QUOTE(CESARIA @ 2009 09 11, 09:09)
Laba diena,
noriu paprasyti pagalbos. Darau pristatyma tema "Ar imonei reikia adaptacijos sistemos". Apzvelgus teorine medziaga, susidaro ispudis, kad tokia sistema reikalinga. Taciau juk neretai teorija nuo praktikos skiriasi...
Kokia Jusu nuomone?
Kodel reikia adaptacijos sistemos? O gal kaip tik nereikia?
Jeigu galetumete atsakyti, buciau labai dekinga
Žmogui pagelbėti adaptuotis tikrai reikia, BET: jei įmonė turi tam resursų (yra personalistas, kuris tuo gali rimtai užsiimti), tuomet- pirmyn... Man, asmeniškai, labai pasiteisina "welcome" paketas, kur yra sukaupta būtinoji informacija apie įmonę, kontaktai, tiekėjai, trumpi funkciniai aprašymai, telefonai, viskas, ko išties prisireikia nup pirmų dienų, kad žmogus turėtų"špargalkę" ir galėtų pasižymėti sau orientyrus. Praktiškai- labai gelbsti, nes net nenutuokdamas, į ką kreiptis pagalbos, ilgai bus neproduktyvus.
Plius, reikia skirti kuruojantį asmenį.
Visa kita- pagal poreikius ir galimybes:)
Papildyta:
Turiu tokį klausimą- personalistų kartais prašoma tam tikrų pozicijų rinkoje aktualių darbo užmokesčių. Kur tokia informacija yra realiausia??? Pasidalinkit patirtim:)