aš tik UŽ šviesas visais metų laikais, taip, vasara spigina saulė į akis, bet ir priešpriešais važiuojantis automobilis su šviesomis daug geriau matomas, nei be jų. Be to vasara vaikučiai į mokyklą neina, bet visą dieną namie juk nesėdi... Nevisi gali juk kur nors iš miesto išvažiuoti, jie žaidžia lauke, gatvėse... GAli ir išbėgti. Beto dabar, kai reikdavo įsijungti tamsiu paros metu, vienam būdavo jau tamsu, kitam dar šviesu, taupo "elektrą" o tampa kliūtimi kely, ne kartą teko matyt ir linojant be šviesų važinėjančių. Sakot kuro sąnaudos didėja... NA ką aš žinau, bet skūpus moka du kartus... Tai pagalvokit, gal geriau jau važiuot su šviesom ir išvengti avarijos, daugiau nuostolių...
Papildyta:
ai, beje, pagalvokit, sugenda automobilis tamsiame kelio ruože, na jūs sustojate, ir lipate pastatyti avarinio ženklo, tačiau einan jus gali suvažinėti koks automobilis, nes nepamate jūsų, nes buvot tamsoj su tamsiais drabužiais, tai gal visgi verta turėti tą atšvaitą automobily. Beje, čia kalbama apie vairuotoją, juk jis dažniausiai išlipa važiuojamojoj daly...
QUOTE(zhmonijus @ 2006 09 26, 22:12)
Įjungtos šviesos (kaip ir radija, klimato kontrolė ir pan.) apkrauna generatorių, vadinasi sunkiau "suktis" varikliui, kas ir didina kuro sąnaudas. Akumuliatorius važiuojant neišsikrauna
jis tuo metu įsikraudinėja. Akumas gali išsikraut,kai ilgai paliekamos šviesos užgesintame auto..

Kiek tas daugiau? 100km -100gr?

100 km - 1 litras. Turbūt nežinai, kas tas generatorius.. arba panelė dar be teisių ir mašinos kapoto nepakėlus. nežinai - nesakyk 
P.S. vakar buvau paprotinta.. vyras papasakojo, kaip autostradoje 2 kart vos nesuvažinėjo žmogaus, kuris sugedus automobiliui, stabdė kitus pirmos juostos vidury
ir tamsiais rūbais. taip, atšvaitų tokiais atvejais reikia..yapč neapšviestuose keliuose. Tik galėjo mieli valdininkai griežčiau tą nutarimą apibrėžt, nes sąvoka "priverstinai sustojus.." gana plati

P.S. vakar buvau paprotinta.. vyras papasakojo, kaip autostradoje 2 kart vos nesuvažinėjo žmogaus, kuris sugedus automobiliui, stabdė kitus pirmos juostos vidury

pagal atliktus tyrimus, kuro sąnaudos padidėja apie 5procentus... tai manau ne toks čia jau milžiniškas nuostolis...
QUOTE(lanaa @ 2006 09 27, 16:56)
Arba toytota, arba citroen, arba ford, arba peugeot, arba dar visokiu nesamoniu. Nuo 2004 metu sitie gamintojai stengaisi ivezineti tik siaurinio rezimo masinas, nuo siu metu pilnai siaurinio.
na, su tom sviesom ijungtom, tai "ka zinau" na ziema, rudeni - galima. na bet vasara kai saule sviecia ir sviesu iki isnaktu.. nesuprantu kam to reikia....


QUOTE(zhmonijus @ 2006 09 28, 11:00)
Tik galėjo mieli valdininkai griežčiau tą nutarimą apibrėžt, nes sąvoka "priverstinai sustojus.." gana plati
Nu žinok ne tokia ir plati. va iš KET'o
33. Priverstinis sustojimas - transporto priemonės sustabdymas (sustojimas), kai toliau važiuoti neįmanoma arba pavojinga.
QUOTE(Jaklina @ 2006 09 28, 20:11)
Šviesos reikalingos ne tik keliui paisišviesti, bet ir labiau kitų eismo dalyvių dėmesiui atkreipti

aj..viskas iš esmės gerai ir gražu
dėl saugumo kitų bei savo
Tik kur žiūrima, kai teisės perkamos ir parduodamos, kai imami kyšiai, kai pareigūnas padaręs avariją išsisuka, o kaltas lieka nukentėjusysis? Aišku, jei taip nebūtų - gyventume idealioje valstybėje, bet kodėl nesiimama priemonių? Bent jau sugriežtintų teisių išdavimo tvarką


QUOTE(zhmonijus @ 2006 09 28, 22:15)
Tik kur žiūrima...
Kur tu jau čia pažiūrėsi kai šviesos neįjungtos...Nugi sunku


pataisau: potemėje "ir kt.priemonės avaringumui mažinti"
natūralu, kad diskutuojama apie viską, kas mūsų ar valdžios nuomone galėtų padėti sumažinti avarijų skaičių.. bei apie tų priemonių šalutines pasekmes 
Gal yra kokia statistika, kiek avarijų procentaliai įvyko (vasarą dienos metu..esant saulėtam orui) dėl to, kad automobilis buvo be įjungtų šviesų lyginant su avarijų skaičiumi (įvykusių dėl kt. priežasčių). Juk būna atevju, kad nepamato ne dėl to, kad auto be šviesų, o dėl to, kad paprasčiausiai neapsižvalgo manevruodami


Gal yra kokia statistika, kiek avarijų procentaliai įvyko (vasarą dienos metu..esant saulėtam orui) dėl to, kad automobilis buvo be įjungtų šviesų lyginant su avarijų skaičiumi (įvykusių dėl kt. priežasčių). Juk būna atevju, kad nepamato ne dėl to, kad auto be šviesų, o dėl to, kad paprasčiausiai neapsižvalgo manevruodami

QUOTE(egliosha @ 2006 09 27, 17:14)
kaip sake V.Pumputis, "tamsiuoju paros metu del gedimo ar kitu priezasciu is automobilio islipes vairuotojas privales vilketi liemene arba segeti atsvaita."
O jei policija sustabdo ir liepia eiti į policijos mašiną

QUOTE(scorpioneeee @ 2006 09 28, 13:49)
pagal atliktus tyrimus, kuro sąnaudos padidėja apie 5procentus... tai manau ne toks čia jau milžiniškas nuostolis...
Kaip pažiūrėsi. Kažkam tai gal menkas nuostolis, o kažkam - milžiniškas.