help, sos, padariau klaida rasydama varda. Vietoj Juan parasiau Huan. kokios galimybės pasikeisti varda be keitimo mokescio?
QUOTE(akušeryte @ 2016 10 10, 22:40)
help, sos, padariau klaida rasydama varda. Vietoj Juan parasiau Huan. kokios galimybės pasikeisti varda be keitimo mokescio?
Klaidas, max 3 simbolius, keičia nemokamai. Bent jau pavasarį taip buvo. Mes klaidą pastebėjome jau padarę check-in. Teko skambinti į UK. Šios temos 9 puslapyje yra tel.nr., jei prireiktų.
Jei turite pakankamai laiko, parašykite per jų sistemą.
QUOTE(MonikisSs @ 2016 09 30, 11:19)
nu ir as linkus nesureiksmint, tegu galvoja sau, kad as transvestitas
tik va pabijojau, kad neziuretu i tai rimtai ir nelikciau as paskui ant zemes, kai visa seima kils i ora jau 


as su ryanair bele ka su tuo mr ir mrs pasirenku nes vis pamirštu kuris yra kuris ir niekas į tai nekreipia dėmesio

Noriu nuspirkti (konkrečiai į Corfu) skrydi per išankstinius 2017 m. sezonui, kaip suprantu jie dar nepasirodė? Ar gerai tikrinu, nueinu į jų psl. kairėj pusėj pasirenku iš VLN, o laukelyje į žiūriu ar atsirado mano norima kryptis. O gal kaip kitaip patogiau ieškoti per tvarkaraščius?

Gal kam teko susidurti su tokia situacija: pakeičiau pavardę ir turiu wizz nuolaidų kortelę, perkant bilietus mano duomenys jau yra įrašyti ir aišku su senąja pavarde, jos keisti profilyje neleidžia (neaktyvus laukelis) suprantu, kad čia turbūt padaryta tam, kad su mano kortele negalėtų pirkti kiti asmanys, bet negi dabar pakeitus pavardę reikia naujos kortelės?
ar rašyti iš kart jiems į pagalbą?

