Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(pikkolo @ 2016 01 07, 20:17)
Nu bus matyt kaip cia ryt viskas bus. Jei ka ateisiu vel pasiskust biggrin.gif Reiks vyrui sakyt, gal pakraus namie, turim lyg ir pakroveja.


Bet tiek kiek važinėji tikrai turi užtekti kad kompensuoti elektra, išnaudota užvedimui, servise teisingai sakė. Jei namie yra multimetras- galima pamatuoti kiek tas akumuliatorius iš tikrųjų voltų turi. Aš važinėju tik po 4km , t.y.- apie 10 min. važiavimo (jei nereikia stovėti prie šviesoforų tai mažiau), variklis net nespėja sušilti, tai šaltom dienom pradėjau kitu keliu važinėt, kur 5,5 km išeina- nors tiek smile.gif bet pas mane benzinas, dyzeliui tokiom sąlygom chana jau būtų smile.gif
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 07, 22:51)
Tai va, reik ryt vaziuot, tai nuejau siandien uzvesti masiniu ir pššš. Pasuka kazkiek ir viskas. Nebuvo visai negyvas, lemputes dege, signalas buvo, radija veikė, bet neuzteko jam sveikatos uzvesti masina. Na nusipirkau nauja akumuliatoriu. Tai cia dar nieko. O linksmoji dalis prasidejo kai bandem jį įdėti vietoj seno. Akumuliatorius po sedyne, nemokam sedynes atkelti. Ir tai ir kitaip, nu niekaip. Nuejau skaityt instrukcija, ten nieko gero, nes prancuziskai ar italiskai. Nu zo, tada youtube suradau filmuota. Na, pakelem, pakeitem ir uzsivede ir visos lempos sviečia kaip saules, nu zo. Uztat kol krapstemes langai is vidaus apledejo biggrin.gif Paskui vaziavom pasivazinet, tai reikejo laukt kol saltas variklis nutirpins viduj ledus, ir nenutirpino, tai nusivaliau su skysciu iš vidaus. Nuotykiu kiek nori. Ir dar su nusedusiu akumu centrinis neveike. Buvau palikus gatvėj nerakinta. O kai idejau nauja, tai pradejo veikt. Na o senas akumuliatorius VARTA, atrodo neblogas, reiks laikyt kaip atsargini. Dar reikes nuvaziuot i servisa , kad pakaitinimo zvakes patikrintu.
O superine dalis buvo, kad po pakeitimo radija veikė, kodo juk neturiu.  biggrin.gif

Iš esmes kiek geru dalyku siandien nutiko - pasikeiciau akuma, suzinojau, kaip sedyne atkelt, radija neissijunge  ax.gif


Svarbu, gerai baigėsi smile.gif man vieną kartą dukra skambina- signalizacija neveikia ir mašinos neatrakina, sakau- rakink raktu, o paskui topt galvon, sakau- eik pamatuok kiek voltų akumuliatoriui, skambina, sako- 0,00 biggrin.gif Salone buvo lempą palikusi, išsikrovė pilnai per savaitę smile.gif namie turėjom seną pasikrovę, tai apkeitėm smile.gif Seną akumuliatorių pakrauk, nelaikyk iškrauto. Ir jei važinėji dyzeliuku- visai neblogai būtų nusipirkti ir turėti namie pakrovėją. Su žvakių patikra tai netempk, nes jei bent viena nedirba- vėl iškraus. Ir prieš vesdama žvakes kokius du kartus pakaitink, galima ir tris- lengviau užvesi smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 07, 22:44)
Svarbu, gerai baigėsi smile.gif man vieną kartą dukra skambina- signalizacija neveikia ir mašinos neatrakina, sakau- rakink raktu, o paskui topt galvon, sakau- eik pamatuok kiek voltų akumuliatoriui, skambina, sako- 0,00 biggrin.gif Salone buvo lempą palikusi, išsikrovė pilnai per savaitę smile.gif namie turėjom seną pasikrovę, tai apkeitėm smile.gif  Seną akumuliatorių pakrauk, nelaikyk iškrauto. Ir jei važinėji dyzeliuku- visai neblogai būtų nusipirkti ir turėti namie pakrovėją. Su žvakių patikra tai netempk, nes jei bent viena nedirba- vėl iškraus. Ir prieš vesdama žvakes kokius du kartus pakaitink, galima ir tris- lengviau užvesi smile.gif

