Įkraunama...
Įkraunama...

Protarpinis badavimas

Labai džiaugiuosi atradusi protarpinį badavimą. Net nežinau, kodėl jis vadinamas "badavimu". Nesijaučiu badaujanti smile.gif Gal dėl to, kad reikėjo pertvarkyti mitybą dėl sveikatos, psichologiškai nesunkiai perėjau prie kitokio rėžimo.
Nors nusižengiu rytais 1 puodeliu kavos be cukraus (žemas kraujospūdis ir be kofeino rytais sunku). Žinau, kad kava išprovokuoja insulino gamybą, bet dar negaliu kitaip. Taigi, po kavos vėliau gėriu daug vandens. Daug daug vandens su citrina biggrin.gif Pirmą kartą dienoje valgau 12-13 val., kartais ir 14 val, nei užsidirbu. Valgau tik namuose gamintą maistą. Labai labai apmažinau miltinius, bulves. Saldymynai niekada nebuvo mano prioritetas, labiau mėgau sočiai mėsiškai užkirsti biggrin.gif Salotoms - aliejai, o ne majonezas. Galiausiai organizmas pats pasakė, ko nori. Labiau linkstu prie gyvo maisto - žalėsių, daržovių, vaisių, sėklų, riešutų. Ir vis dar norisi per dieną gabalėlio liesos mėsos, žuvies arba virto kiaušinio. Bet va košių, troškinių ar sriubų visai gali nebūti. Kartais per šventes suvalgau ir torto gabalėlį, ir vyno išgeriu, ir makaronų carbonara užsimanau. Bet kitą dieną grįžtu prie savo gyvenimo ritmo ir tiek vargo biggrin.gif
Rezultatas per 4 mėnesius minus 14 kg. Beliko dar 1 kg ir bus, anot gydytojų, tinkamas svoris pagal formulę: Ūgis cm - 100 = svoris kg. Daugiau mesti neketinu, nes patinka ir moteriška krūtinė, ir apvalūs klubai. Svarbiausia vėl liemuo atsirado biggrin.gif
Atsakyti

Taip griežtai PB nesilaikai, bet ir neturiu tikslo labai greitai numesti svorį. Mano tikslas per metus 10 kg. Daugiau dėl sveikatos, kuri jau pasijuto, nors normaliai laikausi dar tik 4 mėn. Pas mane dažniausiai rėžimas 16/8, dabar jau stengiuosi didesnius tarpus daryti. Šiaip tai viską valgau. Net ir saldumynų. 

Atsakyti