
QUOTE(sheila1988 @ 2016 06 20, 14:07)
VISKAM yra ribos ir viskas yra suprantama - jūs nevykdote SAVO įsipareigojimų ilgą laiką, atgal gaunate tai, ko nusipelnėte. Mano akimis žiūrint atrašyta buvo normaliai. Bet po 7 priminimų atsiimti prekes, kai susirašinėjimas vyko METUS LAIKO, atrašyta buvo netgi per švelniai.
Tai jūsų akimis šioje situacijoje idealiausias variantas būtų su taxi pristatymas prie pat jūsų durų, pakeliui nupirkus tortą ir gėlių bei atsiprašymas, kad tiek laiko nepristatė? O kodėl jūs, kaip klientė, nevykdanti įsipareigojimų, neradot laiko (tiksliau noro)/draugo/giminaičio/tos pačios kitos merginos, kuri gyventų netoliese jūsų ir galėtų paimti prekes iš zuikos (labai dažnai pati esu ėmusi prekes pas save į namus kitų merginų(prieš tai parašiusi forumo temoje) ir sėkmingai jos iš manęs atsiimdavo jas) PER METUS atvažiuoti iki zuikos namų su itališkais sausainiais arba bent jau Karūnos šokoladu ir padėkoti, kad sandėliuoja prekes?
Ar jūs, taipogi turinti verslą kažkokį, būtumėte labai maloni ir labai patenkinta, jeigu klientas vilkintų tiek laiko įvykdyti įsipareigojimus? Kažkodėl abejoju (nors šimtu procentų esu įsitikinusi, kad neigsite tai ir rašysite, jog "tai privaloma taisyklė geram verslininkui " ir panašiai)... Ir negalvokite, kad tokia esate tik viena - kuri metais neatsiima prekių. YRA TOKIU ŽYMIAI DAUGIAU. Kaip tada gyventi dalintojai SAVUOSE NAMUOSE? Nesvarbu, kad pinigai už prekę apmokėti. Bet ji UŽIMA DALINTOJOS NAMŲ PLOTO VIETĄ.
Matote tik tą problemą, kuri aktuali JUMS - t.y. pati skaitote tik tai, ką norite, o ne tai, kas parašyta. O tarpininkės/dalintojos problemos jums neaktualios.
Jokių 7 priminimų nebuvo, Zuika pati žino, kad parašė netiesą.
Apskritai, aš kaip klientė, savo pareigas įvykdžiau - laiku sumokėjau už užsakytą prekę ir dar komisinį mokestį už visas paslaugas.
Aš dar ir dar kartą sakau, kad nesiteisinu dėl laiku neatsimtų batų, bet viso pasitaiko. Aš, jei tai būtų mano verslas, tokiai klientei rašyčiau, kad:
A. Laba diena, kadangi prekių neatsiemėte metus laiko, jų jau nebeturime, kadangi, kaip rašome temos pradžioje, gautas prekes sandėliuojame tris savaites.
B. Laba diena, Jūsų užsakyti daiktai dar yra pas mane Galiu išsiųsti, tai kainuotų x eurų plius mokestis už sandeliavimą - x eurų.
Abu variantai tokiu atveju būtų suprantami ir nebūtų dėl ko pykti. O dabar kas? Gaunu laišką su moralu, kaip neužsisakinėti daiktų, jei negaliu jų atsiimti laiku. Ok, daugiau neužsisakinėsiu, pasimokiau.
Ko siekiu rašydama viešai? Verslas yra viešas, atsiliepimus irgi gali rašyti visi - tiek patenkinti, tiek nepatenkinti. Gal kažkam, kas norės užsisakyti per šias tarpininkes, jis bus reikšmingas jų apsisprendimui.
Galų gale, gal jau išlpikim iš sovietinio mentaliteto ir baikim čia džiūgauti, kad svarbu, kad kažkas teikia paslaugas, nesvarbu kaip.
Labai laukiu michaelkors uzsakymu su 25proc off,nedaug truksta iki nuolaideles



