Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(valkata @ 2016 01 06, 12:13)
Dažniausia priežastis yra ta, kad pakliūna dėgmės į rankinio troselį ir prišąla pats trosas. Vat vienai mūsų mašinai kapoto troselis prišalo ir kapotas šaltyje nebeatsidaro.

Man pernai taip durelės buvo prišalę, rankenėlė nebeatšoko ir neužsidarė, bet centrinis veikė. Turėjo keist troselį, nes išvalius, sutepus, bet palaikius šaltai lauke - tas pats buvo.
Atsakyti
Aš net ir šiandien užsivedžiau su savo pusgyviu akumuliatoriumi... dabar nusimato ilgas stovėjimas, velnias, o aš taip tingiu neštis jį namo kraut- nes teks tempti pakaitinį pajunginėt, o kai šalta labai neskanu po kapotu terliotis doh.gif
Atsakyti
O mano vos užsivedė, ir prie darželio išmetė užrašą Low battery doh.gif Pas mus buvo šalčiausia šios savaitės naktis, tikiuosi kad bent porą laipsnių atšils.
Atsakyti
Tai pakraukite akumą per naktį ir tiek žinių. O jei neturite garažo, tai tiesiog prieš naktį pasivažinėkite ar tiesiog palikite mašiną su užvestu akumuliatoriumi minimum pusvalandžiui.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 01 07, 10:41)
O mano vos užsivedė, ir prie darželio išmetė užrašą Low battery doh.gif Pas mus buvo šalčiausia šios savaitės naktis, tikiuosi kad bent porą laipsnių atšils.


Skolintis pas ką nors pakrovėją ir neštis namo akumą krauti- jei galima atjungti, aišku. Jei ne- gal būtų tikslinga kokiam servise palikti pakrovimui? Nes taip visisškai jis susibaigs, nesveika laikyti akumuliatoriu nepilnai pakrautą, o su tokiu važinėti- tuo labiau. Kad pasikrautų važiuojant- reikia nuvažiuoti ne mažiau 100km tiesiąja, be stabdymų ir gazavimų, už miesto kur nors, stengiantis papildomų elektros valgytojų kuo mažiau jungti. Krauti reikėtų 12 val. pradedant nuo mažos srovės- taip geriausiai pasikrauna.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 07 sausio 2016 - 11:56
Tai apsispręskit ar pusvalandį važinėt ar 100 km. Man servise (kadangi ten taisom pastoviai, tai nėr jiem tikslo meluot) sakė, kad užtenka tiek kiek nuvažiuoju kasdien. Tiesiog spėju, kad kompas truputį kvailioja kai ilgiau šalta, nes po karštos vasaros, rudenį palijus irgi meta tokį užrašą. Ir dar visokių bajerių būna, kad pavarą ne tą rodo, arba išvis rodo, kad ant laisvo važiuoju, neįsijungia garsas ir pan. Pernai buvom palikę krauti servise, nes nei akumą išimsi, nei pats pakrausi namie, sakė, kad be reikalo, viskas tvarkoj, net 8 val nekrovė.
Kaip jau minėjau, mėgstu stradalinti biggrin.gif
Atsakyti
Pusvalandį pasakiau, nes įvertinau realiai situaciją, juk specialiai dėl akumiliatoriaus dvi valandas nebirbinsite variklio smile.gif

Taip pat aš norėčiau nestikti apie denaxos mintis dėl to kaip reikia važiuoti, norint pakrauti akumuliatorių. Akumuliatorius juk ne nuo greičio kraunamas, jam užtenka, kad generatorius pakankamą įtampą duotų. O tvarkingas generatorius tą daro net ir masinai stovint. Tad tam, kad akumuliatorių pakrauti, tikrai nereikia būtinai nestabdant ir negazuojant važiuoti. Galima važiuoti bile kaip, arba galima tiesiog mašina užvestą palikti stovėti - akumuliatorius krausis.

O dėl važinėjimo trumpais atstumais... Skaičiau nuomonę, kad vienas dyzeliuko užvedimas žiemą suvalgo tiek srovės, kad reikia važinėti bent 15-20 minučių, kad būtų atstatytas akumuliatoriaus įkrovimas iki užvedimo.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 07, 16:01)

Taip pat aš norėčiau nestikti apie denaxos mintis dėl to kaip reikia važiuoti, norint pakrauti akumuliatorių. Akumuliatorius juk ne nuo greičio kraunamas, jam užtenka, kad generatorius pakankamą įtampą duotų. O tvarkingas generatorius tą daro net ir masinai stovint. Tad tam, kad akumuliatorių pakrauti, tikrai nereikia būtinai nestabdant ir negazuojant važiuoti. Galima važiuoti bile kaip, arba galima tiesiog mašina užvestą palikti stovėti - akumuliatorius krausis.


