Įkraunama...
Įkraunama...

A, A+, A++, Pasyvus namas - 41

Aš jau anksčiau sakiau, kad grindinio šildymo žiedų valdymas yra nereikalingas. Ypač kai prie šilumos siurblio gali būti jungiami du ir daugiau temperatūriniai davikliai bei kolektorių valdymas. Kambarių žiedų valdikliai būtų reikalingi tuo atveju jei termofikatas ateitų nuo kažkokio bendro šilumos šaltinio (skirto keliams namas ar nuo kokio šilumos punkto). Na kadangi aš juos susipirkęs tai susidėsiu, nors dabar visi žiedai pilnai atsukti ir visi kambariai vienodos temperatūros (ai taigi durų nėra smile.gif ).

Gal pagelbėtumėt kokiu pasiūlymu kaip reiktų sandariai užtaisyti kamino ertmę:
[attachmentid=236828]
Atsakyti
Tai kam juos bedėt, jei nereikalingi? Kad gestų?
Nureguliuoji 1 kart kolektoriaus ziedus, ir pamirsti.
Susipirkus-galima perleist kitam, kad dar tuo netiki biggrin.gif

Gipso plokste iklijuot,( galima 2-guba), ir apdaila dėt


QUOTE(saaba @ 2016 11 09, 10:12)
Aš jau anksčiau sakiau, kad grindinio šildymo žiedų valdymas yra nereikalingas. Ypač kai prie šilumos siurblio gali būti jungiami du ir daugiau temperatūriniai davikliai bei kolektorių valdymas. Kambarių žiedų valdikliai būtų reikalingi tuo atveju jei termofikatas ateitų nuo kažkokio bendro šilumos šaltinio (skirto keliams namas ar nuo kokio šilumos punkto). Na kadangi aš juos susipirkęs tai susidėsiu, nors dabar visi žiedai pilnai atsukti ir visi kambariai vienodos temperatūros (ai taigi durų nėra smile.gif ).

Gal pagelbėtumėt kokiu pasiūlymu kaip reiktų sandariai užtaisyti kamino ertmę:

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2016 11 09, 11:32)
Tai kam juos bedėt, jei nereikalingi?
Tai jei neturėtų tačskryno, kas labai pagyvina namų interjerą, tai tikrai jau pardavinėčiau smile.gif Nes nustatęs 19,0 ant šilumos isurblio, tai pirmame aukšte 19,3 o antrame 18,7 (nes prisukęs kolektorių). Ir viskas čiki kokių dar reguliatorių čia reikia hmm.gif

O gipso plokštė nebijos karščio? Kaip tą ertmę užkišti, gal kokia vata atsparia karščiui? Kaip sandarinti aplink patį vamzdį, kuris eis per tą gipso plokštę? unsure.gif
Atsakyti
Tikrai ne, gali det raudona. Mano krosneles anga is jo, virs 100 laipsniu pastoviai

O butina ertme uzkist?
Pries klijuojant kokiu Perfliksu, ispjaut tikslia apvalia forma, suleist. Plyseli- kokiu siliconu

QUOTE(saaba @ 2016 11 09, 11:53)

O gipso plokštė nebijos karščio? Kaip tą ertmę užkišti, gal kokia vata atsparia karščiui? Kaip sandarinti aplink patį vamzdį, kuris eis per tą gipso plokštę? unsure.gif

Atsakyti
QUOTE(saaba @ 2016 11 09, 12:12)
Gal pagelbėtumėt kokiu pasiūlymu kaip reiktų sandariai užtaisyti kamino ertmę:
[attachmentid=236828]

Būtinai užsandarink ir aplink vėdinimo plastikinius vamzdžius. Nežinau iš ko padaryta pertvarinė siena, bet beveik neabejoju, kad sandarumo testo metu aplink tuos vamzdžius būtų nesandaru.
Atsakyti
O kokia prasmė yra taip idealiai sandarinti patalpas vieną nuo kitos? Suprantu lauką, bet viduje?
Atsakyti
QUOTE(saaba @ 2016 11 09, 13:53)
Tai jei neturėtų tačskryno, kas labai pagyvina namų interjerą, tai tikrai jau pardavinėčiau smile.gif Nes nustatęs 19,0 ant šilumos isurblio, tai pirmame aukšte 19,3 o antrame 18,7 (nes prisukęs kolektorių). Ir viskas čiki kokių dar reguliatorių čia reikia  hmm.gif

Kiek tas tuoch sreen'as valgo elektros? Ne per brangiai išeis termometro eksploatacija? Jis dar ką nors rodys ar tik patalpos temperatūrą?

O kaip suprasti - prisukęs kolektorių? Ne kiekvieną debitomatį atskirai, o prisukai visą grįžtančio termofikato rankenėlę kolektoriuje?
Papildyta:
QUOTE(gediminas_ @ 2016 11 09, 14:48)
O kokia prasmė yra taip idealiai sandarinti patalpas vieną nuo kitos? Suprantu lauką, bet viduje?