http://www.michaelkors.com/
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 14:24)
Jokių 7 priminimų nebuvo, Zuika pati žino, kad parašė netiesą.
Apskritai, aš kaip klientė, savo pareigas įvykdžiau - laiku sumokėjau už užsakytą prekę ir dar komisinį mokestį už visas paslaugas.
Aš dar ir dar kartą sakau, kad nesiteisinu dėl laiku neatsimtų batų, bet viso pasitaiko. Aš, jei tai būtų mano verslas, tokiai klientei rašyčiau, kad:
A. Laba diena, kadangi prekių neatsiemėte metus laiko, jų jau nebeturime, kadangi, kaip rašome temos pradžioje, gautas prekes sandėliuojame tris savaites.
B. Laba diena, Jūsų užsakyti daiktai dar yra pas mane Galiu išsiųsti, tai kainuotų x eurų plius mokestis už sandeliavimą - x eurų.
Abu variantai tokiu atveju būtų suprantami ir nebūtų dėl ko pykti. O dabar kas? Gaunu laišką su moralu, kaip neužsisakinėti daiktų, jei negaliu jų atsiimti laiku. Ok, daugiau neužsisakinėsiu, pasimokiau.
Ko siekiu rašydama viešai? Verslas yra viešas, atsiliepimus irgi gali rašyti visi - tiek patenkinti, tiek nepatenkinti. Gal kažkam, kas norės užsisakyti per šias tarpininkes, jis bus reikšmingas jų apsisprendimui.
Galų gale, gal jau išlpikim iš sovietinio mentaliteto ir baikim čia džiūgauti, kad svarbu, kad kažkas teikia paslaugas, nesvarbu kaip.
Apskritai, aš kaip klientė, savo pareigas įvykdžiau - laiku sumokėjau už užsakytą prekę ir dar komisinį mokestį už visas paslaugas.
Aš dar ir dar kartą sakau, kad nesiteisinu dėl laiku neatsimtų batų, bet viso pasitaiko. Aš, jei tai būtų mano verslas, tokiai klientei rašyčiau, kad:
A. Laba diena, kadangi prekių neatsiemėte metus laiko, jų jau nebeturime, kadangi, kaip rašome temos pradžioje, gautas prekes sandėliuojame tris savaites.
B. Laba diena, Jūsų užsakyti daiktai dar yra pas mane Galiu išsiųsti, tai kainuotų x eurų plius mokestis už sandeliavimą - x eurų.
Abu variantai tokiu atveju būtų suprantami ir nebūtų dėl ko pykti. O dabar kas? Gaunu laišką su moralu, kaip neužsisakinėti daiktų, jei negaliu jų atsiimti laiku. Ok, daugiau neužsisakinėsiu, pasimokiau.
Ko siekiu rašydama viešai? Verslas yra viešas, atsiliepimus irgi gali rašyti visi - tiek patenkinti, tiek nepatenkinti. Gal kažkam, kas norės užsisakyti per šias tarpininkes, jis bus reikšmingas jų apsisprendimui.
Galų gale, gal jau išlpikim iš sovietinio mentaliteto ir baikim čia džiūgauti, kad svarbu, kad kažkas teikia paslaugas, nesvarbu kaip.
Jūs pateikėte tik vieną tekstuką, kurį gavote el.laišku. Niekas nežino, nei ką jūs prieš tai rašėte, nei kaip rašėte, nei ko kada prašėte. Sovietinis mentalitetas apima ne vien džiūgavimą, kad svarbu, jog kažkas aplamai teikia paslaugas, bet nesvarbu kaip. Sovietinis mentalitetas puikiai lenda ir iš jūsų komentarų: perdėtas teisuoliškumas ("parašysiu tam, kad kažkas pasidarytų kažkokias išvadas ir to pasekoje tikiuosi, kad neatsiras naujo pirkėjo"), o kur dar polinkis panikuoti - sulaukus netenkinančio laiško, iš kart, lyg pasaulio pabaiga būtų, imama viešinti jį su ilgiausia aprašymo "paklode"... Na, išmokite ne vien kitus matyti, bet ir į save pasižiūrėkite - "visi vagys, žulikai, o aš tik vienas geras"

