Įkraunama...
Įkraunama...

Kasko draudimas

Gal kas drauziates kasko draudimu BMW 730d 2003metu? Ar cia samone, kad draudimas minimum 3000?
Atsakyti
QUOTE(Dioryte @ 2014 03 25, 19:45)
Gal kas drauziates kasko draudimu BMW 730d 2003metu? Ar cia samone, kad draudimas minimum 3000?


Taip, sąmonė. KASKO draudimo įmoka didele dalimi priklauso nuo to, kiek kainuoja automobilio detalės bei koks yra automobilio (ar jo dalių) vagiamumas, šiuo aspektu BMW vienas iš "lyderių" g.gif . Taip pat įtakos turi ir kiti faktoriai, valdytojai, važinėjimo teritorija, pasirenkamos sąlygos (galima pasirinkti patį minimaliausią apsaugos paketą, kuris pigiai kainuoja, žinoma, ir rizikų sąrašas minimalus), drausmingumo istorija (ar buvo draudžiamųjų įvykių, ar buvo išmokėta išmoka), išskaitos. Dėl to ieškant palankiausio KASKO draudimo varianto, visada verta gauti pasiūlymus iš visų draudimo bendrovių. Žinoma, reikšmingas ir gebėjimas derėtis dėl nuolaidų, ar jūsų, ar galbūt draudimo brokerio (jeigu draudžiamasi su jo pagalba). smile.gif
Atsakyti
Jei mašiniukas ne iš salono,o jau keleta metelių turi,jei vairavimo stažas ne vieneri metai,jei esi geras vairuotojas tai manau neapsimoka draustis tokiu draudimu
Atsakyti
Ir kokiu būdu tas vairavimo stažas ir mokwjimas vairuoti kompensuos nuostolius, kai tą kelių metų senumo masiną pavogs? Juolab BMW 730d tikrai ne ta mašina, į kuria vagys nesidairo. Beje, KASKO įmoka tai tik patvirtina...
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 08, 11:20)
Ir kokiu būdu tas vairavimo stažas ir mokwjimas vairuoti kompensuos nuostolius, kai tą kelių metų senumo masiną pavogs? Juolab BMW 730d tikrai ne ta  mašina, į kuria vagys nesidairo. Beje, KASKO įmoka tai tik patvirtina...


tas vairavimo stažas ir mokėjimas vairuoti įvertina avarijos riziką, KASKO atlygina nuostolius kai automobilis sukelia eismo įvykį, o tai yra ir avarija kelyje, tiek ir šiaip, kad ir įvažiavimas į tvorą smile.gif
Atsakyti
Kasko pagrinde draudžiama dėl vagysčių.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 09, 09:34)
Kasko pagrinde draudžiama dėl vagysčių.

Tikrai ne.

Matau, kad šitoj temoj tiek nesąmoningų minčių ir "samprotavimų". Kita vertus, nieko keisto, nes Lietuvoje nėra nei informacijos, nei švietėjiškų laidų apskritai kas yra draudimas, kokios jo rūšys ir kam reikalingas.
Papildyta:
QUOTE(Vikitiki @ 2014 03 26, 09:22)
Taip, sąmonė.

Ne, nesąmonė wink.gif Taip, 3000 galbūt ta suma, apie kurią reiktų orientuotis, bet greitai sistemoj pažiūrėjau, kokios įmokos būtent 2003 BMW 7-tukų - drausmingiems klientams - kainos prasideda nuo 2300 wink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo nefifi: 09 balandžio 2014 - 10:00
QUOTE(nefifi @ 2014 04 09, 10:04)
Tikrai ne.

Matau, kad šitoj temoj tiek nesąmoningų minčių ir "samprotavimų". Kita vertus, nieko keisto, nes Lietuvoje nėra nei informacijos, nei švietėjiškų laidų apskritai kas yra draudimas, kokios jo rūšys ir kam reikalingas.
Tada būkite miela ir paaiskinkite kodėl KASKO įmoka radikaliai skiriasi nuo privalomo CA draudimo? Juk jei esmė čia būtų avarijos, tai KASKO įmoka turėtų būti daugmaž tokia pati, kokia ir CA įmoka. Bet KASKO kažkodėl yra kelis ar net keliolika kartų didesnė už CA įmoką. Ir tai yra būtent tam, kad būtų padengta vagysčių rizika.

Pamenu, kad kažkada ar tik ne ERGO siūlė tokį nestandartinį draudimo variantą - draudė avarijas, bet nedraudė vagysčių. Tai ir įmoka už tą draudimą buvo daugmaž CA draudimo lygio.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 09, 10:33)
Tada būkite miela ir paaiskinkite kodėl KASKO įmoka radikaliai skiriasi nuo privalomo CA draudimo? Juk jei esmė čia būtų avarijos, tai KASKO įmoka turėtų būti daugmaž tokia pati, kokia ir CA įmoka. Bet KASKO kažkodėl yra kelis ar net keliolika kartų didesnė už CA įmoką. Ir tai yra būtent tam, kad būtų padengta vagysčių rizika.

