Įkraunama...
Įkraunama...

Pletkai ir diskusijos apie dienos aktualijas

QUOTE(mjforever @ 2016 09 12, 21:14)
Byla, kokios Lietuvoje dar nebuvo: dėl dviratininko sužalojimo teisia pėsčiąjį
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/...i.d?id=72276988
unsure.gif  kokia įdomi byla. Aš irgi dviratininkas, ui kaip erzina žioplinėjantys dviračio take.

Išties įdomi. Įdomu koks bus teismo sprendimas. Nežinau, ką KET rašo apie dviratininkų pareigas, bet spėju, kad turėtų būti kažkas tokio, kaip "privalo pasirinkti saugų greitį" ar pan. Iš dviratininko patirtų sužalojimų „Man lūžo trys šonkauliai, raktikaulis, skilo kaukolės pagrindas, viena galvos pusė buvo paralyžiuota, sutrupėjo visi dešinės ausies klausos kauliukai, iki šiol dešine ausimi nieko negirdžiu“, – prisipažino nukentėjusysis. man susidaro įspūdis, kad greitis nebuvo adekvatus, ypač kai Vilniuje dauguma "dviračio takų" tėra nubrėžta linija ant šaligatvio.
Atsakyti
QUOTE(Pilango @ 2016 09 13, 08:05)
Išties įdomi. Įdomu koks bus teismo sprendimas. Nežinau, ką KET rašo apie dviratininkų pareigas, bet spėju, kad turėtų būti kažkas tokio, kaip "privalo pasirinkti saugų greitį" ar pan. Iš dviratininko patirtų sužalojimų „Man lūžo trys šonkauliai, raktikaulis, skilo kaukolės pagrindas, viena galvos pusė buvo paralyžiuota, sutrupėjo visi dešinės ausies klausos kauliukai, iki šiol dešine ausimi nieko negirdžiu“, – prisipažino nukentėjusysis. man susidaro įspūdis, kad greitis nebuvo adekvatus, ypač kai Vilniuje dauguma "dviračio takų" tėra nubrėžta linija ant šaligatvio.

Baltupių dviračių takas yra aiškiai atskirtas nuo pėsčiųjų tako. Norint patekti iš pėsčiųjų tako, reikia arba pradėti juo eiti arba pereiti 50 metrų skiriančios žalios vejos ploto.
Atsakyti
QUOTE(Pilango @ 2016 09 13, 09:05)
Išties įdomi. Įdomu koks bus teismo sprendimas. Nežinau, ką KET rašo apie dviratininkų pareigas, bet spėju, kad turėtų būti kažkas tokio, kaip "privalo pasirinkti saugų greitį" ar pan. Iš dviratininko patirtų sužalojimų „Man lūžo trys šonkauliai, raktikaulis, skilo kaukolės pagrindas, viena galvos pusė buvo paralyžiuota, sutrupėjo visi dešinės ausies klausos kauliukai, iki šiol dešine ausimi nieko negirdžiu“, – prisipažino nukentėjusysis. man susidaro įspūdis, kad greitis nebuvo adekvatus, ypač kai Vilniuje dauguma "dviračio takų" tėra nubrėžta linija ant šaligatvio.

Pritariu, aš irgi galvoju apie neadekvatų greitį.
Beje, manau, kad Siurblio ar kaip ten jis, atveju, buvo tas pats. O dar ir apie stabdžius rašyta, kad nelabai buvo ir neradau, kad būtų tai paneigta g.gif
Atsakyti
QUOTE(Pilango @ 2016 09 13, 09:05)
Išties įdomi. Įdomu koks bus teismo sprendimas. Nežinau, ką KET rašo apie dviratininkų pareigas, bet spėju, kad turėtų būti kažkas tokio, kaip "privalo pasirinkti saugų greitį" ar pan. Iš dviratininko patirtų sužalojimų „Man lūžo trys šonkauliai, raktikaulis, skilo kaukolės pagrindas, viena galvos pusė buvo paralyžiuota, sutrupėjo visi dešinės ausies klausos kauliukai, iki šiol dešine ausimi nieko negirdžiu“, – prisipažino nukentėjusysis. man susidaro įspūdis, kad greitis nebuvo adekvatus, ypač kai Vilniuje dauguma "dviračio takų" tėra nubrėžta linija ant šaligatvio.

KET yra taip parašyta: Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Nors KET taip pat draudžia pėstiesiems eiti dviračių taku.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 09 13, 09:17)
KET yra taip parašyta: Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Nors KET taip pat draudžia pėstiesiems eiti dviračių taku.

Laimės tas, kurio advokatas bus krūtesnis ir šiaip įtakingesnis. Tikriausiai suvartys kaimietuką kretingiuką...
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 09 13, 08:17)
KET yra taip parašyta: Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Nors KET taip pat draudžia pėstiesiems eiti dviračių taku.

Aš neabejoju, kad studentas bus pripažintas kaltu. Man įdomiau, ar dviratininko pasirinktas greitis netaps lengvinančia aplinkybę atlyginant patirtą žalą. T.y. lėčiau būtų važiavęs, mažiau susižalojęs.

Dar įdomu, kur dingo mergina? Vėliau tas vaikinas teisinosi, kad buvo pirmą dieną Vilniuje, atvažiavo čia mokytis, nežinojo, kad čia yra dviračių takas, tuo metu kalbino šalia einančią mergaitę ir nieko nematė.“

Jeigu dviračių takas ten atskirtas nuo šaligatvio, tai vaikinas ėjo dviračių taku, o mergina žole? Iš straipsnio susidaro įspūdis, kad dviratininkas pretenzijų turi tik vaikinui.
Atsakyti
QUOTE(Pilango @ 2016 09 13, 09:43)
Aš neabejoju, kad studentas bus pripažintas kaltu. Man įdomiau, ar dviratininko pasirinktas greitis netaps lengvinančia aplinkybę atlyginant patirtą žalą. T.y. lėčiau būtų važiavęs, mažiau susižalojęs.

