QUOTE(DiKu @ 2016 01 23, 14:55)
Teises išlaikiau 2015 balandį, o kai reikia savarankiškai važinėti

, tai kelnės pilnos rudo džiaugsmo...
Dar akumas nusėdo. Trupai tariant neturėjo boba vargo, nusipirko automobilį, o patarti ir padėti nėra kam.
dauguma taip pradeda, ir mano pradžia ne kitokia buvo- tai nereikia šitaip jaustis. žinios ateina su laiku. na, o tiek kiek aš ar Valkata žinoti irgi nebūtina- man tai yra mano darbas, privalau turėti tas žinias. Aš, pvz., visiška kvaiša esu konpiuteriniuose reikaluose, o finansiniuose/buhalteriniuose tai išvis pravalas...
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 23, 11:31)
Radau tokios info:
Vadovaujantis gamintojų nustatomu maksimaliu terminu, aušinimo skystis galėtų būti keičiamas tik kas penkerius metus. Tačiau esame Šiaurės Europoje, kur vasaros ir žiemos temperatūrų amplitudė labai smarkiai skiriasi, tad ir aušalas kur kas greičiau drumsčiasi, tampa ne toks efektyvus. Nenorintys gadinti variklio automobilių savininkai turėtų
antifrizą keisti kas dvejus, maksimaliai kas trejus metus, - patarė automobilių mechanikas Rokas Makšimas.
Daugiau skaitykite:
http://lzinios.lt/lz...ti-laiku/190353
© Lietuvos žinios
Pasiklausiau pas kai ka, tai sakė, kad nereik keist niekada jokio antifrizo, jeigu jis mašinoj supiltas yra, tik papildyt. Tai kaip čia yra iš tikro? Kokie požymiai rodo, kad jį reikia keist? Variklis mano mašinoj neužkaista nenormaliai.
Reikia keisti. Aš darau taip kaip ir priklauso- antifrizą keičiu kas du metus, max kas tris, ir taip pat tuo pačiu intervalu stabdžių skystį- jį reikia keisti kas du metus, nes prarandamos jo darbinės savybės (lygiai kaip ir antifrizo). Mano mašinai 20 metų, bet kadangi tinkamai prižiūrima- sugedusi ar užkaitusiu varikliu pakelėse nestoviniuoja

taigi rinktis pačiai, keisti ar ne. jei nesiruoši su ta mašina važinėti ilgiau kaip porą metų- galima nekeisti, bet neaišku, kada anksčiau tie skysčiai buvo keisti, gal nuo mašinos pagaminimo niekas nekeitė.