Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

Apie baimes: http://goldfm.lt/201...nes-nei-vairas/
Atsakyti
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta g.gif Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 28, 10:57)
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta g.gif Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.


Jei ket įpareigoja dviratininką per pėsčiųjų perėją dviratį vestis, ir draudžia per ją važiuoti- tada kontakto atveju kaltas būtų dviratininkas. Šiuo konkrečiu atveju būtų buvusi dviratininko kaltė. Šiaip jų reikia bijoti ir saugotis- pagal principą, kuris pataria duoti durniui kelią. Su jais daug bėdos būna, Yra ir tokių, kurie tyčia provokuoja vairuotojus sudarinėdami avarines situacijas. Geriau to vengti, jei nesinori nemalonumų. Nelenda prie tų, pas ką registratoriai stovi. Šiandien geležinio Vilko gatvėje vienas toks pusdurnis per visas juostas malėsi piko metu- nežinau, kas pas tokį galvoj, tikriausiai- nieko, smegenai į kojas matyt subėgę... biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 28, 09:57)
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta g.gif Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.

Tokiu atveju, turetu buti liudininkai, kurie pasakytu, kad jis su dviraciu kirto pereja, jei ju nebutu, tai greiciausiai liktum kalta tu.
Atsakyti
Liudininkai paprastai ne problema. + daug kur sankryžose jau yra kameros, veikiančios.
Atsakyti
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 12:10)
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.

As pati su tuom esu susidurus. Teko ta pacia diena dar sesti prie vairo, rankos, kojos drebejo, dar ilgai vaidenosi, kad kazkas vel staiga soka i pereja, bet praejo visa tai, vairuoti taip ir nesustojau.
O skirtumas visgi didelis, kur kalta, o kur ne, nes pasekmes gali buti labai skaudzios tiek finansine prasme, tiek ir apskritai, apie prischologine trauma net nekalbu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo *South*: 29 birželio 2016 - 12:36
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 13:10)
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.

Taip, čia yra pati blogiausia reikalo pusė- su tuo paskui kažkaip reikia gyventi...
Atsakyti
Vakar apturėjau strioko. Priešais sustojo toks taxi ir vis rieda į mane, aš jam papypinau, bet jis nesureagavo, tad visai užguliau signalą, o jis vos ne prie pat pririedėjo ir tada vėl pavažiavo į priekį, ir vėl.....rieda į mane doh.gif Aišku bėdos daug nebūtų pridaręs, bet manau, kad numerį ar buferį būtų įlenkęs, o mes kaip tik mašiną parduot ruošiamės ir numerius norim ant kitos uždėt. Bet tai taip ir nesupratau, nejaugi pas jį neveikia jokie stabdžiai? Net rankinis? Iš tokio tai ne tik mašiną, bet ir teises atimt reiktų. Kaip gali dar žmones vežiot doh.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 07 05, 10:17)
Vakar apturėjau strioko. Priešais sustojo toks taxi ir vis rieda į mane, aš jam papypinau, bet jis nesureagavo, tad visai užguliau signalą, o jis vos ne prie pat pririedėjo ir tada vėl pavažiavo į priekį, ir vėl.....rieda į mane doh.gif Aišku bėdos daug nebūtų pridaręs, bet manau, kad numerį ar buferį būtų įlenkęs, o mes kaip tik mašiną parduot ruošiamės ir numerius norim ant kitos uždėt. Bet tai taip ir nesupratau, nejaugi pas jį neveikia jokie stabdžiai? Net rankinis? Iš tokio tai ne tik mašiną, bet ir teises atimt reiktų. Kaip gali dar žmones vežiot doh.gif


Bėdos būtų- įrodyti, kad ne tu į jį įvažiavai smile.gif Geriausias vaistas nuo tokių- įsigyti videoregistratorių smile.gif Beje, pasitaiko "vairuotojų" kurie stabdžių nelabai laiko- gal šitas būtent iš tokių... g.gif Man taip moteriškė buvo įvažiavusi- apie 4 metrus atbula riedėjo, kol neatsitrenkė. Jei ne registratorius- būčiau turėjusi labai daug bėdos ir nieko neįrodyčiau (ta moteris buvo šventai įsitikinusi, kad čia aš ją taranuoju, paskui atsiprašė, draugiškai deklaraciją supildėm), keleiviai paprastai tokiais atvejais išsilaksto, liudyti niekas nenori.
Atsakyti
Gal galetumet kas paaiskint kuo skiriasi robotas nuo automato? Konkreciai - audi. Idomu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 06 29, 00:59)
Jei ket įpareigoja dviratininką per pėsčiųjų perėją dviratį vestis, ir draudžia per ją važiuoti- tada kontakto atveju kaltas būtų dviratininkas.

Abejoju. KET įpareigoja sukant praleisti visus važiuojančius/einančius tiesiai (158) punktas. Kaltas liktų vairuotojas, dviratininkui nebent nuobauda už važiavimą per perėją.
Atsakyti