Na,maniskei (antroke) matematika sekasi gerai.Ir mokytoja sake,kad tiems, kuriems sekasi blogai,nera ko pergyventi.Pvz man pradiense klasese matematika sekesi gerai.Paskui - nu niekaip.O kai pradejom mokytis diskriminantus - mano megiamiausia tema buvo.O geometrijos nemokejom visa klase.Mokytoja sakydavo - tokios tupos klases dar neturejau
O aukstoji matematika man sekesi labai gerai.
QUOTE(LinaBoo @ 2005 03 10, 00:23)
Beje aš neseniai girdėjau tokį dalyką, kad kam nesiseka matematikoje, tam nesiseks ir anglų kalba. Bet ir vėl, man anglų nu niekaip...
Mokytoja tikriausiai darė išvadas,remdamasi pavyzdžiais (pagal mokinius arba pačią save) Tikra nesąmonė Pati esu matematikė ,o su anglu k.-buvo sunkoka
Beje,tokio amžiaus mokinukei nesiųlyčiau korepetitoriaus paslaugų ,manau,jai gali padėti ir pati mama (arba tėtis )
QUOTE(LinaBoo @ 2005 03 26, 18:06)
Supratimo neturiu. Tiesiog mums mūsų anglų mokytoja sakė. Ten kažkas susiję su loginiu mastymu ir panašiai. Anksčiau norintiems mokytis sustiprintai anglų, pirmos klasės pabaigoje reikėdavo lyg ir egzaminus laikyti. Matematikos irgi reikėdavo ir klausą tikrindavo, muzikinę. Bet paskui leido visiems kas nori. Jau kokie 5 metai.
Mokinantis bet kokios svetimos kalbos tu lavinia savo mastyma ir logini ir kitokini, tai tinka viso amziaus zmonems. Ir atminti lavini. Bet tai tikrai nesusija tik su anglu kalba.
As matematikos turejau 10, o is engliso vos vos 8 (mokytojai man tiesiog nenorejo gadinti trimestru), buvau realiste (tiksliuke).
Pas mano susnu mokykloje tai pat yra matematikos testai,bet tik,kad jam jau labai ji nesiseka visai nieko neskaiciuoja ir nesupranta, kas ten prie ko as labai del to pergyvenu,nes galvoju,kad pati pradzia tolesmiems mokslams labai svarbi.
Jeigu nusprendėt vaikui užsakyti mokytoją, gal verčiau jaunesnems vaikams parinkti ne suaugusį žmogų, bet keliais metais vyresnį vaiką, kuriam matematiką puikiai sekasi. Bent jau mano nuomone, vaikai vienas kitą lengviau supranta, geriau paaiškina.. O ir "vaikui-mokytojui" būtų visai gerai užsidirbti šiekt tiek pinigėlių, pačiam pasimokyti atsakomybės, bendravimo ir kt.
Krikštadukra šeštokė. su matematika - košmaras. Pradinėje buvo viskas neblogai, kol pažymių nerašė, 5 kl. turėjo 7, o dabar tik 5, bet bliauna kad nieko nesupranta ir renkasi dvejetus. Iš anglų turi 10, iš kitų dalykų nemažiau 7, o su matematika pravalas. Mokytoja dirba tik su suprantančiais, kiti sėdi, nosį krapšto ir laukia eilinio dvejeto. Gal patartumėte kaip nustatyti jos žinojimo lygį, ką daryti toliau.
Yra vaiku, kurie super gabus visiems dalykams - tiesiog mazi propiesoriai , yra vaiku, kurie gabus tiek tiksliesiems, tiek humanitariniams dalykams, yra vaiku, kurie gana gerai supranta ir moka visus dalykus, bet vis tiek labiau linke i kazkuria tai krypti, pvz. i tiksliuosius mokslus arba humanitarinius. Yra vaiku, kurie gabus tik tiksliesiems mokslams ir humanitariniai jiems kelia baime. Yra atvirksciai - humanitarinukams kelia siauba tikslieji mokslai. As taip pat buvau gryna humanitare - galedavau pilti rasinius po puse sasiuvinio, net pries klase juos vos ne kiekviena karta tekdavo skaityti , bet kai reikedavo isspresti koki matematikos ar juo labiau fizikos uzdavini - absoliucios zalios pievos ir visiskas pravalas . Teta fizikos mokytoja, tai vaziuodavau pas ja uzdaviniu aiskintis - rezultatas nulinis, vis tiek nieko nesuprasdavau . Laime, kad kol kas neturiu bedu su dvylikameciu sunumi - visus dalykus mokosi gerai (devintukai desimtukai trimestruose), nors jau pradineje klaseje, po atlikto testo, mokytoja konstatavo, kad sunus vis gi labiau linkes i tiksliuosius mokslus. Tai vat ka ir noriu pasakyti - vaikai skirtingi ir jei vaikas nera gabus pvz tiksliesiems mokslams, tai nereikia jo spausti per prievarta, grezti iki pazaliavimo. Padeti reikia, gal mokytoja nusamdyti (vel gi reikia labai atidziai mokytoja pasirinkti - yra puikiu savo dalyko specialistu, bet jie paprasciausiai nemoka isaiskinti kitiems savo destomo dalyko - turejau mokykloje tokia mokytoja), kad padirbetu su vaiku papildomai, kad pasiaiskintu ar nera kokiu spragu. Nes jei vaikas nera kaazkokiam tai dalykui gabus, o dar turi spragu - kazkada kazkokios temos nesuprato, kazko neissiaiskino, tai be abejo, kad tokiu atveju vaikui yra be galo sunku. Gali buti, kad vaikui paprasciausiai reikia isaiskinti atsiradusias konkretaus dalyko spragas ir po to viskas eisis gana neblogai ar bent jau patenkinamai. Taciau bet kokiu atveju palikti vaiko likimo valiai - ai, nesupranti, nu tai ka jau bepadarysi - negalima . Turime padeti savo vaikams
Man mokykloj buvo matematika košmaras ir per pamokas žegnodavausi kad nepakviestų prie lentos. Teko net ir 2 taisytis.
