QUOTE(Musmiryte @ 2018 08 22, 17:09)
Aš negaunu niekaip 2d. užsakyta buvo... Jau aliarmą kelt?
QUOTE(Musmiryte @ 2018 08 22, 21:36)
o jums zinute atsiuncia, kad issiunte ir turit sekimo numeri? kazkaip man jau neramu, nes prie uzsakymo raso shipped jau senokai, bet dar nieko negavau...
Kai išsiunčia, attsiunčia laišką su visa informacija, o taip pat būna ir siuntimo nuoroda. Pažiūrėkit, gal jums prie reklamų arba spamo nukeliavo tas laiškas? Nors šiaip, jei jau seniai parašyta, kad Shipped, tai rašykit laišką arba susisiekit su konsultantais online - tikrai turėjo per tiek laiko atkeliaut. Dažniausiai, gavus laišką, kad išsiųsta, kurjeriai atveža kitą dieną
QUOTE(dangerele @ 2018 08 22, 21:54)
Grąžino jau visus pinigus. Gaila ..nes labai reikėjo prekiu. Per gerai matyt kad būtų tiesa tokiom kainom apsipirkti.
Pending shipment rašo gap puslapy
Jei pending, tai gal dar gausit...
Nes man šįkart su šiuo užsakymu, tai vos ne kokį romaną rašyt... Pusę jau parašiau čia praeitą savaitę - apie visišką skaičių nesutapimą. Dabar gi gavau siuntinį - kurjeris pasiguodė, kad prie adreso nurodytas nelietuviškas tel. numeris, todėl negalėjo man pasiskambint prieš vežant. Pasižiūriu, tikrai kažkoks keistas (su kodu +877). Prisijungiu prie paskyros - ten viskas tvarkingai, taip pat ir prie užsakymo duomenų įrašytas mano telefono numeris. Žodžiu, nesupratau.
Tada su pinigais... Nuskaičiavo tą pačią dieną, kai ir siuntinį gavau. Suma (svarais) buvo mažesnė, nei kad rezervuota, bet vis tiek 8 svarais didesnė, nei kad realiai turėjo būti (pagal ją sakyčiau, kad pritaikyta buvo ne 50%, bet 40% nuolaida)... Supykau, tik neturėjau laiko iškart laiško rašyt, tai atidėjau tą reikalą vakarui. O vakare prisijungiu prie el.bankininkystės ir žiūriu, kad jie ne tik nuskaičiavo, bet dar ir pavedimą man padarė - maždaug 10 gbp mažesnę sumą, nei kad nuskaičiavo, gražino man atgal į sąskaitą. Kodėl ir už ką??

Net nesugalvoju, ką jiems čia dabar parašyt - toks jausmas, kad jie patys nebesupranta ką daro