QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 17:21)
Mašinos gerumas ne gedimų kiekiu ar išdegintu degalų kiekiu nusakomas. Kaip išsidėlioji prioritetus ir jų "svorius", tiek ir geras tau tas automobilis.
Tu labai taikliai pastebėjai. Į BMW kupė tilpo tik vienas m3 putplasčio, o su su dyzeliuku universalu beveik visas statybines medžiagas susivežiojau

, ir nereikia man su juo fūrų Lenkijos keliuose lenkti

.
O dėl slalomo trasos, su daugybe posūkių, tai yra standartinės miesto sąlygos. Savo laiku, su 90AG opeliuku aš nuo Naujininkų iki maždaug Saulėtekio alėjos, žiemą kai buvo daug sniego ir ledo keliuose, darbo dieną truputį prieš 8 val. ryto esu nuvažiavęs per ~5min. Aišku, tuo gal ir nereikėtų girtis, bet šis pavyzdys akivaizdžiai parodo, kad miesto sąlygomis ne kilovatuose esmė.
QUOTE
Apie VGTU profesorių, kurio straipsnis pas poliuretanščikus sutinkamas, papasakok ką nors blogo, kaip jo rašliavom negalima tikėt

Kai diagramos paimtos iš konteksto, nesvarbu, kokio profesoriaus darbo, jomis kategoriškai negalima tikėti. Tik kai pateiktos visos sąlygos, paaiškinančios, kaip tos diagramos buvo gautos.
O kai kalba eina apie visą straipsnį, tai šiais laikais galioja ne komunizmas, o žiaurioji komercija. Tu man gerai sumokėk, bet kuris profesorius tau dar ir ne taip parašys, žinoma nutylėdamas kai kuriuos niuansus, kitus, nesvarbius paryškindamas, kad nors ir viską teisingai parašys, bet eilinis skaitytojas supras viską ne taip, kaip turėtų, o taip, kaip bus norima, kad suprastų.
Kai kalba eina apie šiltą namą, negalima matyti tik vieno mazgo savybių, pavyzdžiui, apšiltinimo medžiagų storio. Čia kategoriškai reikia vertinti visus parametrus vienu metu stebint, kaip įtakos vieno mazgo keitimas kitus parametrus.