QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
O jei neužgriebė- gali būti dvi priežastys- neužtenka akumuliatoriaus resursų, arba tų resursų neužtenka dėl nedirbančios kažkurios žvakės.Bet tada ir starteris suka labai vangiai, + skydelyje gęsta lemputės.
Ką reiškia "resursų neužtenka dėl nedirbančios kai kurios žvakės"? Jei žvakė nedirba, tai per ją srovė neteka (arba teka mažesnė), o tai reiškia, kad ji mažiau resursų naudoja. Veikianti žvakė naudoja daugiau resursų už neveikiančią.
Bet bendrai paėmusi šioje vietoje jūs teisi - jei akumuliatorius silpnas, starteris ne kaip dirba, tai variklis šaltyje bus sukamas nepakankamai ir neužsives.
QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
Bet duotuose video pavyzdžiuose abiem atvejais užgriebė, bet užgęso- nes galimai į cilindrus nebuvo normaliai paduodamas kuras. Ir starteris ten suko normaliai. Dažna, beje, dyzelių bėda, ypač senesnių.
Man teko ne kartą susidurti su šitaip besivedančiais (ir dūmijančiais) automobiliais ir visus kartus problema buvo išsprendžiama pakaitinimo žvakių keitimu. Tad ką jau ką, o kaip vedasi dyzeliukas su neveikiančiomis kaitinimo žvakėmis, aš žinau.
Pvz. čia mašina lygiai tokia pati, kokią aš kažkada turėjau, kūrėsi tokiame ore kūrėsi 1:1 kai buvo neveikianti viena pakaitinimo žvakė, pakeičiau žvakes ir tą pačią žiemą net per didesnius šalčius iž pusės apsisukimo užsikurdavo.
https://youtu.be/6coUfqhKMdEQUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
P.s. pasidomėkit vidaus degimo variklių sandara ir kaip ten viskas veikia (kuo skiriasi dyzelinis nuo benzininio- o labai skiriasi), darbo ciklų fazės ir t.t., suspaudimo laipsniai ir pan...
Oi, aš puikiai žinau kaip ten viskas veikia, manau, kad ne mažiau nei jūs

Beje, kad būtų šiek tiek konstruktyviau, pasakysiu tik, kad vienas Kaune gerai žinomas dyzelinių variklių meistras labai smarkiai rekomendavo naudoti Neste Pro dyzeliną (jei per brangus nuolat važinėti, tai bent bent jau per šalčius). Pas jį cetaninis skaičius yra didesnis ir dėl to labai lengvai užsiveda net ir per didelius šalčius. O jei masina su DPF, tai labai sveikia ir nuolat jį pilti, nes jis išskiria labai mažai suodžių, o tai reiškia, kad su užsikišusiu DPF problemų niekad neturėsite, o per TA dūmingumą rodys artėjantį link 0.