Bet kai mokinausi kolegijoj aukštosios metematiką, mokytoja buvo nuostabi, ir taip ji mokėjo išaiškinti, kad net aš karakumų asilas sugebėjau suprasti ir iš grupės buvau vos ne geriausia matematikė. Man taip patiko matematika, kad aš iki 2-3 nakties spręsdavau ir aiškindavausi uždavinius. Tai išvada viena labai priklausi nuo mokytojo, kaip jis moka išaiškinti ir išmokinti. Nes jei jau aš išmokau tai gali ir kiti tikrai net ir humanitarai, beje aš ir tokia buvau.
Bet kai mokinausi kolegijoj aukštosios metematiką, mokytoja buvo nuostabi, ir taip ji mokėjo išaiškinti, kad net aš karakumų asilas sugebėjau suprasti ir iš grupės buvau vos ne geriausia matematikė. Man taip patiko matematika, kad aš iki 2-3 nakties spręsdavau ir aiškindavausi uždavinius. Tai išvada viena labai priklausi nuo mokytojo, kaip jis moka išaiškinti ir išmokinti. Nes jei jau aš išmokau tai gali ir kiti tikrai net ir humanitarai, beje aš ir tokia buvau.
QUOTE(mergytė_ @ 2006 03 19, 12:24)
Jeigu nusprendėt vaikui užsakyti mokytoją, gal verčiau jaunesnems vaikams parinkti ne suaugusį žmogų, bet keliais metais vyresnį vaiką, kuriam matematiką puikiai sekasi. Bent jau mano nuomone, vaikai vienas kitą lengviau supranta, geriau paaiškina.. O ir "vaikui-mokytojui" būtų visai gerai užsidirbti šiekt tiek pinigėlių, pačiam pasimokyti atsakomybės, bendravimo ir kt.
Labai gera mintis. Vaikas vaiką geriau supras.
QUOTE(Aurute @ 2006 03 23, 21:44)
Labai gera mintis. Vaikas vaiką geriau supras.
gal jie vienas kitą ir supras, bet nemanau kad užtaisys spragas. jei tik kartais kokio uždavinio nesupranta, gal ir galės padėti, bet kai su matematika pravalas reikia rimtesio mokytjo.
QUOTE(lukasta @ 2006 03 24, 00:11)
gal jie vienas kitą ir supras, bet nemanau kad užtaisys spragas. jei tik kartais kokio uždavinio nesupranta, gal ir galės padėti, bet kai su matematika pravalas reikia rimtesio mokytjo.
Vadinasi, ne čia problema . Pati dirbu mokykloje ir susiduriu su tais "nesiseka" . Lengviausias kelias ir pasiteisinimas. O iš tikrųjų nesiseka tik labai nedaugeliui vaikų. Dažniausiai tai būna pastangų stoka.
Pvz. trečiokas ateina ir sako:
-Nesuprantu tekstinio uždavinio.
Paprašau pasakyt sąlygą, o jis iš knygos skaito. Liepiu užversti vadovėlį ir pasakyti kas duota ir ką reikia rasti. Tada vaikas net nežino apie ką tas uždavinys buvo. Tai kaip gali bandyti spręsti, jei nebandai net suprasti .
Tada pasakiau, kad išmoktų sąlygą mintinai . Jei išmoks, tai aš tą uždavinį jam išspręsiu . Ir ką jūs manot? Kol išmoko, ir uždavinį suprato. Vadinasi, reikia tik įdėti pastangų .
Kategoriškai nesutinku su teiginiu, jog "lūzeris" matematikoje bus lygiai toks pat ir mokydamasis anglų. Kuo ta anglų tokia išskirtinė, jei jau jos, matote, mokytis nesiseks, o va rusų, vokiečių ar prancūzų eis kaip sviestu patepta.
Aš buvau, esu ir būsiu moteriškaitė su ryškiais humanitariniais gabumais. Todėl teigiu, jog tokie žmonės, kaip aš, labai lengvai "perkąs" bet kokią užsienio kalbą. O jei dar atsiras galimybė ta kalba bendrauti, tai teorija apie matematikos įtaką mokantis anglų kalbos, sugrius kaip kortų namelis.
Aš asmeniškai anglų kalbos nesimokiau niekur (nei mokykloje, nei universitete, nei jokiuose kursuos). Tačiau pati savarankiškai pramokau tiek, jog jau galiu šiaip taip susišnekėti. O jei dar kursus palankyčiau, iš viso viskas būtų perfect.
Tuo tarpu mano matematikos žinios ir baigėsi ties pradine mokykla. Moku jos tiek, kiek prireikia praktiškai
Aš buvau, esu ir būsiu moteriškaitė su ryškiais humanitariniais gabumais. Todėl teigiu, jog tokie žmonės, kaip aš, labai lengvai "perkąs" bet kokią užsienio kalbą. O jei dar atsiras galimybė ta kalba bendrauti, tai teorija apie matematikos įtaką mokantis anglų kalbos, sugrius kaip kortų namelis.
Aš asmeniškai anglų kalbos nesimokiau niekur (nei mokykloje, nei universitete, nei jokiuose kursuos). Tačiau pati savarankiškai pramokau tiek, jog jau galiu šiaip taip susišnekėti. O jei dar kursus palankyčiau, iš viso viskas būtų perfect.
Tuo tarpu mano matematikos žinios ir baigėsi ties pradine mokykla. Moku jos tiek, kiek prireikia praktiškai