....Turėčiau pasakyt, kad žiūrint iš autizmo spekto sindromo bruoželyno, yr toks bruožas kaip vaiko nesugebėjimas savo asmens įvardint įvardžiu "aš". Apie save kalba 3 asmeniu.
Bet tai gali būt ir tiesiog kalbos yda, kai visa aplinka vadinasi vardais, tiesioginiais kreipiniais...tai kai negirdi vartojamų įvardžių, jų gali ir nevartot, grynai dėl lingvistinių dalykų, negirdi, neįsisavina, nevartoja.
Iš asmeninės patirties, apie save vaikis irgi varo 3 asmeniu, kas čia padarė? Anksčiau būdavo tik 3 asmuo, L padarė, o ne aš padariau. Dabar jau mokau, kaip vartojam įvardžius ir pereidinėjame prie tu, aš. Rezultatas - dabar mišriai vartoja ir 1, ir 3 asmenį. Bet...kalba dabar dar agramatiška, tai viskas procese...Žaidžiame žaidimus su poriniais dalykais, čia aš, čia tu, duok man, duosiu tau...Duok man tokį, aš tau duosiu tokį patį, kitokį ir pan.
O normalumas....Jei vaikas nekelia jokio susirūpinimo, tai bus jau yda 4 -5 m vaikui, ko gero.

Jei yr kalbos bėdų, tai yr, įvardžių vartojimas irgi toje sriuboje, taip sakant, prieskonis.
Nuotaikai pakelt:
Šešt triušiukų paroda, planuojame, laukiame...Kaimynė paprašo vaiką pažiūrėt, kol ji susitvarkys extra degančius reikalus, taigi mes dar valandai užsibūname namie...Mano vaikis: Mamyte, pilvuką skauda....Aš: tai ką reikia daryti? Vaikis: reikia važiuoti žiūrėti triušiukus

Vakar kirpykloje gražinomės prieš svarbius įvykius...Kirpėja padarė sūnui gražų kirpimą, pamodeliavo plaukučius vašku...pakvėpino, papurškė, papūtė, na viskas komplekte, ką vaikis mėgsta...Išeinam, reik apsirengt...Rengiu. Vaikis: nesidėsiu kepurės, plaukai susiglamžys!
...aš dar su savo senu klausimu...ar buvo kam iš nekalbiukų auginimo patirties, kad buvo sunkumų su motorika, vaikai sunkiai važiavo dviračiu ar paspirtuku?