Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

Tai pabuvau šiandien servise. Is ryto nuvažavau, kur reikia, paskui vaziuojant atgal pažiūrėjau į prietaisų skydelį, tai jisai man kažkoks labai blankus pasirodė. Ryte ryškesnis buvo, tai iššigandau, kad vėl kažkokia velniava ir tiesiai i servisa nurūkau. Ten patikrino akumuliatorių, pakaitinimo žvakes viskas ten gerai, o blankiai skydelis švietė, turbūt kad vakar besikrapštant apie ta akumuliatorių salone ir bandant atlenkti sėdynę matyt su kokia alkūne buvo pribaksnota į mygtuką, kuris apšvietimą mažina. Pabaksnojom vėl ir pradėjo šviest, o ryte nepastebėjau šito, nes prietema buvo ir švietė kaip ir pakankamai. Dieną pradėjo nebesimatyt nieko.
Dar prie to pačio servise tepalus pasikeičiau.

Dar liepė nusipirkti alsuoklį akumuliatoriui, kad jisai salone manes nenuodytų. Ryt reiks važiuot ieškot.
Dar sakė, kad mašiną reikia mylėt mirksiukas.gif
Na tikrai jau aš ją pamyliu kiekvieną mėnesį beveik.
Greit bus tiek primylėta kiek už ją sumokėjau pirkdama smile.gif
PS mokėjau nedaug.
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 08, 18:58)

Dar sakė, kad mašiną reikia mylėt  mirksiukas.gif


Čia pagrindinis dalykas, norint kad ji važiuotų smile.gif ir jokiu būdu negalima ant jos pykti ir bartis- garantuotai iš servisų neišlysi. O mylėti- ateini ryte, pasisveikini, įsėdi, vairą paglostai... ir vedi... mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 08, 14:12)
Pasakykite tada, kam išvis tos pakaitinimo žvakės į dyzelinius variklius dedamos? smile.gif

O jei neužgriebė?


Tam, kad palengvinti užvedimą, pašildžius suspaudžiamą orą ir taip greičiau pakėlus jo temperatūrą iki reikalingos degimo procesui. Dyzeliui reikalinga didelė startinė srovė ir išnaudojama daug akumuliatoriaus resursų, kai šalta- elektros reikia dar daugiau kad išjudinti alkūninį veleną.

O jei neužgriebė- gali būti dvi priežastys- neužtenka akumuliatoriaus resursų, arba tų resursų neužtenka dėl nedirbančios kažkurios žvakės.Bet tada ir starteris suka labai vangiai, + skydelyje gęsta lemputės. Bet duotuose video pavyzdžiuose abiem atvejais užgriebė, bet užgęso- nes galimai į cilindrus nebuvo normaliai paduodamas kuras. Ir starteris ten suko normaliai. Dažna, beje, dyzelių bėda, ypač senesnių.
P.s. pasidomėkit vidaus degimo variklių sandara ir kaip ten viskas veikia (kuo skiriasi dyzelinis nuo benzininio- o labai skiriasi), darbo ciklų fazės ir t.t., suspaudimo laipsniai ir pan...
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 01 05, 01:57)
Na tai kaip užsilaikę visos? Kaip važinėjasi Naujais metais? O svarbiausia kaip mašiniukai kuriasi spaudžiant rimtam šaltukui? Maniškė vėl ožiuojasi, labai sunkiai kuriasi, pradėjo mėtyt: Low battery. Jau ir nervas ima, kasdien galvoju ar užsikursiu, nors lygiai ta pati bėda jau trečia žiema, nors servise aiškina, kad viskas gerai, tiek su akumu, tiek su generatoriumi, ir vis paguodžia, kad mašina protinga, viską atjungs (ta prasme neįsijungs radija, lempos užkuriant), bet užsikurs. Na kol kas tpfu tpfu tpfu nebuvo taip, kad neužsikurtų, bet vis kirba kirminukas, o jeigu. Tad kasdien vis važiuoju kur nors. Va dabar pasvajoju apie garažą rolleyes.gif

