Įkraunama...
Įkraunama...

Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)

Marija5, ačiū labai 4u.gif einu studijuot book.gif smile.gif
Atsakyti
kur buvus, kur nebuvus, vėl aš čia doh.gif lotuliukas.gif tai va, vis dėlto grįžau prie ankstesnių svarstymų ir planuoju kurti UAB. Tik pradėjau skaičiuoti kiek pinigėlių reiks pradžiai ir galo nesimato doh.gif pirmais mėnesiais kol įmonė "įsivažiuos" pelno nesitikiu, tai norėtųsi apsidrausti - paskaičiuoti iš anksto kiek reiks atlyginimams ir mokesčiams. vieno dalyko visiškai negaliu apskaičiuoti - nieko nenusimanau mokesčiuose unsure.gif gal kas galėtų pasidalinti info - kokius pagrindinius mokesčius UAB moka valstybei? blush2.gif Įmonė užsiims importu, eksportu - smulkus prekybos verslas. Kaip galėčiau maždaug pasiskaičiuoti kiek teks atiduoti mokesčiams? blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(monkey business @ 2008 04 01, 00:02)
kur buvus, kur nebuvus, vėl aš čia doh.gif  lotuliukas.gif tai va, vis dėlto grįžau prie ankstesnių svarstymų ir planuoju kurti UAB. Tik pradėjau skaičiuoti kiek pinigėlių reiks pradžiai ir galo nesimato doh.gif pirmais mėnesiais kol įmonė "įsivažiuos" pelno nesitikiu, tai norėtųsi apsidrausti - paskaičiuoti iš anksto kiek reiks atlyginimams ir mokesčiams. vieno dalyko visiškai negaliu apskaičiuoti - nieko nenusimanau mokesčiuose unsure.gif gal kas galėtų pasidalinti info - kokius pagrindinius mokesčius UAB moka valstybei? blush2.gif Įmonė užsiims importu, eksportu - smulkus prekybos verslas. Kaip galėčiau maždaug pasiskaičiuoti kiek teks atiduoti mokesčiams? blush2.gif

Ne dėl atlyginimų yra skaičiuoklės:
http://www.tax.lt/calculator.php
http://www.buhalteris.lt/skaiciuokles
Galima vadovą įdarbinti pradžioje pvz. 100 Lt per mėn., kad mokesčių būtų kuo mažiau. 4u.gif
Atsakyti
na as kalbejau su darbo inspekcija ir jie patare bent jau viena etata suaryt is visu darbuotoju tai yra jei dirba direktorius ir buhalteris tai abu po puse etato ir minimum po 400 ant popieriaus. tai yra ju rekomendacija, zinau kas jos nesilaike, bet darbo inspekcija ir VMI uztat jiems nuolat ivairiu rastu, rase rekomendacinio pobudzio, tikrino ne karta dokumentus ir t.t zodziu norint kad jie nesikabinetu geriau manau nekrist jiems i akis su 100 lt atlyginimu, nes cia net ne 0,25 etato o astuntadalis etato, zodziu 1 valanda darbo per diena, arba 5 valandos per savaite... nelogiska manau..
Atsakyti
Vadovas gali taip dirbti.
Buhalteris taip pat.
Įmonės veiklos pradžioje tikrai buhalteriui nebus labai daug darbo.
Priimant darbuotojus, aišku turėtu buti ne mažiau kaip 400 lt.
Žinau ne vieną įmonė,kuri pradėjo taip dirbti (tik nesamdė buhalterio, buvo samdoma įmonė) ir viskas buvo gerai. Jokių raštų, jokių patikrinimų. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Marija5 @ 2008 04 02, 20:19)
Ne dėl atlyginimų yra skaičiuoklės:
http://www.tax.lt/calculator.php
http://www.buhalteris.lt/skaiciuokles
Galima vadovą įdarbinti pradžioje pvz. 100 Lt per mėn., kad mokesčių būtų kuo mažiau.  4u.gif

