QUOTE(Jurginiukas @ 2017 06 21, 01:55)
va va

skamba gal ir graziau nei "nenormalus", bet reiskia ta pati

nemanau, kad mokytojai nurasineja tokius vaikus, jie iprate ir moka su tokiais dirbti, bet jiems sunku ir klase kencia, o kadangi gyvename prie pat mokyklos ir keli mokytojai yra musu kaimynai, daznai pasisnekame apie mokyklos kasdienybe, pradinuku mokytojai buna 4 metus su tais paciais vaikais, tai buna, kad gauna tokia klase, kad neapsikencia ir iseina is darbo, o buna atsidziaugti negali ir draugauja su vaikais net mokykla baigusiais. Musu gimnazijoje labai dazni atvejai, kai po keliu metu puse klases pereina i kita mokykla, todel, kad norintys mokytis vaikai neapsikencia tu, kurie trukdo

jau bijau ir vartoti kazkoki jiems pavadinima

ir tai ne vienetiniai atvejai, o tendencija. Kadangi mokykla matau pro savo langa, noreciau, kad cia ir mokytusi, kad nereiktu eiti kryziaus zygiu ir bandyti gauti kazkokia mokykla kazkur toli mieste.
as su tokiu savo poziuriu turbut labai "nepopuliari" busiu, bet gal cia is dalies ir mokytojos problema, jei ji negali susitvarkyti su ne "standartiniu" vaiku. Tie vaikai patys patiki, kad jie negeri, kai jiems tai kalama i galva, o jei dar ir grizus i namus tevai ta pati kalba, aiskina, koks jis "blogas" vaikas... yra tokia labai gera knyga "lost in school", visiems mokytojams rekomenduociau ja paskaityti...
Kad klases vaiku "gerumas" priklauso nuo mokytojos, tai faktas kaip blynas, mano sunaus pirmos klases mokytoja buvo ideali, jos klaseje ir vaikai buvo visi labai geri. Pirma menesi buvo keli ne tokie tylus, bet po menesio-dvieju pritapo prie klases ir blogiuku neliko.
Antros klases mokytoja buvo tokia, kuriai nereiketu buti mokytoja, na neturejo ji to mokytojos "pasaukimo", tai pas ja puse klases vaiku buvo "blogiukai"...