bandziau ir as rakinti raktu, bet kazkaip labai sunkiai sukosi, pabijojau nulauzt netycia. Turbut uzsalusi spynele buvo.Ir vasara ta spynele kazkaip sunkiai rakina. Siaip tai as jos nenaudoju, bet va, prireikė
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo susidomejus: 07 sausio 2016 - 22:50
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 07, 21:51)
Na o senas akumuliatorius VARTA, atrodo neblogas, reiks laikyt kaip atsargini.
O koks tikslas mirusį akumuliatorių laikyti kaip "atsarginį"? Kokia nauda iš mirusio akumuliatoriaus?
Jūs geriau jį nuvežkite antrinių žaliavų supirkėjams - maloniai nustebsite kiek jie moka už senus akumuliatorius smile.gif

QUOTE(susidomejus @ 2016 01 07, 21:51)
Dar reikes nuvaziuot i servisa , kad pakaitinimo zvakes patikrintu.
O jums su nauju akumuliatoriumi variklis sunkiai vedėsi?
Jei užsivedė lengvai, tai nedarykite to, nes bus pinigai išmesti į balą ir tiek. Gerai, jei mašina iš tų, kur pasijungus kompą galima pasižiūrėti kurios pakaitinimo žvakės neveikia. Tada sugaišite 10 minučių, už diagnostiką 10 EUR paliksite ir tiek žinių. Tačiau, jei su kompu neina pažiūrėti ir reikės tas žvakes imti ir tikrinti, tai pigūs chaltūrščikai gali net ir nesugebėti jų patikrinti, o specai tai savo laiką brangiai įkainavę.
Kaip jau minėjau, kai neveikia pakaitinimo žvakės, tai variklį starteris suka, bet jis nenori užsikurti. Taip tarsi pradeda veikti ("kabina") ir vėl nustoja, vėl pradeda kibti ir vėl nustoja, galų gale po keliolikos ar net keliasdešimt sekundžių tokio sukimo užsikuria. Arba neužsikuria. Jei neveikia viena žvakė, tai būna, kad užsikuria greitai, bet pradžioje keliolika sekundžių variklis dirbdamas dreba, nes vienas cilindras neveikia, paskui kai jau ir jis "užsikuria", valiklis pradeda veikti tolygiai.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 07, 23:13)
O koks tikslas mirusį akumuliatorių laikyti kaip "atsarginį"? Kokia nauda iš mirusio akumuliatoriaus?
Jūs geriau jį nuvežkite antrinių žaliavų supirkėjams - maloniai nustebsite kiek jie moka už senus akumuliatorius smile.gif

O jums su nauju akumuliatoriumi variklis sunkiai vedėsi?
Jei užsivedė lengvai, tai nedarykite to, nes bus pinigai išmesti į balą ir tiek. Gerai, jei mašina iš tų, kur pasijungus kompą galima pasižiūrėti kurios pakaitinimo žvakės neveikia. Tada sugaišite 10 minučių, už diagnostiką 10 EUR paliksite ir tiek žinių. Tačiau, jei su kompu neina pažiūrėti ir reikės tas žvakes imti ir tikrinti, tai pigūs chaltūrščikai gali net ir nesugebėti jų patikrinti, o specai tai savo laiką brangiai įkainavę.
Kaip jau minėjau, kai neveikia pakaitinimo žvakės, tai variklį starteris suka, bet jis nenori užsikurti. Taip tarsi pradeda veikti ("kabina") ir vėl nustoja, vėl pradeda kibti ir vėl nustoja, galų gale po keliolikos ar net keliasdešimt sekundžių tokio sukimo užsikuria. Arba neužsikuria. Jei neveikia viena žvakė, tai būna, kad užsikuria greitai, bet pradžioje keliolika sekundžių variklis dirbdamas dreba, nes vienas cilindras neveikia, paskui kai jau ir jis "užsikuria", valiklis pradeda veikti tolygiai.

akumuliatoriu bandysim pakraut, ziuresim kaip bus. Jeigu nieko gero, priduosim.

na su nauju suko greitai ir uzsivede iskart nors tik pries savaite vaziuota. Reikes atidziau paziuret kaip vedasi, turesiu omeny del tu zvakiu. O kaip zinot, kurias masinas galima su kompu tikrint? Mano 2002 metu Citroen.
Atsakyti
Jei užsivedė lengvai, tai nesukite galvos dėl tų žvakių.