ačiū, Marija5 4u.gif

QUOTE(vaidicita @ 2008 04 02, 22:27)
na as kalbejau su darbo inspekcija ir jie patare bent jau viena etata suaryt is visu darbuotoju tai yra jei dirba direktorius ir buhalteris tai abu po puse etato ir minimum po 400 ant popieriaus. tai yra ju rekomendacija, zinau kas jos nesilaike, bet darbo inspekcija ir VMI uztat jiems nuolat ivairiu rastu, rase rekomendacinio pobudzio, tikrino ne karta dokumentus ir t.t zodziu norint kad jie nesikabinetu geriau manau nekrist jiems i akis su 100 lt atlyginimu, nes cia net ne 0,25 etato o astuntadalis etato, zodziu 1 valanda darbo per diena, arba 5 valandos per savaite... nelogiska manau..



QUOTE(Marija5 @ 2008 04 02, 22:40)
Vadovas gali taip dirbti.
Buhalteris taip pat.
Įmonės veiklos pradžioje tikrai buhalteriui nebus labai daug darbo. 
Priimant darbuotojus, aišku turėtu buti ne mažiau kaip 400 lt.
Žinau ne vieną įmonė,kuri pradėjo taip dirbti (tik nesamdė buhalterio, buvo samdoma įmonė) ir viskas buvo gerai. Jokių raštų, jokių patikrinimų.  smile.gif


išties būtų gerai jei direktoriui pradžioj būtų galima mokėti 100 lt (vistiek juo būsiu pati, tai koks gi skirtumas). O buhalterio nesinorėtų skriausti - visgi būtų dešinioji ranka, be jo niekur.. unsure.gif o dėl darbo inspekcijos rekomendacijų - manau, kad skirtinguose miestuose jie kitokios nuomonės. Kiek anksčiau teko konsultuotis - paskambindavau į savo miesto darbo inspekciją ir į Vilniaus, ir gaudavau skirtingas rekomendacijas kaip elgtis vienu ar kitu atveju, tai manau dar ir nuo miesto priklauso unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(monkey business @ 2008 04 03, 07:47)
ačiū, Marija5 4u.gif
išties būtų gerai jei direktoriui pradžioj būtų galima mokėti 100 lt (vistiek juo būsiu pati, tai koks gi skirtumas). O buhalterio nesinorėtų skriausti - visgi būtų dešinioji ranka, be jo niekur.. unsure.gif o dėl darbo inspekcijos rekomendacijų - manau, kad skirtinguose miestuose jie kitokios nuomonės. Kiek anksčiau teko konsultuotis - paskambindavau į savo miesto darbo inspekciją ir į Vilniaus, ir gaudavau skirtingas rekomendacijas kaip elgtis vienu ar kitu atveju, tai manau dar ir nuo miesto priklauso  unsure.gif


pacioj pradzioj buhalterio samdyt neverta, nes reikes moket tarkim tuos 400Lt + sodra, gaunasi jau kaip ir nemazai, as tokia pacia problema issprendziau paprasciau nusamdyziau buhalterines paslaugas teikiancia imone, kol imone nauja tos buhalterijos ten minimaliai, tai man buhaltreijos suvedimas kainuoja 300 Lt su PVM be jokiu papildomu mokesciu smile.gif o jei apimtys augs, tada ir apie nuosava buhalteri teks pagalvot smile.gif
Atsakyti
Gal galite man parasyti step by step UAB ' o steigima, paeiliui visa popierizma...? Buciau labai dekinga
Atsakyti
QUOTE(nancy3x @ 2008 04 25, 12:21)
Gal galite man parasyti step by step UAB ' o steigima, paeiliui visa popierizma...? Buciau labai dekinga

