Įkraunama...
Įkraunama...

Ketogenine dieta

Kiek su keto mityba galima anglevandenių? 20 ar 50g per dieną?

Pažiūrėjau į baltymų kokteilį ir bac - 20g anglevandenių porcijoj. :unsure: 

Ir kcal vistiek reik skaičiuot?

Paskaičiau, kad 1200kcal dienai yra ok.

Tai čia pvz  3 valgymai x400 kcal. 

Vienas avokadas 400kcal. Tai vadinas max pusę galima suvalgyt per kartą ir dar liks 200kcal mėsai.

Gerai skaičiuoju?

Atsakyti

50 g angliavandenių tai čia minimumas, kurį viršijus nustoja vykti ketozė. 20g ir dar mažiau, tai čia jau itin griežta ketomityba, į kurią nevertėtų taikytis nuo pat pradžių, jei apskritai verta (nebent stengiatės kokį vėžinį naviką numarinti gliukozės badu). Jei susiskaičiavote, kiek gramais reikia angliavandenių, baltymų ir riebalų ir laikotės tų kiekių, tai kcal atskirai skaičiuoti nebėra prasmės (kcal galite lengvai susiskaičiuoti iš makroelementų gramų. 1g angliavandenių / baltymų - 4 kcal, 1g riebalų - 9 kcal, 1g alkoholio - 7 kcal - kaip suprantu, pats alkoholis neina į kūną, bet tol, kol kraujyje yra nors menkiausias jo kiekis, tol skaidomas alkoholis, o visos maistinės medžiagos kaupiamos riebaluose ir kitur, t.y. suvartojus 1g alkoholio, sukaupiama apie 7 kcal).

1200 kcal tai jau čia arti badavimo, o ilgą laiką badaujant organizmas gali įjungti negerus mechanizmus, pvz., kaip maistą deginti savo paties raumenis - atrodo svoris mažėja, viskas gerai, o ištikro mažėja raumenų masė. Verčiau pagal savo gyvenimo būdą ir svorį nusistatyti būtiną kalorijų skaičių, tada jį šiek tiek sumažinti, kad per parą netektumėte 25-100g kūno svorio, ir atitinkamai pagal proporciją pasiskaičiuoti angliavandenių, baltymų ir riebalų gramus.

Atsakyti

Ačiū

Atsakyti

Jei suvalgau po vienodai gramu riebalu ir baltymu. Vyks ketoze? Ar butinai turi but daugiau riebalu nei baltymu? Ar nieko tokio jei varijuos? 

Angliavandenių vengiu kaip velnias kryziaus, bandau į 20g sutilpt.

Pvz.

Ryte - fermentinio sūrio 70g, puodas kavos su pienu

Pietus - kiauliena kepta su salotom, 1/3 avokado

Užkandis - aistės jogurtas pusė didelio indelio

Vakare - 2 kepti kiaušiniai su riekele kumpio ir salotos.

Meniu tinkamas?

Fizinis aktyvumas - ofisinis, ty nulinis.

Atsakyti

Tipinė proporcija 70, 20, 10 proc. riebalų, baltymų ir angliavandenių pagal kalorijas, tai gaunasi panašiai. Jei baltymų vartojama 100g, tai riebalų reikia apie 156g. Vartoti per daug baltymų - negerai. Gaunasi tas pats, kas baltyminė dieta, kuri kenkia inkstams, be to, jei didelis baltymų kiekis suvalgomas iš karto, smūginė baltymų dozė kažkodėl suveikia kaip angliavandeniai ir pakyla insulinas. Dr. Berg kažkurioje laidoje sakyta, kad tamsiai žalių daržovių angliavandenių galima apskritai neskaičiuoti, taip kad salotų galima/reikia suvalgyti dideliais kiekiais. Į kavą vietoje pieno verčiau riebi grietinėlė, nes piene laktozė yra tie patys angliavandeniai. Kas mane nervuoja, kad LT kalorijų svetainėse prie daržovių dažnai nurodyti klaidingi angliavandeniai, t.y. nurodyta "total carbs" - didesnė vertė, o ne "net carbs" - mažesnė, insuliną veikianti vertė, kurią reikia naudoti skaičiuojant. Į "total carbs" įskaičiuotos skaidulos, kurių organizmas neskaido ir kurios niekaip neveikia insulino.

Atsakyti

Ar naudojate saldiklius?

 

Na, šiandien labai tiksliai susikaičiavau šiandienos skaičius:

 

1492 kcal is jų 35,5 g angliavandenių (21 g iš lapinių daržovių, 6.6 g iš sėklų, riešutų, o kiti iš kt.), 84.84 g baltymų, 101 g.riebalų. kas negerai,? Dar vakarienei po trenoruotės planuojamas proteino kokteilis. Ką koreguot? Ir aišku kaip :)

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rdk: 10 vasario 2019 - 17:20

Kas dėl saldiklių, tai žinoma. Mano draugas yra grynas steviolio glikozidas - 50 g miltelių buteliukas apie 13 EUR (labai saldžioms kavoms ir arbatoms užtenka ilgiau nei metams). Dar renkuosi eritritolį, kuris "Iki" parduodamas maišeliuose prie cukraus kaip "tipo" Stevijos saldiklis, nors ten tos stevijos su žiburiu nerasi - bet jis neturi keistoko stevijos prieskonio.

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo wilkenas: 12 vasario 2019 - 12:03

Na, šiandien man buvo + 1 kg nuo vakarykščio svorio :) ir kiek bevalgyčiau riebalų ir baltymų laaabai noriu valgyti šiandien...gal rytoj bus koks lūžis (5diena keto ant keto..)

Kas dėl saldiklių, tai žinoma. Mano draugas yra grynas steviolio glikozidas - 50 g miltelių buteliukas apie 13 EUR (labai saldžioms kavoms ir arbatoms užtenka ilgiau nei metams). Dar renkuosi eritritolį, kuris "Iki" parduodamas maišeliuose prie cukraus kaip "tipo" Stevijos saldiklis, nors ten tos stevijos su žiburiu nerasi - bet jis neturi keistoko stevijos prieskonio.

Atsakyti

Sumažinkite bendrą kaloriju skaičių 100 kcal, jei kitą dieną kyla svoris, dar 100 kcal. Svarbu gauti visus reikiamus angliavandenius iš daržovių (teoriškai apie 8 puodeliai kasdien). Neužmiršti skysčių, druskos. Paprastai kitą dieną alkis kankina, jei ankstesnę suvalgoma tai, ko nereikėtų pagal šia dietą :)

Atsakyti

Sumažinkite bendrą kaloriju skaičių 100 kcal, jei kitą dieną kyla svoris, dar 100 kcal. Svarbu gauti visus reikiamus angliavandenius iš daržovių (teoriškai apie 8 puodeliai kasdien). Neužmiršti skysčių, druskos. Paprastai kitą dieną alkis kankina, jei ankstesnę suvalgoma tai, ko nereikėtų pagal šia dietą :)

Na, šiandien pridėjau dar daugiau riebalų.. Mano aktyvumas lb didelis, man skaičiuoklė skaičiuoja 1750 kcal...vakar suvalgiau 1690 kcal. Žiūrėsiu, kas rytoj bus.

Atsakyti

Na, šiandien -500 g. Kažkas ten užvakar buvo suveikę...gal per daug skysčių?

Atsakyti