Po truputi, vazinejam.
Diena pries Kaledas moteriske ivaziavo man i gala isvazinejant is aiksteles sad.gif Nestipriai, nesulankste, bet issoko bamperis is vietos. Paleidau as ja, nes gaila zmogaus buvo, ir dar pries Kaledas. Dabar mb tures isimineti lempa, kad patogiau butu istumt paskutine detale i vieta. Kol salta, tikrai to nedarys. Nesimato ten nieko, bet as matau sad.gif Ir dazo gabalelis skilo. Liudna, kai masina apgadinta del ne mano kaltes net. Bet ai ...
Nezinau ka reiskia neuzsivedanti masina prie salcio. Dvi ziemas buvo net iki -27C, viskas vedesi iskart. Neuzsivedancias masinas atsimenu tik is LT laiku.
Turim ir garaza, niekad nestatom, dvi tilptu.
Atsakyti
Taure- tinkamai prižiūrimos mašinos visada vedasi be problemų 4u.gif

Va geri patarimai, labai smulkiai ir teisingai viskas paaiškinta smile.gif : http://autoledi.lt/p...ant-plikledziui

Aš išvažiavime iš kiemų pradėjus slidinėti išsigelbėjau su rankiniu- per greitai važiavau, iš priekio pareidinėjo kita mašina ir nebebuvo laiko ir vietos "stabdymui ant ribos", tai truktelėjau rankinį kad įlysti į laisvą tarpą parkavimo vietose ir sustoti nieko nenubombinus biggrin.gif Pravažiuojantis toookiom akim pasižiūrėjo doh.gif lotuliukas.gif Padangos mano ledo dangai absoliučiai ir visiškai netinkamos, tai po to jau per tą ruožą tik šliaužte, 3km /h greičiu lotuliukas.gif Paskui kažkas vis tik pabarstė ten smile.gif
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 08, 17:58)


Dar liepė nusipirkti alsuoklį akumuliatoriui, kad jisai salone manes  nenuodytų. Ryt reiks važiuot ieškot.




niekur neradau, sakė, kad nelabai reikalingas. Ar tikrai nelabai reikalingas? Gal kas žino?
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 09, 19:03)
niekur neradau, sakė, kad nelabai reikalingas. Ar tikrai nelabai reikalingas? Gal kas žino?


Čia priklauso nuo to, ar nori kad nuodytų, ar ne- mašinos darbui įtakos neturi biggrin.gif Jei rimtai- pamėgink Eolte užklausti, gal jie gali užsakyti.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 09, 20:30)
Čia priklauso nuo to, ar nori kad nuodytų, ar ne- mašinos darbui įtakos neturi biggrin.gif Jei rimtai- pamėgink Eolte užklausti, gal jie gali užsakyti.

Eolte sakė, kad neturi, nusiunte į specializuotą. Specializuotoj pasakė, kad pirkti net nebūna. Gal kažkaip seną pritaisysim.
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 09, 21:54)
Eolte sakė, kad neturi, nusiunte į specializuotą. Specializuotoj pasakė, kad pirkti net nebūna. Gal kažkaip seną pritaisysim.


Na jo, reiškia, teks "chimičinti" smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
O jei neužgriebė- gali būti dvi priežastys- neužtenka akumuliatoriaus resursų, arba tų resursų neužtenka dėl nedirbančios kažkurios žvakės.Bet tada ir starteris suka labai vangiai, + skydelyje gęsta lemputės.

Ką reiškia "resursų neužtenka dėl nedirbančios kai kurios žvakės"? Jei žvakė nedirba, tai per ją srovė neteka (arba teka mažesnė), o tai reiškia, kad ji mažiau resursų naudoja. Veikianti žvakė naudoja daugiau resursų už neveikiančią.

Bet bendrai paėmusi šioje vietoje jūs teisi - jei akumuliatorius silpnas, starteris ne kaip dirba, tai variklis šaltyje bus sukamas nepakankamai ir neužsives.

