Viskas prasidėjo nuo to, kad mes nusprendėme švęsti septintą dukros gimtadienį. Dukra labai norėjo ta proga turėti specialiai jai padarytą tortą (su mėgstamo personažo valgoma nuotrauka).
Mums maloniai pasisiūlė pagelbėti MAŽOJI RAGAINĖ H. Radzivilovienės IĮ kulinarijos-konditerijos įmonė. Kadangi tokie tortai nėra pigūs, užsakėme vieno kilogramo svorio su galima paklaida + 300 gramų (kaip geriems konditeriams didele paklaida). Atėjus gimtadienio dienai vaikas nekantrauja pamatyti savo torto, ragina mus (tėvus) greičiau jį parsinešti ir jai parodyti. Vienuoliktą valandą (buvo paskirtas laikas) mes atskubame paimti torto, o jo nė kvapo. Prašome išsiaiškinti kur tortas, juk po dviejų valandų ateina dukros draugai. Pardavėja skambina į cechą ieško, bet jokių pretenzijų savo atžvilgiu girdėti nenori, dėl visko kaltas cechas, nors prekes priėmė parduotuvė ir nematė, kad ne visi tortai atvežti. Nieko nepešę grįžtame namo, pardavėja žada skambinti kai ką nors išsiaiškins, o mes pradedame galvoti kaip reikės išsisukti iš dukros klausimų kodėl grįžtame be torto ir ką reiks daryti jei to torto nebus visai. Apie dvyliktą valandą skambina nesulaukusi skambučio žmona skambina į MAŽĄJĄ RAGAINĘ, pardavėja nieko negali pasakyti, žada pakviesti savininkę, ilgai palaukus kalba pati nurodydama, kad tortas bus pristatytas tiesiai į šventės vietą. Parvadėja mini, kad bus nurodyta torto rūšis, bet negali užtikrinti, kad bus reikiamas paveiksliukas. BET JUK VAIKUI NE TORTO RŪŠIS SVARBI, O KAIP JIS DEKORUOTAS. Dar po kiek laiko cecho savininkė pati paskambina patvirtina, kad tortas bus, pasiskundžia, kad daug darbo ir tortą reikės pasiimti iš nurodytos automobilių aikštelės, nes jie ir taip užimti. Klausiam kokios garantijos, kad aikštelėje surasime mašimą ir tortą. Savininkė pykteli ir sako, kad mes ją nerviname, bet nesuvokia, kad septynmetis vaikas likus valandai iki šventes verkia, nes yra nežinioje nes laukia savo torto. Dar po kiek laiko sulaukiam skambučio iš pagrindinio cecho, išgirstame, kad vis tik tortas bus pristatytas į mūsų šventės vietą. Pirmą (13 val.) valandą tortas iš ties pristatomas, renkasi ir vaikai, aplinkui sumaištis. Vairuotojas atvežė tortą nori jį atiduoti, paimti pinigus ir vykti toliau. Klausiame ar jis žino apie mūsų paliktą užstatą, jis apie tai nieko nežino. Klausiame kodėl tokia didelė suma (pakilojus dėžę darosi aiškiau). Vairuotojas skambina į cechą klausia dėl užstato, dėl svorio, bando prisiskambinti į MAŽĄJĄ RAGAINĘ, savininkei ar dar kažkur, bet niekas neatsiliepia...
Ką gi vietoj 1 kilogramo turime mokėti už 3 kilogramus (didoka paklaida). Tortas gautas dvejomis valandomis vėliau (tai kainavo nemažai nervų). Bet gavome įspūdingą 2 litų už kilogramą nuolaidą. Ačiū vairuotojui, kad pasitikėjo ir nereikalavo užstato sumos. Tai vienintelis žmogus šioje firmoje pajėgęs suprasti gimtadienio svarbą mažam vaikui. Iš kitų po viso to mes neišgirdome net atsipašymo.
Štai taip su mumis pasielgė Mažoji Ragainė H. Radzivilovienės IĮ. Ir kam gi tu tokiu atveju pasiskųsi....
