Su MB oficialiai paskelbėm boikotą
Nese fauna. Šiandien MB suruošė visus dokus vvtat dėl nekokybiškos prekės. Nei pinigų gražina, nei į kokybišką prekę pakeičia. Nesulaukiam žinių iš jų jau net nebežinau kiek laiko, tipo išsiuntėm gamintojams laukiam kol atliks ekspertizę (buvo persiuntę gamintojų laišką, kad prekes gavo, kad greitu metu atliks ekspertizę) ir bla bla bla. Dėl tokios pat prekės ir tos pačios problemos yra kreipesis ir dar vienas pirkėjas (patys nesej taip sakė). O jau pardavėjos pokalbis tai neprofesionalus buvo.. negalim priimti, nes čekio neturit ir prekė naudota (prekė pirkta el parduotuvėje turim sąskaitą, pavedimo dok, o broką pastebėsi tik tą prekę naudojant) ir atvažiuokit darbo dieną, kai direktorius bus
Blyn prastai pas juos su marketingu.. Išleidi pas juos ne vieną ir ne du šimtus eurų, o tikrai virš tūkstančio bus, specialiai paskaičiavau 584 eurų vien internetinėje parduotuvėje, o plius gyvai parduotuvėje dar gerokai daugiau), o jie vietoj to, kad išlaikytų klientą ir greit sugalvotų sprendimą, tokias nesąmones daro. Iš principo pirksiu kitose parduotuvėse tiek gyvūnų maistą, tiek akvariumo prekes.