Jambo, merginos!
Ką gi - prieš akis laukia keturios dienos keliavimo po Kenijos nacionalinius parkus. Išvertus iš jų kalbos žodis safaris reiškia kelionę. Sėdame į septynviečius autobusiukus pakeliamais stogais ir leidžiamės į "medžioklę". Žvėrys turi didelius plotus, autobusiukai darda siaurais keliukais, mes iškišę galvas bandome pamatyti kuo įvairesnę Afrikos gyvūniją. Vietinis vairuotojas - gidas, pasakoja apie kiekvieną paukštuką, žvėrį, gyvačiuką ir kt.sutiktus gyvus padarus. Labai praverčia žiūronai. Afrikoje yra sudarytas top penketukas žvėrių, kuriuos sunkiausia būdavo sumedžioti. Turistai labai trokšta pamatyti visus penkis top'o dalyvius, bet ne visiems pasiseka juos visus savanoje užtikti. Drambliai, Buivolai, Liūtai, Leopardai ir Raganosiai. Štai tas Afrikos žvėrių penketukas.
Pirmasis Tsavo West nacionalinis parkas - žalias, nemažai krūmų ir medžių, tarp kurių slepiasi gyvūnija. Įvairių rūšių antilopės bei gazelės. Mažiausios antilopės Digdig'ai toyterjero dydžio, kokių 20 cm aukščio grakšūs gyvūnėliai. Ištikimi vienam partneriui visą gyvenimą. Daug grakščiųju Impala antilopių:

Privažiuojame dramblių kaimenę. Drambliai- vieni protingiausių gyvūnų. Labai saugo jauniklius. Pastarieji visus gyvenimui reikalingus įgūdžius įgyja iš motinų. Turi labai gerą atmintį. Net vaikystėje praėję tam tikrais takais po 30 metų gali puikiai juos atkartoti. Kas dešimt metų iškrenta dantys ir išdygsta nauji. Po šešto komplekto daugiau naujų dantų nebebūna, apie 78 metus miršta dažniausiai iš bado, nebegalėdami sukramtyti maisto. Afrikos drambliai, skirtingai nuo Azijos, niekada nebuvo prijaukinti žmonių. Stipriai išžudyti kiniečių dėl ilčių. Šiuo metu Kenijoje visai uždrausta medžioklė. Deja, bet brakonieriavimo vis tiek pasitaiko.

O štai ir žirafos. Net keista, kad jos taip pat kaip ir žmonės turi 7 kaklo slankstelius. Tačiau liežuvį, skirtingai nuo mūsų, iškišti gali net 50 cm.


Per pačius pietus žvėrys slepiasi, todėl mes irgi važiuojame pailsėti į savanoje pastatytą lodžiją, kurioje vėliau ir nakvojome. Joje žmonės yra "įkalinti", o žvėrys vaikštinėja aplink langus ir rodo į mus pirštais, oi, letenomis ir iltimis.
Išeiti iš saugomos lodžijos teritorijos griežtai draudžiama. Kaip, beje, ir safario metu išlipti iš autobusiukų negalima. Pro savo kambario balkoną stebiu dramblių maudynes:


Orui atvėsus sėdame į autobosiukus vakarinei medžioklei. Čia mums nusišypso neįtikėtina sėkmė pamatyti per kelią bėgantį su grobiu nasruose leoparduką:

Lodžijos darbuotojai leopardams privilioti kabina mėsos gabalus, bet anie dažniausiai ateina naktimis ir suėda, kai niekas nemato. Taigi, mūsų ekipažas, pamatęs leopardą, labai didžiuojasi.
Po vakarinio safario vietoje dramblių pro langus stebime buivolų bandą. Naktis pilna keistų Afrikos savanos garsų. Negaliu sakyti, kad miegoti buvo jauku.
Ką gi, pretęsiu kiek vėliau.