1. Sudaromas steigimo aktas (jeigu steigėjas 1) arba steigimo sutartis (jeigu steigėjai keli).
2. Formuojamas įstatinis kapitalas piniginiais inašais. Pagal LR ABĮ įstatinis kapitalas negali buti mažesnis už 10 000 Lt.
Su steigimo aktu/sutartimi (sutartyje paprastai įgaliojamas asmuo, kuris gali atidaryti kaupiamąją bano sąskaitą steigiamos įmonės vardu, kas yra patogu ypač kai steigėjų yra daug) bei asmens dokumentų reikia kreiptis į bet kurį banką dėl sąstos atidarimo. Iš banko reikės pažymos apie suformuota įstatini kapitala.
3. Ruošiami įstatai.
4. Vienintelio stėigėjo (akcininko) sprendimu arba visuotinio steigėjų (akcininkų) susirinkimo protokolu tvirtinami įstatai bet skiriamas vadovas.
5. Notaras. Reikia pateikti: steigimo aktas/sutartis, įstatai 3 egz., sprendimas 3 egz., asmens dokumentas, pažyma iš banko.
Dėl juridinio įmonės adresu, jeigu patalpos yra fizinio asmens vardu, reikės notaro patvirtinto sutikimo, jeigu juridinio asmens vardu reikės vadovo sutikimo.
6. Juridinių asmenų registras.
7. Antspaudas.

Yra dar daug smulkmenų, galima pvz. kreiptis į juridinių asmenų registą dėl įmonės pavadinimo patikrinimo prieš registruojant bendrovę. 4u.gif
Atsakyti
Esu dalininkė UAB, turiu 49% akcijų, partneris turi 51% (tuo pačiu jis eina ir direktoriaus pareigas). Įmonė daug užsakymų neturi ir pan. Sakykim taip, kad pati įmone savęs neišlaiko pagal tai, kiek yra darbų smile.gif

Įmonė įkurta neseniai, tačiau iš steigiamojo kapitalo beliko ~30% (didžioji dalis pinigų išleista direktoriaus atlyginimui, žmogus vis tiek dirba, kad ir neranda užsakymų). Nereik daug sukti galvos, kad suskaičiuoti kiek mėn. liko laukti, kol baigsis įstatinio kapitalo pinigai ir reiks skelbti bankrotą.

Mano akcijų dalies, tokioje prastus rezultatus rodančioje įmonėje joks pašalinis žmogus tikrai nenorės įsigyti. Pati kaip galimybę atgauti dalį likusių pinigų matau tik skelbiant išankstinį bankrotą, bet ar galiu jį inicijuoti turėdama tik 49% akcijų, o jei ir paskelbus bankrotą, ar taip paprastai bus galima likusius pinigus pasidalinti (galbūt dar kokie mokesčiai ar pan.?)

Tai, norėjau paprašyti jūsų patarimo, kaip geriausia būtų pasielgti šioje situacijoje.
Atsakyti
ĮMONIŲ BANKROTO ĮSTATYMAS
4, 5 str.

Gal jūsų akcijas norės nusipirkti partneris? g.gif
Atsakyti
sveikos,turiu toki klausimeli ax.gif
tarkim noriu pasikeisti UAB buveines adresa, kokiu butent dokumentu reikia ir kokia forma pildyti (pagalvojus juk nera taip daug tu dokumentu,kad butinai reiktu moket kazkokiai firmai,kai turiu laiko pati).
kiek pati suzinojau,tai:

1. pirmiausia reikia kreiptis pas notara del:
a) adreso:
jei savininkas pats- gauti notaro israsa,
jei juridinis asmuo- gauti jo sutikima ir notaro israsa,
jei fizinis asmuo- jam teks atvykti pas notara pasirasyti sutikima ir gauti notaro israsa
b ) tuopaciu patvirtinti naujus istatus, nes senieji netiks (kuriuos aptarete akcininku susitarime)
2. tada kreiptis i RC iregistruoti naujus istatus, bei uzpildyti JAR-1 forma UAB'o duomenu pasikeitimui
3. JAR kaip supratau pranes nauja ardesa VMI, o SODRAI reikia nunesti laisvs formos pranesima del adreso pasikeitimo (kad pranesimus siustu tinkamu adresu), bei pranesimus issiusti visiems prekiu ir paslaugu tiekejams,su kuriais bendradarbiauju.

ko dar nepaminejau ar praleidau? gal kas tvarketes (keitete pavadinima, vadova ar adresa ar dar ka nors) ir zinote thumbup.gif

ir kokios dabar dokumentu kainos +/-
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vikosiuks: 19 spalio 2009 - 08:22