QUOTE(sheila1988 @ 2016 06 20, 14:40)
Jūs pateikėte tik vieną tekstuką, kurį gavote el.laišku. Niekas nežino, nei ką jūs prieš tai rašėte, nei kaip rašėte, nei ko kada prašėte. Sovietinis mentalitetas apima ne vien džiūgavimą, kad svarbu, jog kažkas aplamai teikia paslaugas, bet nesvarbu kaip. Sovietinis mentalitetas puikiai lenda ir iš jūsų komentarų: perdėtas teisuoliškumas ("parašysiu tam, kad kažkas pasidarytų kažkokias išvadas ir to pasekoje tikiuosi, kad neatsiras naujo pirkėjo"), o kur dar polinkis panikuoti - sulaukus netenkinančio laiško, iš kart, lyg pasaulio pabaiga būtų, imama viešinti jį su ilgiausia aprašymo "paklode"... Na, išmokite ne vien kitus matyti, bet ir į save pasižiūrėkite - "visi vagys, žulikai, o aš tik vienas geras"

Aha, nes rašyti, kad yra blogai šiukštu draudžiama, galima ršyti vien liaupses ir pagyrimus


Papasakojau savo draugėsm apie tokį bendravimą, visos liko apšalusios. Vadinasi, kad ne man vienai tai nepriimtina



[quote=Dorotti,2016 06 20, 09:45]
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.
O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.
Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau
Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:
Laba diena,
savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.
Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.
Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.
Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.
Nu nieko sau!!!ir kur jus matot zemiausia lygi???metus laiko saugomi daiktai,siunciami priminimai ir raginimai atsiimti,ir kaip pati rasot,netiketai prisimenat savo batus po metu ir reikalaujat juos atsiusti,nes metus laiko buvot nescia pykino gyvenot kitam gale ir be masinos...nu ir verslininkes siais laikais
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.
O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.
Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau

Laba diena,
savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.
Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.
Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.
Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.
Nu nieko sau!!!ir kur jus matot zemiausia lygi???metus laiko saugomi daiktai,siunciami priminimai ir raginimai atsiimti,ir kaip pati rasot,netiketai prisimenat savo batus po metu ir reikalaujat juos atsiusti,nes metus laiko buvot nescia pykino gyvenot kitam gale ir be masinos...nu ir verslininkes siais laikais

QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 14:53)
Aha, nes rašyti, kad yra blogai šiukštu draudžiama, galima ršyti vien liaupses ir pagyrimus
aš nepanikuoju, pateikiu labai objektyvią informacją su konkrečiu įrodymu, kaip yra bendraujama su klientais. Labai sovietiška 
Papasakojau savo draugėsm apie tokį bendravimą, visos liko apšalusios. Vadinasi, kad ne man vienai tai nepriimtina
O, kad čia visos puolat mane, nieko keisto - karmos taškų juk reikia užsdirbt
Įdomu, jei tą patį parašyčiau konkurentų temoje ar visos irgi giedotų giesmelę, kad aš pati čia kalta 


Papasakojau savo draugėsm apie tokį bendravimą, visos liko apšalusios. Vadinasi, kad ne man vienai tai nepriimtina



Manau diskusija baigta su jumis - puikus objektyvumo įrodymas - JŪSŲ DRAUGIŲ pasipiktinimas

Gražios dienos jums ir sėkmingų pirkinių, nesvarbu kur

p.s. kritika yra gerai, bet visų pirma reikia MOKĖTI kritikuoti

p.p.s. pasidomėkite, kas traktuojama kaip OBJEKTYVI INFORMACIJA ir KONKRETŪS ĮRODYMAI

QUOTE(nattti @ 2016 06 20, 15:34)
Labai laukiu michaelkors uzsakymu su 25proc off,nedaug truksta iki nuolaideles



