QUOTE(arden @ 2016 12 02, 12:48)
20 d. važiuojam į spektaklį.
klausimas, kurios buvo lietuvių k programų seminare lapkričio mėn., ar gavot namų darbus? galva neišneša ką ten reikia daryt. gal kuri turit minčių, užvestų ant tiesaus kelio.
apmaudu skaityt apie auditą. iš bebruko visada tryško tik optimizmas, energija, noras dirbt kuo geriau, tobulėt, o po audito matos žmogus įvarytas į kampą, nusivylęs, motyvacija nulinė. va ir tikroji audito "nauda".
klausimas, kurios buvo lietuvių k programų seminare lapkričio mėn., ar gavot namų darbus? galva neišneša ką ten reikia daryt. gal kuri turit minčių, užvestų ant tiesaus kelio.
apmaudu skaityt apie auditą. iš bebruko visada tryško tik optimizmas, energija, noras dirbt kuo geriau, tobulėt, o po audito matos žmogus įvarytas į kampą, nusivylęs, motyvacija nulinė. va ir tikroji audito "nauda".
Tikrai apmaudu. Nuo tokio streso ir įtampos, vieną kolegę insultas ištiko. Seniau, į darbą eidavau kaip į šventę, o dabar atsikeli ryte ir galvoji, ką aš veikiu šitoj mokykloj... O jeigu apie darbus, tai gal turite kokios informacijos apie diferencijavimą? Nesuprantu, kaip reikia tikslingai tai daryti... mums sako, kad užduočių palengvinimas, tai nėra diferencijavimas...
