QUOTE(Skirte @ 2015 12 04, 13:31)
Atsakau - nes tai yra prieštaravimas dievo valiai.
Melsti išgydymo yra nekorektiška. Jei Dievas nusprendė, kad tu turi sirgti, ir tu sergi, tai jam zysti, kad apsigalvotų reiškia aiškinimą jam, kad jis suklydo. Negi nori pasakyt, kad tu geriau už dievą kažką žinai, kad drįsti jam aiškint?
Melsti kitų išgydymo dar labiau nekorektiška
Praktiškai situacija panaši kaip kad vaikas parduotuvėj verkia -rėkia voliojasi ant grindų reikalaudamas kokio vaflio, ir jo tėvai aiškiai sako, kad negaus, o tu prietum ir aiškintum jo tėvams, kad reiktų visgi tą vaflį nupirkt. - Ne tavo reikalas, tėvai geriau žino, ko jų vaikui reikia, taigi tai yra didžiai nemandagu, nekorektiška ir apskritai kas tu toks, kad lendi į ne savo reikalus ir savo nereikšmingą nuomonę bruki. Taigi čia analogiška - jei kažkas susirgo, vadinas pagal dievo planą, o tu dabar aiškini dievui, kad jis prastą sprendimą priėmė kažkieno atžvilgiu tokį planą regzdamas.
Todėl melsti išgydyti jį patį, o ne kažką kitą, yra mažiau nekorektiška, nes akivaizdu, kad matant, kad tau nuo tokio nevykusio sprendimo yra blogai (skauda/nekokybiškas gyvenimas/smarkiai trumpėjantis gyvenimas), tu visiškai su pagrindu abejoji dievo sprendimo teisingumu.
Melsti išgydymo yra nekorektiška. Jei Dievas nusprendė, kad tu turi sirgti, ir tu sergi, tai jam zysti, kad apsigalvotų reiškia aiškinimą jam, kad jis suklydo. Negi nori pasakyt, kad tu geriau už dievą kažką žinai, kad drįsti jam aiškint?
Melsti kitų išgydymo dar labiau nekorektiška

Todėl melsti išgydyti jį patį, o ne kažką kitą, yra mažiau nekorektiška, nes akivaizdu, kad matant, kad tau nuo tokio nevykusio sprendimo yra blogai (skauda/nekokybiškas gyvenimas/smarkiai trumpėjantis gyvenimas), tu visiškai su pagrindu abejoji dievo sprendimo teisingumu.



Vaikas susirgo, nes darzelyje kazkas jau sirguliavo, kitas vaikas gime su negalia, nes tarkime gime kazkur netoli Cernobylio, ar Hiroshimos....As niekada neaiskinau, kad Dievas rezga toki plana, todel yra nekorektiska uz tai melstis