http://www.michaelkors.com/
Dar galiu atsiusti?
[quote=babilone,2016 06 20, 14:56]
[quote=Dorotti,2016 06 20, 09:45]
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.
O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.
Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau
Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:
Laba diena,
savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.
Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.
Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.
Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.
Nu nieko sau!!!ir kur jus matot zemiausia lygi???metus laiko saugomi daiktai,siunciami priminimai ir raginimai atsiimti,ir kaip pati rasot,netiketai prisimenat savo batus po metu ir reikalaujat juos atsiusti,nes metus laiko buvot nescia pykino gyvenot kitam gale ir be masinos...nu ir verslininkes siais laikais
[/quote]
Visų pirma niekas nieko nereikalavo, parašiau laišką ir gražiai paklausiau ar dar turi mano batus ir ar galėtų atiųst.
O čia kaip, visi privalo automobilį vairuot?
taip, gyvenu visai kitam miesto gale - Naujamiestyje. Yra šioks toks atstumas iki Pilaites ar ne? O nėščias kartais pykina, kartais jos ir ligoninėj guli dėl to. Visko būna, Ir ne batai tikrai tada galvoje.
[quote=sheila1988,2016 06 20, 14:59]
Manau diskusija baigta su jumis - puikus objektyvumo įrodymas - JŪSŲ DRAUGIŲ pasipiktinimas
Gražios dienos jums ir sėkmingų pirkinių, nesvarbu kur
p.s. kritika yra gerai, bet visų pirma reikia MOKĖTI kritikuoti
p.p.s. pasidomėkite, kas traktuojama kaip OBJEKTYVI INFORMACIJA ir KONKRETŪS ĮRODYMAI
[/quote]
Draugės objektyviai piktintis negali
Man atrodo, kad jos kur kas objektyviau mato situaciją nei supermamytės 
Pasidomėsiu būtinai, gal galite šaltinį nurodyti kur tai padaryt?
Žodžiu, būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Tema išsemta.
[quote=Dorotti,2016 06 20, 09:45]
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.
O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.
Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau

Laba diena,
savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.
Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.
Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.
Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.
Nu nieko sau!!!ir kur jus matot zemiausia lygi???metus laiko saugomi daiktai,siunciami priminimai ir raginimai atsiimti,ir kaip pati rasot,netiketai prisimenat savo batus po metu ir reikalaujat juos atsiusti,nes metus laiko buvot nescia pykino gyvenot kitam gale ir be masinos...nu ir verslininkes siais laikais

[/quote]
Visų pirma niekas nieko nereikalavo, parašiau laišką ir gražiai paklausiau ar dar turi mano batus ir ar galėtų atiųst.
O čia kaip, visi privalo automobilį vairuot?

[quote=sheila1988,2016 06 20, 14:59]
Manau diskusija baigta su jumis - puikus objektyvumo įrodymas - JŪSŲ DRAUGIŲ pasipiktinimas

Gražios dienos jums ir sėkmingų pirkinių, nesvarbu kur

p.s. kritika yra gerai, bet visų pirma reikia MOKĖTI kritikuoti

p.p.s. pasidomėkite, kas traktuojama kaip OBJEKTYVI INFORMACIJA ir KONKRETŪS ĮRODYMAI

[/quote]
Draugės objektyviai piktintis negali


Pasidomėsiu būtinai, gal galite šaltinį nurodyti kur tai padaryt?

Žodžiu, būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Tema išsemta.
QUOTE(Ksenia.K @ 2016 06 20, 15:17)
Dar galiu atsiusti?
Taip🎈
Siandien paskutine diena kai su koduku michaelkors.com duoda papildoma 25% off nuo maziausios kainos. Junkites, mergaites🎈
Netyčia užklydau ir perskaičiau diskusiją. Keista, kad puolate žmogų, kuris tikrai yra teisus
Kaip supratau už užsakytus daiktus buvo sumokėta, ir net ir po 5 metų metų paprašius juos atsiųsti, tai būtų privaloma padaryti. Svaičiojimai, kad kažkam jie užima vietą namie truputį nelogiški. Čia tas pats, kas užsiimti bandelių kepimu ir skųstis, kad orkaitėje negali kepti kugelio


QUOTE(sweet_dreams @ 2016 06 20, 15:39)
Netyčia užklydau ir perskaičiau diskusiją. Keista, kad puolate žmogų, kuris tikrai yra teisus
Kaip supratau už užsakytus daiktus buvo sumokėta, ir net ir po 5 metų metų paprašius juos atsiųsti, tai būtų privaloma padaryti. Svaičiojimai, kad kažkam jie užima vietą namie truputį nelogiški. Čia tas pats, kas užsiimti bandelių kepimu ir skųstis, kad orkaitėje negali kepti kugelio 


Tokiu atveju reiktų pripliusuoti mokestį už sandėliavimą. Kai nuvažiuoji atsiimti tai ir taip matosi, kad kambariukas užgrūstas šmutkėm įvairiausiom, tai jei visos atsiiminės plius minus metai nuo paskirtos datos, tai to kambariuko gali ir neužtekti. O beje, dalintoja visada maloni, prekės tvarkingos, pas kitos tarpininkės dalintoją ir rūkalais atsiduodavo kartais