Čia vat pavyzdukai kur vedasi mašinos, kur ne visos pakaitinimo žvakės veikia:
https://youtu.be/VtPYxdKmRmE
https://youtu.be/rfUkFPCAcTE

O štai kaip šaltyje kuriasi tvarkingas dyzelis:
https://youtu.be/7Pb-3rN4jDU
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo valkata: 07 sausio 2016 - 23:43
QUOTE(valkata @ 2016 01 07, 23:34)
Jei užsivedė lengvai, tai nesukite galvos dėl tų žvakių.

Čia vat pavyzdukai kur vedasi mašinos, kur ne visos pakaitinimo žvakės veikia:
https://youtu.be/VtPYxdKmRmE
https://youtu.be/rfUkFPCAcTE

O štai kaip šaltyje kuriasi tvarkingas dyzelis:
https://youtu.be/7Pb-3rN4jDU

Labai aciu, perziurejau, bandysiu ryt klausyt saviskes 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 08, 00:13)
Jei neveikia viena žvakė, tai būna, kad užsikuria greitai, bet pradžioje keliolika sekundžių variklis dirbdamas dreba, nes vienas cilindras neveikia, paskui kai jau ir jis "užsikuria", valiklis pradeda veikti tolygiai.


Netiesa. Dyzeliniame automobilyje pakaitinimo žvakių darbas neturi absoliučiai jokios įtakos variklio darbui. Jos reikalingos tik užvedimo palengvinimui- oro cilindruose pašildymui. Jei kažkuris cilindras dreba ir kurį laiką nedirba- greičiausiai "myža" to cilindro purkštukas. Žvakes patikrinti ne kompiuteriniu būdu juokų darbas, tik kad išsukti jas reikia, kad matytųsi kokia dalis kaista- turi kaisti tik pats galiukas. Tuos, kurie tikrina žvakes jų neišsukę- siųsti kuo toliau, tai ir yra tikrieji chalturščikai. Neklaidinkit žmonių.

P.s.- su visiškai nauju akumuliatoriumi auto vesis ir su neveikiančiomis žvakėmis, vieną kitą kartą. Paskui jei ir toliau tęsis šalčiai- išsikraus vėl.
P.p.s. Išsikrovęs akumuliatorius nebūtinai turi būti negyvas. Jį galima patikrinti, pakrauti ir turėti kaip pakaitinį. O duoda tikrai ne kosmines sumas, dabar viskas papigę yra.

Valkata, duotuose pavyzdžiuose nebūtinai žvakės, ten dar aiški problema su kuro padavimu, antram pavyzdy purkštukai arba siurblys netgi gali būti netvarkoj, pirmam- aiškiai užsiorinusi kuro sistema, sėdęs kuras dėl kažkokių tai priežasčių. Vien pradinis dūmas ir jo spalva labai daug ką pasako.
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 08, 00:20)
  O kaip zinot, kurias masinas galima su kompu tikrint? Mano 2002 metu Citroen.


Nuvažiuok į servisą kur viską tvarkai ir paprašyk patikrinti žvakes. Tik nepalik jiems mašinos, o pabūk greta, jei norės išprašyt- sakyk, tau labai įdomu, nori pažiūrėti biggrin.gif Tada matysi ar nechaltūrina smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 08 sausio 2016 - 01:05
QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 01:09)
Netiesa. Dyzeliniame automobilyje pakaitinimo žvakių darbas neturi absoliučiai jokios įtakos variklio darbui. Jos reikalingos tik užvedimo palengvinimui- oro cilindruose pašildymui. Jei kažkuris cilindras dreba ir kurį laiką nedirba- greičiausiai "myža" to cilindro purkštukas.

Taip, kai variklis dirba, žvakės įtakos neturi, nors šiaip jau moderniuose automobiliuose jos kaitinamos tol, kol variklis kiek pašyla - dėl ekologijos.

Tačiau spege variklį kuriant, jei žvakė neveikia, o variklis užsikuria, tai oras tame cilindre su neveikiančia žvake nepašildomas ir tame cilindre kuras neužsidega. Paskui nuo trinties ir nuo gretimų veikiančių cilindrų tas neužsikūręs cilindras įšyla ir užsikuria. Todėl taip ir gaunasi, kad dideliame šaltyje variklis užsiveda, bet kelias ar keliolika sekundžių dreba, nes vienas cilindras neveikia.