Pamenu, kad kažkada ar tik ne ERGO siūlė tokį nestandartinį draudimo variantą - draudė avarijas, bet nedraudė vagysčių. Tai ir įmoka už tą draudimą buvo daugmaž CA draudimo lygio.

O jūs suvokiat, kad lyginat atskirus produktus, kai CA - yra atsakomybė prieš trečius asmenis, o KASKO - jūsų automobiliui padaryta žala? KASKO draudžiama nuo avarijos, trečiųjų asmenų tyčinės veikos, vagystės, stiklo dūžio, gamtijų stichijų, medžių užvirtimų, ugnies, vandens, o kur dar pagalba kelyje, jei kely gedimas ir begalė kitų rizikų, už kurias jūs ir susimokat tas keliskart didesnes įmokas?
Šiai dienai tik PZU ir LD siūlo įmokas be vagystės ir iškart galiu pasakyt, kad nepasirinkus vagystės rizikos, įmoka pamažėja tik apie 15 proc.

Aš dirbu toj srity daug metų ir savo mėgėjiškomis žiniomis jūs manęs neįtikinsit, kad yra vienaip ar kitaip.

Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 08, 12:20)
Ir kokiu būdu tas vairavimo stažas ir mokwjimas vairuoti kompensuos nuostolius, kai tą kelių metų senumo masiną pavogs? Juolab BMW 730d tikrai ne ta  mašina, į kuria vagys nesidairo. Beje, KASKO įmoka tai tik patvirtina...



QUOTE(valkata @ 2014 04 09, 10:34)
Kasko pagrinde draudžiama dėl vagysčių.


Pilnai sutinku su valkata. BMW 7-tukas yra viena is vagiamiausiu ir "apvagiamiausiu" masinu. Patikslinu dar karta: VIENA is vagiamiausiu (ju sarasas ilgas). Tik pasirodo klydau, maziausia draudimo kaina buvo ne 3000lt o 2400lt, kaip mums sake (vyras mane pataise, as neisgirdau mazesnes kainos).

QUOTE(nefifi @ 2014 04 09, 11:04)
Tikrai ne.

Matau, kad šitoj temoj tiek nesąmoningų minčių ir "samprotavimų". Kita vertus, nieko keisto, nes Lietuvoje nėra nei informacijos, nei švietėjiškų laidų apskritai kas yra draudimas, kokios jo rūšys ir kam reikalingas.
Papildyta:

Ne, nesąmonė wink.gif Taip, 3000 galbūt ta suma, apie kurią reiktų orientuotis, bet greitai sistemoj pažiūrėjau, kokios įmokos būtent 2003 BMW 7-tukų - drausmingiems klientams - kainos prasideda nuo 2300 wink.gif


prie ko cia drausmingas klientas ar ne? as sito irgi butent nesuprantu. Paprastas draudimas metams man kainavo virs 300lt!!! Be zalios kortos zinoma, mano stazas irgi neispudingas, geguzes men bus 7 metai, tai kodel tada kasko jau tiek daugiau??? Atsakysiu - VAGYSTE! tai aplupinejamas automobilis, ypac sensoriai. Jei jau taip suprantat sia sriti, kaip sakot, tai turetumet zinoti kokios masinos yra saraso virsuje del vagysciu ir pan. nekalbant apie stiklo itrukimus, sulankstymus ar kitus veiksnius del savo kaltes. Nuo to juk kaina neturetu priklausyti, nes visas masinas vienodai gali apibraizyti ar apdauzyti, ar tai bus BMW ar Opelis.

QUOTE(valkata @ 2014 04 09, 11:33)
Tada būkite miela ir paaiskinkite kodėl KASKO įmoka radikaliai skiriasi nuo privalomo CA draudimo? Juk jei esmė čia būtų avarijos, tai KASKO įmoka turėtų būti daugmaž tokia pati, kokia ir CA įmoka. Bet KASKO kažkodėl yra kelis ar net keliolika kartų didesnė už CA įmoką. Ir tai yra būtent tam, kad būtų padengta vagysčių rizika.