Pažiūrėk mano sandarumo testus: pirmas ir antras. Galiu pasakyti, kad nesandarumą rodė net ant pirmos laipto pakopos ties nelaikančią pertarine siena.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 09 lapkričio 2016 - 14:02
Kaip termostatus be kalibruosi, jie rodo arba per žemą, arba per aukštą temperatūrą. Įdomu, kuris variantas teisingesnis: kad apvalintų į mažesnę ar kad apvalintų į didesnę pusę?

Prieš kalibravimą maniau, kad termostatai rodys 0,5 laipsnio tikslumu, bet akivaizdu, kad net ir po kalibravimo jie rodys 1 laipsnio tikslumu.

Dar kilo mintis, kad galbūt verta skirtingai sukalibruoti pirmo ir antro aukšto termostatus: pirmame aukšte leisti apvalinti į didesnę pusę, o antrame - mažesnę pusę. Kita vertus ką tai duos? Juk galima skirtingai nustatyti pageidaujamą pirmo ir antro aukšto temperatūrą.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 09 lapkričio 2016 - 19:40
QUOTE(arkava @ 2016 11 09, 13:29)
Tikrai ne, gali det raudona. Mano krosneles anga is jo, virs 100 laipsniu pastoviai

O butina ertme uzkist?
Pries klijuojant kokiu Perfliksu, ispjaut tikslia apvalia forma, suleist. Plyseli- kokiu siliconu

Garantuoju, kad išeina daugiau nei 100*C. Jei ten kelias plonas pliauskutes užmetus tai gali ir 70*C nepasiekti. Bet noriu pasidaryti, kad nebijočiau ir normaliai krosnelę užspraginti reikalui esant. Ertmės užkišti nebūtina, nebent tai įtakotų sandarumą. Ta raudona tai ar vata ar GKP?

QUOTE(gediminas_ @ 2016 11 09, 13:48)
O kokia prasmė yra taip idealiai sandarinti patalpas vieną nuo kitos? Suprantu lauką, bet viduje?
Darytas sandarumo testas parodė, kad net per dviejų plytų storio sienas yra nesandarumas. Pavasarį bus antras sandarumo testas. Namas nėra naujausios statybos, todėl reikia išgaudyti nesandarumus bent tuos, prie kurių lengva prieiti.

QUOTE(cibulis @ 2016 11 09, 13:47)
... beveik neabejoju, kad sandarumo testo metu aplink tuos vamzdžius būtų nesandaru.
Jo, dar yra ką pasandarinti, idealiai nebus, bet kol kas sandarinu viską iš eilės ir didesnius ir mažesnius plyšius bei ten kur buvo pažymėti nesandarumui po pirmojo testo.
Atsakyti
Pritariu. Vakar infraraudonuoju termometru pamatavau krosnele-140. Kaminas- analogiskai. Mano paprastas, ne raudonas gipsas su rotbando apdaila (dekoru).
Puikiai laiko.

QUOTE(saaba @ 2016 11 10, 08:43)
Garantuoju, kad išeina daugiau nei 100*C. Jei ten kelias plonas pliauskutes užmetus tai gali ir 70*C nepasiekti. Bet noriu pasidaryti, kad nebijočiau ir normaliai krosnelę užspraginti reikalui esant. Ertmės užkišti nebūtina, nebent tai įtakotų sandarumą. Ta raudona tai ar vata ar GKP?


Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2016 11 09, 13:53)
1. Kiek tas tuoch sreen'as valgo elektros? Ne per brangiai išeis termometro eksploatacija? 2. Jis dar ką nors rodys ar tik patalpos temperatūrą?

3. O kaip suprasti - prisukęs kolektorių? Ne kiekvieną debitomatį atskirai, o prisukai visą grįžtančio termofikato rankenėlę kolektoriuje?
Papildyta:
1. Bala žino. Jis jungiasi nuo centrinio kolektorių valdymo bloko (Wavin). Tai neims kaip televizorius ir tikrai ne daugiau nei ŠS išorinis displėjus (abiejuose aukštuose) ar signalizacijos displėjus (irgi dveji) ar rekuperatoriaus displėjus. Nu turiu silpnybę tokiai elektronikai, tai kad ir bus atjungtas ir nieko nereguliuos tai vistiek spalvotai švies ir bent temperatūrą rodys.
2. Negali jis daugiau nieko rodyti, nebent galėsiu pamatyti patalpų temperatūras iš termostatų, kad nereiktų per visas lakstyti. Po to jei reiks ir pareguliuoti kažką.
3. Na antrame aukšte buvo daugiau nei laipsniu šilčiau, o kadangi tarp kambarių durų dar nėra, tai tiesiog prisukau rankenėlę prieš kolektorių.

