QUOTE(Kulkė @ 2018 10 04, 23:00)
Aš kadangi registruotas vartotojas, tai man niekad nieko panašaus nėr buvę. Aš pati su ja kaip užfeilinau. Užsimaniau žurnalo, lyg ir rezervavausi, po kiek laiko ji man rašo , kad gautas, kaina, aišku, kosTmosas, bet pavadinimą parašė taip chitrai, kad aš ant greitųjų užmetus akį pagalvojau, jog ji man siūlo tą jubiliejinę Rowan knygą- žurnalą ir atrašiau, kad ačiū, bet nenoriu. Nu ji mandagiai atsiprašė ir baigės. Vakare galvoju reik pagūglint, kas ten per žurnalas, plia, žiūriu gi tas pats norėtas. Bet kadangi kainą išaugino taip jau normaliai, tai net ir apsidžiaugiau atsisakius, nors ir per nesusipratimą.
Toji registracija atsirado vėliau, daug vėliau nei atsirado eparduotuvė ir iki tol nesusipratimų nebuvo. O kad yra problemos administruojant registruotus ir svečius, pati prasitarė, kai berods antra nesėkmė ištiko. Pirmą kartą ji man siūlų neįdėjo, būčiau net neatkreipus dėmesio, bet norėjau įsitikint, ar tinka spalva realybėj ir neradau. Beje, kalba pasisuko taip ( tikrai nekaltinau ir nepuoliau rėkauti, visad turiu minty žmogiškąjį faktorių), kad jau ji niekaip negalėjo suklysti ir tikrai visą užsakymą sudėjo. Šiaip tai man svetimo gero nereikia, o pagal pakuotę, ten niekaip trūkstami matkeliai nebūtų net tilpę. Dzin, sekantį kartą skambinau, kai visai nieko negavau. Tada ir prasitarė, kad 'svečių' ji nemato. Kažkaip. Sistema siunčia suformuotas sąskaitas, a ji nemato. Na, ir šiaip, užsakovas gi savo duomenis surašo, adresą, sąskaitos nr., mokėtojas - nugi visa tai yra.
Na ir tegul, didelio nuostolio neturės praradus vieną pirkėją