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
Bet duotuose video pavyzdžiuose abiem atvejais užgriebė, bet užgęso- nes galimai į cilindrus nebuvo normaliai paduodamas kuras. Ir starteris ten suko normaliai. Dažna, beje, dyzelių bėda, ypač senesnių.
Man teko ne kartą susidurti su šitaip besivedančiais (ir dūmijančiais) automobiliais ir visus kartus problema buvo išsprendžiama pakaitinimo žvakių keitimu. Tad ką jau ką, o kaip vedasi dyzeliukas su neveikiančiomis kaitinimo žvakėmis, aš žinau.
Pvz. čia mašina lygiai tokia pati, kokią aš kažkada turėjau, kūrėsi tokiame ore kūrėsi 1:1 kai buvo neveikianti viena pakaitinimo žvakė, pakeičiau žvakes ir tą pačią žiemą net per didesnius šalčius iž pusės apsisukimo užsikurdavo.
https://youtu.be/6coUfqhKMdE

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 23:32)
P.s. pasidomėkit vidaus degimo variklių sandara ir kaip ten viskas veikia (kuo skiriasi dyzelinis nuo benzininio- o labai skiriasi), darbo ciklų fazės ir t.t., suspaudimo laipsniai ir pan...

Oi, aš puikiai žinau kaip ten viskas veikia, manau, kad ne mažiau nei jūs smile.gif


Beje, kad būtų šiek tiek konstruktyviau, pasakysiu tik, kad vienas Kaune gerai žinomas dyzelinių variklių meistras labai smarkiai rekomendavo naudoti Neste Pro dyzeliną (jei per brangus nuolat važinėti, tai bent bent jau per šalčius). Pas jį cetaninis skaičius yra didesnis ir dėl to labai lengvai užsiveda net ir per didelius šalčius. O jei masina su DPF, tai labai sveikia ir nuolat jį pilti, nes jis išskiria labai mažai suodžių, o tai reiškia, kad su užsikišusiu DPF problemų niekad neturėsite, o per TA dūmingumą rodys artėjantį link 0.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo valkata: 11 sausio 2016 - 16:05
QUOTE(valkata @ 2016 01 11, 17:04)
Ką reiškia "resursų neužtenka dėl nedirbančios kai kurios žvakės"? Jei žvakė nedirba, tai per ją srovė neteka (arba teka mažesnė), o tai reiškia, kad ji mažiau resursų naudoja. Veikianti žvakė naudoja daugiau resursų už neveikiančią.



Neužteks elektros srovės įsukti alkūniniam velenui- tepalai juk sustingę,o cilindruose suspaustas oras nesiekia darbinės temperatūros, jos nepasiekus degimas nevyks, starterį sukant ilgiau- išsikrauna akumuliatorius. Ne nuo žvakių. Ne visais atvejais sugedusia žvake neteka elektros srovė,būna, kad kaista visa žvakė- turi kaisti tik pats galiukas.
Neste kuras - jėga, dyzelis ypač. Aš kažkada pyliausi dyzelį tik Nestėj (dar nebuvo to Pro smile.gif ), dabar piluosi benziną- tikrai geras kuras. O ir degalinė prie pat namų smile.gif Dėl pro brangumo- tai atsiperka su kaupu, nes nereikia papildomai priedų pilti, o ir lyg tai, kiek teko girdėti, naudoja mažiau jo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 11 sausio 2016 - 17:12
Tokios profesionalios dikusijos čia verda... ax.gif Kaip gi sekasi žaliems lapeliams važinėt, kai jau šalčio nebėra, bet užtat sniego visur padavė? biggrin.gif
Aš dar nebuvau važiavus taip kaip vakar pavakare Vilniuj... dvi valandas kapsčiausi, kur užtekdavo pusvalandžio, nu bet dasikasiau iki namų, tiesa jau paskui MB persėdo prie vairo, nes man kojos drebėt buvo pradėjusios ir psichologiškai jau nebeįstengiau važiuot greičiau nei 40 net už miesto doh.gif Prieš tai dar buvau pagalvojus kažkada, kad šiemet nei karto ABS neįsijungė man, nu tai vakar atidirbo už visą žiemą ABS'as per keletą valandų.... tongue.gif
Atsakyti