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 01:09)
Žvakes patikrinti ne kompiuteriniu būdu juokų darbas, tik kad išsukti jas reikia, kad matytųsi kokia dalis kaista- turi kaisti tik pats galiukas. Tuos, kurie tikrina žvakes jų neišsukę- siųsti kuo toliau, tai ir yra tikrieji chalturščikai. Neklaidinkit žmonių.

Pirmiausia, tai daugelyje automobilių pats priėjimas prie žvakių yra ohoho koks sudėtingas. Žvakių pakeitimas 2-3 valandas užtrunka. Pasidomėkite.
Kitas dalykas - vat toks tikrinimas vizualiai ir yra diletantiškumo požymis. Pati žvakė gali būti gera, bet įtampa iki jos gali ir neateiti - sugedęs kaitinimo žvakių valdymo blokas (taip, taip - dabar žvakės tiesiai prie 12V per relę nebejungiamos).
Reikia matuoti žvakių varžą, taip pat matuoti iki jų ateinančią įtampą.

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 01:09)
P.s.- su visiškai nauju akumuliatoriumi auto vesis ir su neveikiančiomis žvakėmis, vieną kitą kartą. Paskui jei ir toliau tęsis šalčiai- išsikraus vėl.
Tik teks starterį sukti ilgai ir nuobodžiai. Ir tikrai be jokios garantijos, kad variklis užsives.

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 01:09)
Valkata, duotuose pavyzdžiuose nebūtinai žvakės, ten dar aiški problema su kuro padavimu, antram pavyzdy purkštukai arba siurblys netgi gali būti netvarkoj, pirmam- aiškiai užsiorinusi kuro sistema, sėdęs kuras dėl kažkokių tai priežasčių. Vien pradinis dūmas ir jo spalva labai daug ką pasako.
Nenusišnekėkite gal jau...
Atsakyti
Aš praeitą žiemą turėjau nuotykį su akumuliatorium. Vairavau Crysler Sebring, benziną automatą. Užsikuriu mašiną, nuvažiuoju iki pardės, nusiperku pienu (apie 20 min. užtrukau), kuriu mašiną - nesikuria, net starteris nesuka. Lempos, radija veikia, pirma mintis - starteris sugedo. Po dienos ar kelių atvažiuoja tėvai su laidais, bando akumą pakraust ir mašiną užkurt - nieko, net nereaguoja. Na ką... Kviečiu TRALĄ, vežu mašiną į servisą. Tralas atvažiuoja 5tą ryto, nes mašina prekybcentrio aikštelėj, kitu paros laiku ten didelis užstatymas ir nėra kaip įvažiuot. Servise pažiūri, kad akumas paslėptas po galiniu SPARNU, t.y. vos ne pusę mašinos reik išrinkt, kad pakeistum.
Žodžiu, išsikrovuso akumo (nors nebuvo absoliučiai jokių požymių, anksčiau kūrės labai tvarkingai) kaina čiut didelė išėjo laugh.gif
Po šito nuotykio, kai man vienai teko tiek su ta mašina prasikankint, nusprendžiau, kad laikas naujai ir su garantija laugh.gif
Atsakyti
Užsikūrė thumbup.gif Labai nenoriai, bet svarbu rezultatas.

Nieko nesuprantu apie elektrą, tad nesikišiu į diskusiją, bet įdomu paskaityt.
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2016 01 07, 22:44)
Bet tiek kiek važinėji tikrai turi užtekti kad kompensuoti elektra, išnaudota užvedimui, servise teisingai sakė. Jei namie yra multimetras- galima pamatuoti kiek tas akumuliatorius iš tikrųjų voltų turi. Aš važinėju tik po 4km , t.y.- apie 10 min. važiavimo (jei nereikia stovėti prie šviesoforų tai mažiau), variklis net nespėja sušilti, tai šaltom dienom pradėjau kitu keliu važinėt, kur 5,5 km išeina- nors tiek smile.gif bet pas mane benzinas, dyzeliui tokiom sąlygom chana jau būtų smile.gif

Ko gero stradalinu be reikalo, bet tokia jau esu. Vyras į viską ramiau žiūri. Tai sakant atsveria mane biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 08, 08:57)

Tačiau spege variklį kuriant, jei žvakė neveikia, o variklis užsikuria, tai oras tame cilindre su neveikiančia žvake nepašildomas ir tame cilindre kuras neužsidega.