O kaip įrodysi, kad jis per greitai važiavo? Dviratininkams nėra nurodyta kokiu greičiu jie turi važiuoti. Gal labai nesėkmingai nukrito. Pvz. vienos pažįstamos 2 metų mergaitė bėgo parke ir pargriuvo, trenkėsi galva į šaligatvį - smegenų sukrėtimas buvo. Nors atrodo kokiu greičiu tas vaikas galėjo bėgt, o tuo labiau kad ne iš aukštai krito, bet kažkaip nesėkmingai nukrito.
Šiaip ar taip nemanau, kad teismui bus labai lengva priimti sprendimą šioje byloje. Ypač turint galvoje, kad patys dviratininkai labai dažnai nesilaiko jokių taisyklių.
Papildyta:
QUOTE(Monteverte @ 2016 09 13, 09:20)
Laimės tas, kurio advokatas bus krūtesnis ir šiaip įtakingesnis. Tikriausiai suvartys kaimietuką kretingiuką...

O kas jam trukdo pasisamdyt gerą advokatą? tegu pakrato piniginę, jei nenori žalos atlyginti. Nes bent jau pagal straipsnį tai neaišku kas ten kaip įvyko.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 09 13, 09:51)
O kas jam trukdo pasisamdyt gerą advokatą? tegu pakrato piniginę, jei nenori žalos atlyginti. Nes bent jau pagal straipsnį tai neaišku kas ten kaip įvyko.

Įtakingesnis, turėjau omenyje jau ne advokatą, o pačius teismo dalyvius. Jei dviratininkas vilnietis, tai ir sakau, kad kretingiškiui šansai gali labai numažėti. Būkim realistais, didesnėse šalyse korupcijos pilna, o čia tik Lietuva...
Atsakyti
QUOTE(Pilango @ 2016 09 13, 08:43)
Aš neabejoju, kad studentas bus pripažintas kaltu. Man įdomiau, ar dviratininko pasirinktas greitis netaps lengvinančia aplinkybę atlyginant patirtą žalą. T.y. lėčiau būtų važiavęs, mažiau susižalojęs.
<…>

Skaudžiai ir su pasekmėmis, nusišnioti dviračių take didelio greičio nereikia. Užtenka, kad priešais einantis žmogus pradėtų blaškytis, nesuvaldai dviračio, klipsai nenusisega ir skrendi su visu dviračiu skaudžiai. Dar koks medis šalia (kas realiai yra realybė) arba stulpas ir viskas.
Atsakyti
aš galvoju, kad vis tik čia paties dviratininko daugiausia kaltės.
"Jis vaikščiojo dviračių take, nereagavo į kitus važiuojančius dviračius, o sureagavo tik tuo metu, kai pro jį pravažinėjau – sujudėjo, aš užkliuvau, kritau ir toliau visą istoriją žinote, – sakė Rolandas K"

tai matė iš tolo, kad yra kliūtis, ir lėkė nestabdydamas. Šiuo atveju, jei pats būtų laikęsis taisyklės, nebūtų sužalotas.
Atsakyti
O jums realiai teko kada dviračiu važinėtis pvz. Kaune palei Nerį? Ten dabar nutiestas tik dviratininkam skirtas takas, bet kur tau... Vaikšo senoliai, jaunos mamytės su vežimukais, šeimos su vaikais. Takas siauras, dievaži, kartais dviratininkams tik žole važiuoti belieka. Apie greitį net nekalbu, nes sunku tarp tų žioplių išsivinguriuoti.
Kai pabūni kitoje barikadų pusėje, dažnai viskas visai kitaip pasirodo. Kai mano sūnus išsilaikė teises, labai nustebo - mama, jie varo per gatvę net nežiūrėdami! Ir dar tamsoje! Išlenda toks tamsiai apsirėdęs šėšėlis. Net galvos nepasuka (su kapišonu pvz.) ir ausyse dar ausinės. Pramušk savo pipyku kokią Rihaną, kai supranti, kad psio, mašina slysta, nesustabdysi...
Atsakyti
QUOTE(Jūsų Didenybė @ 2016 09 13, 12:31)
O jums realiai teko kada dviračiu važinėtis pvz. Kaune palei Nerį? Ten dabar nutiestas tik dviratininkam skirtas takas, bet kur tau... Vaikšo senoliai, jaunos mamytės su vežimukais, šeimos su vaikais. Takas siauras, dievaži, kartais dviratininkams tik žole važiuoti belieka. Apie greitį net nekalbu, nes sunku tarp tų žioplių išsivinguriuoti.
Kai pabūni kitoje barikadų pusėje, dažnai viskas visai kitaip pasirodo. Kai mano sūnus išsilaikė teises, labai nustebo - mama, jie varo per gatvę net nežiūrėdami! Ir dar tamsoje! Išlenda toks tamsiai apsirėdęs šėšėlis. Net galvos nepasuka (su kapišonu pvz.) ir ausyse dar ausinės. Pramušk savo pipyku kokią Rihaną, kai supranti, kad psio, mašina slysta, nesustabdysi...


beveik kasdien ten važinėju. Bet kiek mačiau ženklas tai pėstininkams ir dviratininkams unsure.gif ar aš žiopla, ar čia kitur :unsur jokių problemų nesudaro, kai normaliu greičiu važiuoji, ar vaikus ir senolius apvažiuoji. O man pačiai, kaip dviratininkei, nejauku ir tie dviratininkai, kurie lekia akis išdegę. Nu ne trekas tie takai.
user posted image
Atsakyti