Sveiki,
užsisakiau bilietus į vieną pusę, kadangi ėmiau 4 bilietus, tai pirkau su Discount Card. Gavau el. laišką, sumokėjau per debetinę, kitą dieną nieko, apsižiūrėjau, kad 0,95 centus per mažai sumokėjau. Ups,dar sumokėjau. Vėl tyla. Per kiek jie sutvarko tuos bilietus? Jau para kaip nieko.
Reikia pirkti atgal, bet negaunu tos Discount ir laukiu.... o panika ima? Ar jie visada taip lėtai ten?
užsisakiau bilietus į vieną pusę, kadangi ėmiau 4 bilietus, tai pirkau su Discount Card. Gavau el. laišką, sumokėjau per debetinę, kitą dieną nieko, apsižiūrėjau, kad 0,95 centus per mažai sumokėjau. Ups,dar sumokėjau. Vėl tyla. Per kiek jie sutvarko tuos bilietus? Jau para kaip nieko.
Reikia pirkti atgal, bet negaunu tos Discount ir laukiu.... o panika ima? Ar jie visada taip lėtai ten?
QUOTE(dovesa @ 2016 12 14, 12:42)
Sveiki,
užsisakiau bilietus į vieną pusę, kadangi ėmiau 4 bilietus, tai pirkau su Discount Card. Gavau el. laišką, sumokėjau per debetinę, kitą dieną nieko, apsižiūrėjau, kad 0,95 centus per mažai sumokėjau. Ups,dar sumokėjau. Vėl tyla. Per kiek jie sutvarko tuos bilietus? Jau para kaip nieko.
Reikia pirkti atgal, bet negaunu tos Discount ir laukiu.... o panika ima? Ar jie visada taip lėtai ten?
užsisakiau bilietus į vieną pusę, kadangi ėmiau 4 bilietus, tai pirkau su Discount Card. Gavau el. laišką, sumokėjau per debetinę, kitą dieną nieko, apsižiūrėjau, kad 0,95 centus per mažai sumokėjau. Ups,dar sumokėjau. Vėl tyla. Per kiek jie sutvarko tuos bilietus? Jau para kaip nieko.
Reikia pirkti atgal, bet negaunu tos Discount ir laukiu.... o panika ima? Ar jie visada taip lėtai ten?
Kai prisijungiate prie savo Wizzair paskyros, ar matote savo Wizz discount club? Ten viršuje yra Wizz discount club, į jį įėjusi turite matyti, iki kada jūs dalyvaujate lojalumo programoje.
Kortelės niekas nesiunčia, ten yra Discount club narytė ir to pakanka. Visada pirkite bilietus prisijungusi prie savo paskyros.
Aš prie kelis mėnesius pirkau grupinę programą. Man atrodo, kad man automatiškai nurašė tą sumą. Nelabai pamenu, bet lyg nukreipė į bankininkystės puslapį. Pirkau Discount nuolaidų programą kartu su bilietais, viskas gražiai susigeneravo.
Jei abejojate ir dėl bilietų, ne tik dėl kortelės, pažiūrėkite savo paskyroje, ar jūsų bilietas patvirtintas/confirmed ar ne.
Manau, jūs pirma pas save pasižiūrėkite, kas ten yra. Ir jei pinigai nurašyti, o Discount partnerystė negalioja, tada jau į klientų aptarnavimo centrą bandykite prisibelsti.
QUOTE(linole @ 2016 12 14, 15:53)
Manau, jūs pirma pas save pasižiūrėkite, kas ten yra. Ir jei pinigai nurašyti, o Discount partnerystė negalioja, tada jau į klientų aptarnavimo centrą bandykite prisibelsti.
Dar nėra tos narystės, nes ją pirkau su bilietais, o bilietai dar rodo- sulaikyti. Kiek ten tai truks nežinau, ir klausiu kiek užtrunka kol viską patvirtina. Pinigus tai nuskaitė
QUOTE(dovesa @ 2016 12 14, 14:57)
Dar nėra tos narystės, nes ją pirkau su bilietais, o bilietai dar rodo- sulaikyti. Kiek ten tai truks nežinau, ir klausiu kiek užtrunka kol viską patvirtina. Pinigus tai nuskaitė
Labai seniai skridau su Wizz. Ankščiau būdavo iki 5 darbo dienų užtrunka, kol patvirtina. Jei sulaikyta, tai dar ne iki galo. Gal bandykit susisiekti dar kokią dieną palaukusi, bus greičiau.
Gal galit kas nors parašyti kaip yra su tuo nemokamu bagažu. Pirmą kartą skrendam su wizairu. Užsakę bilietus gavom tokią info:
Passengers without priority boarding are allowed to carry only one piece of cabin baggage
Small cabin bag: If your cabin baggage is of size 42x32x25cm or smaller it can be taken onboard free of charge. It must fit under the seat in front of you.
Or
Large cabin bag: If your cabin baggage is larger than the dimensions of a small cabin bag but not exceeding 56x45x25cm, you can take it onboard for a fee. It must fit in the overhead compartment. You must be able to place it in the overhead compartment unassisted.
BET jų puslapyje rašo, kad tas Large mokamas. Va čia bagažas
tai kaip ten yra iš tiesų. Tai galima neštis tą didesnį nemokamai?
atsiprašau jei kartojuosi
Passengers without priority boarding are allowed to carry only one piece of cabin baggage
Small cabin bag: If your cabin baggage is of size 42x32x25cm or smaller it can be taken onboard free of charge. It must fit under the seat in front of you.
Or
Large cabin bag: If your cabin baggage is larger than the dimensions of a small cabin bag but not exceeding 56x45x25cm, you can take it onboard for a fee. It must fit in the overhead compartment. You must be able to place it in the overhead compartment unassisted.
BET jų puslapyje rašo, kad tas Large mokamas. Va čia bagažas
tai kaip ten yra iš tiesų. Tai galima neštis tą didesnį nemokamai?
atsiprašau jei kartojuosi

QUOTE(Ducky @ 2016 12 15, 16:00)
Large cabin bag: If your cabin baggage is larger than the dimensions of a small cabin bag but not exceeding 56x45x25cm, you can take it onboard for a fee. It must fit in the overhead compartment. You must be able to place it in the overhead compartment unassisted.
BET jų puslapyje rašo, kad tas Large mokamas. Va čia bagažas
tai kaip ten yra iš tiesų. Tai galima neštis tą didesnį nemokamai?
atsiprašau jei kartojuosi

for a fee- tai reiškia ne free o už mokestį.