Esė tame ir yra, kad generatorius turi duoti pastovią stabilią įtampą, reiškia, turi nekisti apsukos ir jos turi būti šiek tiek aukštesnės nei laisvos. Tokios yra rekomendacijos- kad pilnai pakrauti- 100km nekeičiant greičio, t.y.- kad generatorius duotų vienodą stabilią srovę.Čia jei nori normaliai ir teisingai viską padaryti, o ne belenkaip. Viską darant teisingai akumuliatorius tarnaus ilgiau. Mano kaimynai ant laidų užkūrę birbina po pusvalandį kad pasikrautų, o kitą dieną vėl su šniūrais laksto doh.gif

Pikkolo, nu tai iškart reikėjo ir sakyt kad čia elektronika cirkus krečia mirksiukas.gif Stradalintoja 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 07, 15:01)
O dėl važinėjimo trumpais atstumais... Skaičiau nuomonę, kad vienas dyzeliuko užvedimas žiemą suvalgo tiek srovės, kad reikia važinėti bent 15-20 minučių, kad būtų atstatytas akumuliatoriaus įkrovimas iki užvedimo.

Šitą aš ir skaičiau. Iki darželio važiuoju 20-25 min, tiek pat man grįžti namo. Vakare vėl tas pats maršrutas. Dar prieš išvažiuojant užsikuriu, tad dar kokią 10-15 min pabirbinu kieme. Nu negaliu vaiko į šaldiklį kišti blush2.gif
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2016 01 07, 15:16)
Esė tame ir yra, kad generatorius turi duoti pastovią stabilią įtampą, reiškia, turi nekisti apsukos ir jos turi būti šiek tiek aukštesnės nei laisvos. Tokios yra rekomendacijos- kad pilnai pakrauti- 100km nekeičiant greičio, t.y.- kad generatorius duotų vienodą stabilią srovę.Čia jei nori normaliai ir teisingai viską padaryti, o ne belenkaip. Viską darant teisingai akumuliatorius tarnaus ilgiau. Mano kaimynai ant laidų užkūrę birbina po pusvalandį kad pasikrautų, o kitą dieną vėl su šniūrais laksto doh.gif 

Pikkolo, nu tai iškart reikėjo ir sakyt kad čia elektronika cirkus krečia  mirksiukas.gif  Stradalintoja  4u.gif

O man vyras kaip tik sako, kad daugiau pasidrąskyčiau kol sausos gatvės, tipo prie aukštesnių apsukų geriau pasikraus. Nu aš nelabai ką išmanau šiuose dalykuose ax.gif
Taigi ir sakau, kad stradalintoja esu ax.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 01 07, 16:22)
O man vyras kaip tik sako, kad daugiau pasidrąskyčiau kol sausos gatvės, tipo prie aukštesnių apsukų geriau pasikraus. Nu aš nelabai ką išmanau šiuose dalykuose ax.gif
Taigi ir sakau, kad stradalintoja esu ax.gif


Tai taip taip, aš užtat ir sakau kad reikia važiuojant krauti, o ne stovint, ir apsukom aukštesnėm smile.gif Nes generatorių suka variklis, ir kuo aukštesnės apsukos-tuo smarkiau suka- daugiau duodama srovės smile.gif Viskas čia teisingai smile.gif Mano vaikas kai buvo lempą salone palikusi ir sunkiai užsivedė, aš jai liepiau irgi po paskaitų grupiokus namo išvežiot ir važiuot ant aukštesnių apsukų, pasmaugti biškį smile.gif Nes šiaip jau ji pagal eko važinėja žemom apsukom smile.gif
Atsakyti
Nu bus matyt kaip cia ryt viskas bus. Jei ka ateisiu vel pasiskust biggrin.gif Reiks vyrui sakyt, gal pakraus namie, turim lyg ir pakroveja.
Atsakyti
Tai va, reik ryt vaziuot, tai nuejau siandien uzvesti masiniu ir pššš. Pasuka kazkiek ir viskas. Nebuvo visai negyvas, lemputes dege, signalas buvo, radija veikė, bet neuzteko jam sveikatos uzvesti masina. Na nusipirkau nauja akumuliatoriu. Tai cia dar nieko. O linksmoji dalis prasidejo kai bandem jį įdėti vietoj seno. Akumuliatorius po sedyne, nemokam sedynes atkelti. Ir tai ir kitaip, nu niekaip. Nuejau skaityt instrukcija, ten nieko gero, nes prancuziskai ar italiskai. Nu zo, tada youtube suradau filmuota. Na, pakelem, pakeitem ir uzsivede ir visos lempos sviečia kaip saules, nu zo. Uztat kol krapstemes langai is vidaus apledejo biggrin.gif Paskui vaziavom pasivazinet, tai reikejo laukt kol saltas variklis nutirpins viduj ledus, ir nenutirpino, tai nusivaliau su skysciu iš vidaus. Nuotykiu kiek nori. Ir dar su nusedusiu akumu centrinis neveike. Buvau palikus gatvėj nerakinta. O kai idejau nauja, tai pradejo veikt. Na o senas akumuliatorius VARTA, atrodo neblogas, reiks laikyt kaip atsargini. Dar reikes nuvaziuot i servisa , kad pakaitinimo zvakes patikrintu.
O superine dalis buvo, kad po pakeitimo radija veikė, kodo juk neturiu. biggrin.gif

Iš esmes kiek geru dalyku siandien nutiko - pasikeiciau akuma, suzinojau, kaip sedyne atkelt, radija neissijunge ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo susidomejus: 07 sausio 2016 - 21:56