QUOTE(cibulis @ 2016 11 09, 19:37)
... Kita vertus ką tai duos? Juk galima skirtingai nustatyti pageidaujamą pirmo ir antro aukšto temperatūrą.
Kadangi ir manęs laukia ta pati problema tai į tai žiūriu rimtai. ŠS turi savo kambario temperatūros jutiklį ir juo vadovaujasi. Kadangi kolektoriai dirba visiškai nesusiję su ŠS tai ir gaunasi tokia betvarkė.
Dar mano pasiūlymas: kalibruoti nieko nereikia, nes ten gal tik atvaizduojama temperatūra, kurios visiškai nėra tikslo daryti po mažesnį žingsnį nei 0,5*C.
Ką tada daryti: siūlau tuos termostatus naudoti ne kaip temperatūros palaikymą, o kaip per aukštos temperatūros saugiklius, t.y. užduoti jiems tegu kad ir laipsniu daugiau nei nustatytas ŠS pagal savo temperatūrinį daviklį ir fsio.
Efektas turėtų būti toks: ŠS nustatyta 19,0*C, o termostatus nustatyti 20,0 ar 20,5*C. Tada išryškės šilčiausias kambarys. Kol ŠS temperatūrinis daviklis pasieks 19,0*C tai jei kuriame kambaryje bus daugiau tai tas termostatas pridarinės pavarą.
Pas mane ŠS inverterinis ir atskirai apkraudinėja tiek grindų cirkuliacijos siurbliuką, tiek gręžinių siurbliuką tiek pats kompresorius keičia apsikrovimą. Kai pamačiau kaip jis dirba tai ir tuos termostatus turbūt taip reguliuosiu kaip siūlau ir tau.
Atsakyti
QUOTE(saaba @ 2016 11 10, 11:05)
Dar mano pasiūlymas: kalibruoti nieko nereikia, nes ten gal tik atvaizduojama temperatūra, kurios visiškai nėra tikslo daryti po mažesnį žingsnį nei 0,5*C.

Galbūt neskaitei, bet mano termostatai rodė iki 1-2 laipsnių žemesnę temperatūrą nei yra iš tiesų. Atlikau vieno skaitmeninio termostato kalibravimą ir pagal jį bandau nustatyti termostatus. Šiuo metu visų termostatų rodoma temperatūra yra padidinta 1,5 laipsnio nuo gamyklinio nustatymo. Pastebėjau, kad termostatai vis tiek nelabai teisingai rodo temperatūrą. Jei mano kalibruotas termometras rodo tarp 19,7-19,8, tai termostatai rodo ir 19,5, ir 20, bet ne visą laiką apvalina į teisingą pusę. Dar pastebėjau, kad į temperatūros pokyčius reaguoja gerokai uždelsdami.

Taip pat supratau, kad tiksliau termostatų jau nenustatysiu. Bet po kalibravimo termostatai rodo daug tikslesnę temepratūrą nei prieš kalibravimą. Iki kalibravimo paklaida siekė iki 2 laipsnių, šiuo metu ji siekia iki 1 laipsnio (o gal būt ir vos 0,5 laipsnio). Susirask kelis puslapius atgal ir galėsi daugiau paskaityti kaip termostatai pjovė grybą su temperatūros rodymu.
Papildyta:
QUOTE(saaba @ 2016 11 10, 11:05)
Ką tada daryti: siūlau tuos termostatus naudoti ne kaip temperatūros palaikymą, o kaip per aukštos temperatūros saugiklius, t.y. užduoti jiems tegu kad ir laipsniu daugiau nei nustatytas ŠS pagal savo temperatūrinį daviklį ir fsio.
Efektas turėtų būti toks: ŠS nustatyta 19,0*C, o termostatus nustatyti 20,0 ar 20,5*C. Tada išryškės šilčiausias kambarys. Kol ŠS temperatūrinis daviklis pasieks 19,0*C tai jei kuriame kambaryje bus daugiau tai tas termostatas pridarinės pavarą.

Kalbi apie šitą temperatūrą. Šiuo metu siurblys rodo, kad apskaičiuota grįžtama temperatūra yra +22,3. Jei lauke vės, ji kils, todėl nustatymas nusimuš. Arba aš kažko nesuprantu.

Kita vertus aš irgi pradedu mąstyti, kad termostatus galima išnaudoti kaip aukštos temperatūros saugiklius. Tarkime, kad noriu visą žiemą patalpose palaikyti +20 laipsnių. Realiai pakaktų nustatyti termostatuose +21 (prie šios temperatūros termostatas uždarytų pavarą). Bet manau, kad toks nustatymas puikiai veiktų tik nešviečiant saulei.

Sausį ar vasarį, kuomet lauke -20, bet šviečia saulė, temperatūra patalpoje greitai ir smarkiai užkils, todėl pavaros bus uždarytos. Įvertus ir saulę tikėtina, kad tolerancijos ribą reikia nustatyti iki +23 ar net +25, priešingu atveju siurblys ir vėl pradės taktuoti. O gal būt viskas bus ne taip baisu, kai bus šalta ir saulėta.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 10 lapkričio 2016 - 19:12