QUOTE(Riviera Maya @ 2015 12 01, 15:47)
Kodel melstis yra nekorektiska

Malda juk gali buti apie bet ka, savais zodziais

Ir tik Dievas nuspres ar tai korektiska ar ne

Vieni meldziasi del atleidimu, kiti del bado, treti uz kitus- tame tarpe sergancius, kas cia nekorektisko

Jei zmogus gime su negalia-nekorektiska melsti jam sveikatos

stiprybes

Jei vaikas tik gime ir nera ko atgailauti, o susirgo, negalima uz tai pasimelsti

Dievas girdi maldas , apie ka jos bebutu Skirte
Atsakau - nes tai yra prieštaravimas dievo valiai.
Melsti išgydymo yra nekorektiška. Jei Dievas nusprendė, kad tu turi sirgti, ir tu sergi, tai jam zysti, kad apsigalvotų reiškia aiškinimą jam, kad jis suklydo. Negi nori pasakyt, kad tu geriau už dievą kažką žinai, kad drįsti jam aiškint?
Melsti kitų išgydymo dar labiau nekorektiška

Praktiškai situacija panaši kaip kad vaikas parduotuvėj verkia -rėkia voliojasi ant grindų reikalaudamas kokio vaflio, ir jo tėvai aiškiai sako, kad negaus, o tu prietum ir aiškintum jo tėvams, kad reiktų visgi tą vaflį nupirkt. - Ne tavo reikalas, tėvai geriau žino, ko jų vaikui reikia, taigi tai yra didžiai nemandagu, nekorektiška ir apskritai kas tu toks, kad lendi į ne savo reikalus ir savo nereikšmingą nuomonę bruki. Taigi čia analogiška - jei kažkas susirgo, vadinas pagal dievo planą, o tu dabar aiškini dievui, kad jis prastą sprendimą priėmė kažkieno atžvilgiu tokį planą regzdamas.
Todėl melsti išgydyti jį patį, o ne kažką kitą, yra mažiau nekorektiška, nes akivaizdu, kad matant, kad tau nuo tokio nevykusio sprendimo yra blogai (skauda/nekokybiškas gyvenimas/smarkiai trumpėjantis gyvenimas), tu visiškai su pagrindu abejoji dievo sprendimo teisingumu.