma),paeme uzstata,o vestuviu isvakarese,kai nuejom torto pasiimt,ziuri i mane ir sako:
-Oj,torto nera,visai apie ji uzmirsom... user posted image
Oj gal pasielgiau,kaip netasyta mergiote,bet ispludau ja,ir pasiuliau eit smegenu pasitikrint...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo puma: 13 rugpjūčio 2008 - 10:56