Apie baimes: http://goldfm.lt/201...nes-nei-vairas/
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta
Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.

QUOTE(pikkolo @ 2016 06 28, 10:57)
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta
Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.

Jei ket įpareigoja dviratininką per pėsčiųjų perėją dviratį vestis, ir draudžia per ją važiuoti- tada kontakto atveju kaltas būtų dviratininkas. Šiuo konkrečiu atveju būtų buvusi dviratininko kaltė. Šiaip jų reikia bijoti ir saugotis- pagal principą, kuris pataria duoti durniui kelią. Su jais daug bėdos būna, Yra ir tokių, kurie tyčia provokuoja vairuotojus sudarinėdami avarines situacijas. Geriau to vengti, jei nesinori nemalonumų. Nelenda prie tų, pas ką registratoriai stovi. Šiandien geležinio Vilko gatvėje vienas toks pusdurnis per visas juostas malėsi piko metu- nežinau, kas pas tokį galvoj, tikriausiai- nieko, smegenai į kojas matyt subėgę...

QUOTE(pikkolo @ 2016 06 28, 09:57)
Kaip manot kas kaltas tokioje situacijoje: man degė žalias, sukau į dešinę, apsidairiau, pėsčiųjų nebuvo, tačiau važiavo dviratininkas šaligatviu ir norėjo net nestabdęs pravažiuot pėsčiųjų perėją (degė žalia pėstiesiems). Aš nesupratau, kad jis važiuos per perėją, nes kaip suprantat dviratininko ir pėsčiojo greitis skiriasi, jei jis už kelių metrų iš kur galiu žinot, kad staiga išvažiuos į perėją? Tad aš jo nepraleidau, nes tik paskutiniu momentu suvokiau, kad jis ketina kirsti gatvę net nestabdęs, o ne važiuoti toliau šaligatviu. Laimė jis tai pastebėjo ir sustojo. Bet jei nebūtų sustojęs? Turbūt likčiau kalta
Nors jei jis būtų lėtinės prieš perėją ir nulipęs nuo dviračio, man jo ketinimai būtų buvę aiškūs ir būčiau sustojusi jį praleisti.

Tokiu atveju, turetu buti liudininkai, kurie pasakytu, kad jis su dviraciu kirto pereja, jei ju nebutu, tai greiciausiai liktum kalta tu.
Liudininkai paprastai ne problema. + daug kur sankryžose jau yra kameros, veikiančios.
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 12:10)
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.
As pati su tuom esu susidurus. Teko ta pacia diena dar sesti prie vairo, rankos, kojos drebejo, dar ilgai vaidenosi, kad kazkas vel staiga soka i pereja, bet praejo visa tai, vairuoti taip ir nesustojau.
O skirtumas visgi didelis, kur kalta, o kur ne, nes pasekmes gali buti labai skaudzios tiek finansine prasme, tiek ir apskritai, apie prischologine trauma net nekalbu.
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 13:10)
Man atrodo, kad partrenkus žmogų jau jokio skirtumo ar kaltas esi ar ne (nebent baudos atžvilgiu), trauma visam gyvenimui. Žinau kas po tokių įvykių aplamai vairuoti nebegali.
Taip, čia yra pati blogiausia reikalo pusė- su tuo paskui kažkaip reikia gyventi...
Vakar apturėjau strioko. Priešais sustojo toks taxi ir vis rieda į mane, aš jam papypinau, bet jis nesureagavo, tad visai užguliau signalą, o jis vos ne prie pat pririedėjo ir tada vėl pavažiavo į priekį, ir vėl.....rieda į mane
Aišku bėdos daug nebūtų pridaręs, bet manau, kad numerį ar buferį būtų įlenkęs, o mes kaip tik mašiną parduot ruošiamės ir numerius norim ant kitos uždėt. Bet tai taip ir nesupratau, nejaugi pas jį neveikia jokie stabdžiai? Net rankinis? Iš tokio tai ne tik mašiną, bet ir teises atimt reiktų. Kaip gali dar žmones vežiot


QUOTE(pikkolo @ 2016 07 05, 10:17)
Vakar apturėjau strioko. Priešais sustojo toks taxi ir vis rieda į mane, aš jam papypinau, bet jis nesureagavo, tad visai užguliau signalą, o jis vos ne prie pat pririedėjo ir tada vėl pavažiavo į priekį, ir vėl.....rieda į mane
Aišku bėdos daug nebūtų pridaręs, bet manau, kad numerį ar buferį būtų įlenkęs, o mes kaip tik mašiną parduot ruošiamės ir numerius norim ant kitos uždėt. Bet tai taip ir nesupratau, nejaugi pas jį neveikia jokie stabdžiai? Net rankinis? Iš tokio tai ne tik mašiną, bet ir teises atimt reiktų. Kaip gali dar žmones vežiot 


Bėdos būtų- įrodyti, kad ne tu į jį įvažiavai



Gal galetumet kas paaiskint kuo skiriasi robotas nuo automato? Konkreciai - audi. Idomu

QUOTE(denaxa @ 2016 06 29, 00:59)
Jei ket įpareigoja dviratininką per pėsčiųjų perėją dviratį vestis, ir draudžia per ją važiuoti- tada kontakto atveju kaltas būtų dviratininkas.
Abejoju. KET įpareigoja sukant praleisti visus važiuojančius/einančius tiesiai (158) punktas. Kaltas liktų vairuotojas, dviratininkui nebent nuobauda už važiavimą per perėją.