sutinku
Papildyta:
QUOTE(*taira @ 2014 04 07, 23:52)
Jei mašiniukas ne iš salono,o jau keleta metelių turi,jei vairavimo stažas ne vieneri metai,jei esi geras vairuotojas tai manau neapsimoka draustis tokiu draudimu

lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif nejuokinkit su tokiu komentaru biggrin.gif masina ne is salono, meteliu 10 tikrai turi, bet kaina jos nemaza, man 23000lt nesimeto, kad nedrausciau tokios masinos nuo vagystes. Is jusu komentaro galima spresti, kad turit milijonus, ir jei nusvilps viena ar kita tokios vertes masina, tai nieko tokio biggrin.gif
Atsakyti
KASKO draudimas ir TPVCA draudimas skiriasi iš esmės. Kalbant būtent avarijos aspektu, TPVCA atlygina nuostolius tik nukentėjusioms trečiosioms šalims. Tai reiškia, jeigu esi nedrausmingas, na, pavyzdžiui jaunas ar su mažu stažu, ar šiaip tave lydi nesėkmės ir vis nubrozdini kaimynų automobilius ar gal šiaip kokį benzovežį nuvertei kada, tai normalu, kad dėl tavo sukeltų įvykių drausmingumo istorija yra ne kokia ir aišku už TPVCA draudimą moki daugiau. TPVCA draudimas atlygina nuostolius trečioms šalims, o jau ką tu darysi pats su savo automobiliu, kuris irgi nukenčia, tik tavo vieno reikalas ir niekas tau už tai neatlygins, čia atsiranda KASKO poreikis.
Tas minėtas drausmingumas, kad esi sukėlęs įvykių praeityje tikrai įtakoja KASKO draudimo įmoką, bet tai tik vienas iš įtaką darančių faktorių. (Akivaizdžių faktorių, kaip antai automobilio vertė, pasirinktas apsaugų paketas ar valdytojų amžius stažas dabar neminėsiu.) Jau minėtas automobilio vagiamumas (ar dalių aplupinėjimas) yra labai ženklus kainą lemiantis faktorius, bet ir tai dar ne viskas. Draudikas gali apskritai atsisakyti drausti KASKO draudimu vieną ar kitą automobilį, dėl jam vienam žinomų priežasčių, tokių kaip draudėjo nuostolingumas, pavyzdžiui, jis pagal TPVCA draudimą yra pridaręs daug įvykių ir bendrovė apmokėjo dideles žalas. Lygiai taip pat, jei pagal KASKO draudimą patyrei nuostolių ir jie buvo atlyginti, kitais metais toje pačioje bendrovėje KASKO kainuos brangiau jau būtent dėl to. Bendrovė už KASKO gali užsiprašyti kad ir 10 000 Lt, jei paskaičiuos kad jai tik už tokią sumą apsimoka prisiimti galimą riziką, o jau kliento reikalas, ar jis nori už tiek pirkti tą draudimą ar ne, KASKO juk ne privalomas, o savanoriškas draudimas, kiekvieno asmeninis reikalas ir motyvacija nuspręsti, kam jam reikia ar nereikia tokio draudimo.
Atsakyti
QUOTE(Dioryte @ 2014 04 17, 18:41)
prie ko cia drausmingas klientas ar ne? as sito irgi butent nesuprantu. Paprastas draudimas metams man kainavo virs 300lt!!! Be zalios kortos zinoma, mano stazas irgi neispudingas, geguzes men bus 7 metai, tai kodel tada kasko jau tiek daugiau??? Atsakysiu - VAGYSTE! tai aplupinejamas automobilis, ypac sensoriai. Jei jau taip suprantat sia sriti, kaip sakot, tai turetumet zinoti kokios masinos yra saraso virsuje del vagysciu ir pan. nekalbant apie stiklo itrukimus, sulankstymus ar kitus veiksnius del savo kaltes. Nuo to juk kaina neturetu priklausyti, nes visas masinas vienodai gali apibraizyti ar apdauzyti, ar tai bus BMW ar Opelis.

Juokinga. Nors, kita vertus, visai įdomu paklausyti kitų "ekspertų", eilinių klientų, kurie realiai su draudimais susiduria tik iš kliento pusės ir neva viską žino. Tebūnie. Kaip sakiau, savo mėgėjiškomis žiniomis nei jūs, nei kuris kitas manęs neįtikins, kad yra vienaip ar kaip. Kai pradirbi 6 metus draudimo brokere, mintinai žinai visus draudimo kompanijų niuansus, kas ir nuo ko.
Automobilio arba jo dalių vagystė aktuali tik kai kuriems BMW, MB, Audi ir Toyota modeliams. Nekalbu apie Porsche ir kitus aukštensės klasės auto. Tačiau vagystės rizika įvertinama ne tik didesne įmoka, o reikalavimu signalizacija (dažniausiai palydovu). Pasikartosiu - KASKO ir privalomasis draudimas yra du atskiri produktai, kurių nei sąlygų, nei įmokų lyginti negalima.

Yra skirtumėlis dalių tvarkyme ir dažyme - tai kaina tvarkant opelį, ir kaina, tvarkant BMW.
Atsakyti