QUOTE(džu @ 2015 06 30, 11:21)
neturi, kurioms nukelia juos, čia kaip ir su visa elektronika pažaist galima, bet šiaip nemačiau dar nei vienos greičiau važiuojančios.
As maciau... labai laksto backos kur kura degalinems vezioja, paskui musu vietiniai maximiiai ir pan.- jiems kai "dega" krovini pristatyt tai smaugiasi belenkaip... tralai dar... o cia neperseniausiai griztu is Tuvlitos su renuku, Oslo gatve minu 90, ir mane pasiveja ir seda per TRIS METRUS kazkur ant uodegos turistinis autobusas... kazkodel nelenke, bet tai koks jo greitis buvo pries tai...

Tokso autobusai kol pasiveja grafika isvaziave is stoties kazkur ant 110 mina jei labai veluoja...
Siaip as tarp furu jauciuosi saugiau nei tarp lengvuskiu- furos bent jau prognozuojamos, o ir sviesos signalais su jais susisneketi paprasta- lengvuskiu vairuotojai ju nesupranta
Papildyta:
QUOTE(jurgaud @ 2015 07 06, 14:29)
Sveikos

susiduriau ir as su problemele

issilaikiau teises turiu masinuka

ir susiduriau su tai kad nemoku sustojus kalne pradeti vaziuoti

neiseina isijunkti antros pavaros. Ir lieku stoveti vietoj. Pasirodo mano instruktorius to net nemokino :/ ant estakados pirma pavara kuo puikiausiai sekesi o i antra neiseina. Gal kokiu patarimu turit?
Tiesiog mikliau kojomis reikia dirbti

Mini gaza (jei ikalne- daugiau nei 2000), ir turi speti persijungti pavara kol nenukrito apsukos ir iskart vel minti gaza, tas pats ir i 3,4,5- iklanese reikia daugiau gazo paduoti ir greiciau kojomis dirbti