Čia ne benzinas, kad neužsikurtų neveikiant žvakei. Suspaudimo laipsnis duoda pakankamą temperatūrą, ir jei purkštukas ne pila, o purškia- cilindras dirbs jei jau užgriebė.Kažkiek pasipurtymo gali būti dėl sustingusio tepalo kol normaliai neprasisuka alkūninis.O jei sėdęs kuras- tada ir purtysis, iš ko tas cilindras dirbs jei purkštukas paduoda ne kurą, o orą. Tam gali būti statomi papildomi vožtuvai jei yra tokios problemos.
Kaip tikrinamos žvakės- aš žinau, nereikia man šitų dalykų aiškinti. Ir kaip prie kokių gedimų dirba variklis- taip pat. Diagnozuojant dar apsirikti nėra tekę. Beje, Susidomėjusi rašė, kad jos mašina- 2002m., jei neklystu, tai tikrai ne iš pačių moderniausių. O duotuose pavyzdžiuose- ne žvakės, o kuro padavimo problemos, ir tai labai aiškiai matosi. Ir girdisi. Jei ką- tai aš nesu žalia šituose dalykuose, ir žinios ne iš interneto susigraibytos.
Papildyta:
QUOTE(šviesi lapė @ 2016 01 08, 10:19)
Aš praeitą žiemą turėjau nuotykį su akumuliatorium. Vairavau Crysler Sebring, benziną automatą. Užsikuriu mašiną, nuvažiuoju iki pardės, nusiperku pienu (apie 20 min. užtrukau), kuriu mašiną - nesikuria, net starteris nesuka. Lempos, radija veikia, pirma mintis - starteris sugedo. Po dienos ar kelių atvažiuoja tėvai su laidais, bando akumą pakraust ir mašiną užkurt - nieko, net nereaguoja. Na ką... Kviečiu TRALĄ, vežu mašiną į servisą. Tralas atvažiuoja 5tą ryto, nes mašina prekybcentrio aikštelėj, kitu paros laiku ten didelis užstatymas ir nėra kaip įvažiuot. Servise pažiūri, kad akumas paslėptas po galiniu SPARNU, t.y. vos ne pusę mašinos reik išrinkt, kad pakeistum.
Žodžiu, išsikrovuso akumo (nors nebuvo absoliučiai jokių požymių, anksčiau kūrės labai tvarkingai) kaina čiut didelė išėjo  laugh.gif
Po šito nuotykio, kai man vienai teko tiek su ta mašina prasikankint, nusprendžiau, kad laikas naujai ir su garantija  laugh.gif


Aga, čia žinok specialiai taip viską konstruoja, kad servisai uždirbti galėtų biggrin.gif Aš kai renkuosi mašiną tai labai viską apsižiūriu, kur, kas, kaip ir kiek kainuotų, kad paskui nebūtų nemalonių stagmenų doh.gif Nes va tokiu kaip tavo atveju nu tai nors nusišauk pati prie akumo nelabai prieisi doh.gif Mano dabartinės darbinės starteris po dugnu užgrūstas, po variklio apsauga, tai jei nesikuria dėl starterio ir nepadeda smagračio prasukimas- nu tai ir darbas baigtas, tenka tech. pagalbą kviestis kad partemptų. O kitas mašinas kur būdavo priėjimas tai atsuktuvu užsivesdavau ir toliau dirbdavau biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 11:55)
Čia ne benzinas, kad neužsikurtų neveikiant žvakei. Suspaudimo laipsnis duoda pakankamą temperatūrą, ir jei purkštukas ne pila, o purškia- cilindras dirbs jei jau užgriebė.

Pasakykite tada, kam išvis tos pakaitinimo žvakės į dyzelinius variklius dedamos? smile.gif

QUOTE(denaxa @ 2016 01 08, 11:55)
Suspaudimo laipsnis duoda pakankamą temperatūrą, ir jei purkštukas ne pila, o purškia- cilindras dirbs jei jau užgriebė.
O jei neužgriebė?
Atsakyti