Aga, honda jazz ir man fainos, tokios dukrai norėčiau
O sau tai busikui taupausi, noriu opel vivaro, tik nekomercinių jų mažas pasirinkimas kol kas
ka tiek žadate vežioti, kad vivaro reikalingas
QUOTE(kipras66 @ 2016 01 21, 11:31)
Visų pirma- važiavimo komfortas, bet kita priežastis yra rimtesnė- su astra nelabai patogu keliauti, o kadangi jau nesu jauniklė- darosi per sunku miegoti bagažinėje ant daiktų krūvos (kurių reikia nemažai, jei išvažiuoji, pvz., kokioms dviems savaitėms, turint galvoje dar ir tai, kad važiuojant kažkur toliau- reikia turėti ir remonto priemonių "visiems gyvenimo atvejams"- maža kas gali kelionėje nutikti). Tai nematau prasmės pirkti tokio pačio dydžio mašiną ir patirti tuos pačius nepatogumus
O ką?
Na, tiesiog jus i elementaria kelione ruosiates kaip i koki Dakaro rali vaziuoti 
Apsidraudziate KASKO su technine pagalba kelyje, galiojancia visoje Europoje, pasiimate banko kortele su pinigais ir vaziuojate. Nejaugi jus ruosiates pries vaziuodama kelionen susipirkti antra automobili atsarginiu daliu pavidale ir jas visas kartu veztis?
Apsidraudziate KASKO su technine pagalba kelyje, galiojancia visoje Europoje, pasiimate banko kortele su pinigais ir vaziuojate. Nejaugi jus ruosiates pries vaziuodama kelionen susipirkti antra automobili atsarginiu daliu pavidale ir jas visas kartu veztis?
QUOTE(valkata @ 2016 01 22, 17:37)
Na, tiesiog jus i elementaria kelione ruosiates kaip i koki Dakaro rali vaziuoti 
Apsidraudziate KASKO su technine pagalba kelyje, galiojancia visoje Europoje, pasiimate banko kortele su pinigais ir vaziuojate. Nejaugi jus ruosiates pries vaziuodama kelionen susipirkti antra automobili atsarginiu daliu pavidale ir jas visas kartu veztis?
Apsidraudziate KASKO su technine pagalba kelyje, galiojancia visoje Europoje, pasiimate banko kortele su pinigais ir vaziuojate. Nejaugi jus ruosiates pries vaziuodama kelionen susipirkti antra automobili atsarginiu daliu pavidale ir jas visas kartu veztis?
Kam visas? Elementariausius dalykus- raktai, skysčiai, pora žarnelių, "zatiažkių", vielos gabalą, komplektas rato pakeitimui, atsarginis ratas, lemputės, wd-40, skočas. Abejoju, ar įsimalus kur nors į miškus kokia nors tech. pagalba suras, jei net nesugebėsi pasakyti kur esi. Kitas dalykas- kasko kainuoja nemažai, tokiems dalykams aš neturiu lėšų, o senų mašinų niekas kasko ir nedraudžia (naujos gi nepirksiu). Dar vienas dalykas- kažkur reikia nakvoti, tai va vivaro galima kaip kemperyje įsikurti. Po paskutinio malimosi Saaremos salose su astra nu nakvynių prisiminimai labai nekokie liko
QUOTE(valkata @ 2016 01 22, 17:59)
Na tai tam, ka isvardijote daug vietos tikrai nereikia 
O del suradimo, tai siais laikais navigacija koordinates parodo keliolikos metru tikslumu
O del suradimo, tai siais laikais navigacija koordinates parodo keliolikos metru tikslumu
Astroj užima pakankamai daug vietos, vivaro būtų mizeris, ir nereikėtų tos sunkios dėžės kiekvieną vakarą pertempinėti į priekį, išvis nieko nereikėtų pertempinėti
Paprastus gedimus visada paprasčiau susitvarkyti patiems- laiko ir pinigų ekonomija
Na Denaxa SUPER
Baltai pavydžiu 
Jaučiuosi visiška kvaiša...
Jaučiuosi visiška kvaiša...
Radau tokios info:
Vadovaujantis gamintojų nustatomu maksimaliu terminu, aušinimo skystis galėtų būti keičiamas tik kas penkerius metus. Tačiau esame Šiaurės Europoje, kur vasaros ir žiemos temperatūrų amplitudė labai smarkiai skiriasi, tad ir aušalas kur kas greičiau drumsčiasi, tampa ne toks efektyvus. Nenorintys gadinti variklio automobilių savininkai turėtų antifrizą keisti kas dvejus, maksimaliai kas trejus metus, - patarė automobilių mechanikas Rokas Makšimas.
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lz...ti-laiku/190353
© Lietuvos žinios
Pasiklausiau pas kai ka, tai sakė, kad nereik keist niekada jokio antifrizo, jeigu jis mašinoj supiltas yra, tik papildyt. Tai kaip čia yra iš tikro? Kokie požymiai rodo, kad jį reikia keist? Variklis mano mašinoj neužkaista nenormaliai.
Dėl jautimosi kvašomis paskaičius valkatos ar denaxos pasisakymus, tai nereikia taip jaustis. Jeigu nelabai giliniesi į kažką tai ir nebūsi profas. Bet visada galima klausti ir nesijausti kvaiša. Ir nebūna profų visose srityse iš eilės, gal tik apsimetančių jais diletantų. Gal esu nekvaiša daugely kitų sričių, kur kiti visiški profanai :DDD
Vadovaujantis gamintojų nustatomu maksimaliu terminu, aušinimo skystis galėtų būti keičiamas tik kas penkerius metus. Tačiau esame Šiaurės Europoje, kur vasaros ir žiemos temperatūrų amplitudė labai smarkiai skiriasi, tad ir aušalas kur kas greičiau drumsčiasi, tampa ne toks efektyvus. Nenorintys gadinti variklio automobilių savininkai turėtų antifrizą keisti kas dvejus, maksimaliai kas trejus metus, - patarė automobilių mechanikas Rokas Makšimas.
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lz...ti-laiku/190353
© Lietuvos žinios
Pasiklausiau pas kai ka, tai sakė, kad nereik keist niekada jokio antifrizo, jeigu jis mašinoj supiltas yra, tik papildyt. Tai kaip čia yra iš tikro? Kokie požymiai rodo, kad jį reikia keist? Variklis mano mašinoj neužkaista nenormaliai.
Dėl jautimosi kvašomis paskaičius valkatos ar denaxos pasisakymus, tai nereikia taip jaustis. Jeigu nelabai giliniesi į kažką tai ir nebūsi profas. Bet visada galima klausti ir nesijausti kvaiša. Ir nebūna profų visose srityse iš eilės, gal tik apsimetančių jais diletantų. Gal esu nekvaiša daugely kitų sričių, kur kiti visiški profanai :DDD





