QUOTE(Ingese @ 2015 10 15, 11:58)
Na, jei tos naujovės turi teigiamų pusių, tai viskas ok.
Nors dar pati asmeniškai nekūrėnu, bet man su kieto kuro katilu kūrėnimas malkomis, kažkokia utopija. Kaip pvz. vakar vakare buvo pakurtas pečius, radiatoriai visada įšyla taip, kad neįmanoma pridėti rankos, kiek žinau grįžtamasis būna 80 laipsniu
, tačiau ryte atėjus, jie vėsūs kaip......, o namie rodo 16, na aišku suverčiu kaltę antram aukštui, kur įrenginėjama, nors jau apšiltinta apdaila padaryta, bet nėra dar radiatorių. Na, kai susidės- bus matyti, bet jei taip atšalinės, tai eina n....nesikeikus. Man kažkaip labiau priimtiniau, kai nors truputį pastoviai šilti, ne taip atvėsta, ir mano manymu kūro sąnaudos turėtų būti mažesnės, nei vėl iš naujo, kai atšąla, turi pernaujo įšilti iki maksimumo.
Nors dar pati asmeniškai nekūrėnu, bet man su kieto kuro katilu kūrėnimas malkomis, kažkokia utopija. Kaip pvz. vakar vakare buvo pakurtas pečius, radiatoriai visada įšyla taip, kad neįmanoma pridėti rankos, kiek žinau grįžtamasis būna 80 laipsniu

Na šilumą kažkas nuiminėja ir tai faktas, kitaip nebūtų tokiu temperatūrų skirtumų. Paprastai prie malkinukų rekomenduojama akumuliacinė talpa - čia 'suvalgo' visą šilumos perteklių ir kai katilas nustoja degti, tas perteklius dar panaudojamas namų šildymui.
Rezultatas:
* namuose išlaikoma ilgesnį laiką pastovi temperatūra
* katilui (malkiniam) irgi geriau, jo niekas 'nedusina' kai jis pasiekia savo temperatūrą ir kuro susinaudoja mažiau
Papildyta:
QUOTE(allberto @ 2015 10 15, 12:52)
Na, manau, reikia atskirti 2 vartotoju grupes:
Vartotojai
Pazenge-vartotojai
Pirmiesiems turi buti tik On/Off.
Visi nors kiek rimtesni nustatymai paslepiami ir, prireikus, tegul skambina aptarnavimui.
Antrasis - normaliai, aiskiai, detaliai...
As savo spausdintuve turiu priejima prie serviso rezimo, bet paprastai tokio dalyko neduoda vartotojams, nes bala zino, ka jie ten gali padaryti...
Vartotojai
Pazenge-vartotojai
Pirmiesiems turi buti tik On/Off.
Visi nors kiek rimtesni nustatymai paslepiami ir, prireikus, tegul skambina aptarnavimui.
Antrasis - normaliai, aiskiai, detaliai...
As savo spausdintuve turiu priejima prie serviso rezimo, bet paprastai tokio dalyko neduoda vartotojams, nes bala zino, ka jie ten gali padaryti...
Tas tiesa (tiek dėl vartotojų) tiek dėl serviso priėjimo. Dėl to kodų ir nedalina taip lengvai gamintojai
Papildyta:
QUOTE(Ingese @ 2015 10 15, 13:23)
Man dar iškilo kvailas klausimas
Ar turi įtakos granuliniam katilui koks šildymas radiatorinis ar grindinis.
Antrame aukšte tai tikrai bus radiatoriai, o dėl pirmo aukšto dar neapsisprendžiu, dar turiu laiko pasvarstymams


Ar turi įtakos granuliniam katilui koks šildymas radiatorinis ar grindinis.
Antrame aukšte tai tikrai bus radiatoriai, o dėl pirmo aukšto dar neapsisprendžiu, dar turiu laiko pasvarstymams


geriau valdymas vyksta kai yra vienas šildymas (grindys arba radiatoriai)
tuomet lengviau užduoti katilui darbą ir lengviau 'sugaudyti', bei investicija pigesnė (papildomi vožtuvai ir pan.)
spręsti galima dvejopai:
1. bandyti programuoti katilo veikimą tam tikrom valandom (jeigu namuose nieko nebūna tuo metu)
2. Nesukti galvos, statyti akum talpą (bent 500ltr) ir ją užkrovus tiek vieną tiek kitą šildyti kiek reikia