QUOTE(gintule @ 2015 09 20, 13:29)
Sveikutės, oi ačiū už pasidalintis mintis apie drausmę, teks kažko imtis, nes kaip kažkuri rašė arba aš juos arba jie mane
Tyla ar pauzė, tai jiems vienodai, vos ne 10 min laukiau tylos, kad galėtume pradėti pamoka, pasižiūri, kad stoviu tyliu....nu maždaug gal nori patylėti
,žiūri į akis ir toliau plepa, šūkauja. Ir dar kas mane liūdina ir stebina, labai sunku sudominti, greit viskas atsibosta- įdomu eiti į valgyklą ir namo
Glumina tie AŠ NENORIU.........



Maniškius irgi labai sunku sudominti.. jeigu pradedu klausinėti, aptarinėti paveikslėlį, tai visi pradeda vaipytis, vartytis po suolą, žiovauti... visi labai neraštingi, duodu daug rašyti, lavinti rankytę, tai vis dejuoja, oi kaip nenoriu, kiek čia daug rašyti... nuo pat pirmos pamokos jau klausinėja kada namo eisim, kada į valgyklą eisime... liūdna...
mes turime dienoraščius, bet į juos rašau tik skubią informaciją ir kita reikalinga informacija - pamokų tvarkaraštis, logopedinės pratybos, atostogų datos ir pan...