QUOTE(IngridaB @ 2006 08 31, 14:25)
Nei sunki ta mokymosi programa,nei ka.Nuo vaiko priklauso.Mano didysis šiemet per abitūros egzaminus gavo du šimtukus,už matematiką ir anglų.O namų darbus darydavo 15-30 minučių.
Pas juos gimnazijoje nuo devintos klasės kasmet egzaminai.Ir labai puiku.Į abitūros egzaminus ėjo visai be jaudulio.Kitus tris egzaminus išlaikė irgi puikiai.
O vat viduriniukas ir mažoji pasėdi prie namų darbų ilgiau.
Jie lėtesni,nors mokosi irgi puikiai.Ir jokie ten egzaminai 4-8 klasėje.Papraščiausias žinių petikrinimas. 
O vat viduriniukas ir mažoji pasėdi prie namų darbų ilgiau.
Vilniaus licėjus? Nenuostabu. Juokingi man tie paistymai apie programos sunkumą - aš nesimokiau, nes nebuvo įdomu, ir tiek. Egzaminus išlaikiau puikiai, korepetitorių nereikėjo. O tai, kad kartelė vis keliama - tik į gerą. Kam reikalingas durnas magistras? Mokslinis laipsnis tada netenka prasmės. Reikia siaurinti ir gilinti žinias. Nors... turiu bent minimalų išsilavinimą daugumoje sričių ir tikrai nesiskundžiu. Randu kalbą tiek su automechanikais, tiek su lazerinių technologijų specialistais, o kol dar buvau vaikas, padiskutuodavau apie mamos sveikatą su kardiologais (netgi esu dovanų gavęs rimtą kardiologijos knygą - o buvau dar trečiokas)
visos vaikų problemos atsiranda tada, kai tėvai tikisi juos matyti baigiančius universitetą ir dirbančius rimtą, gerai apmokamą, žodžiu - prestižinį darbą. Bet pagalvokite ir apie tai, kad kažkas turės dirbti ir juodus darbus. Jei kartelės nekels, neapsikentę darbdaviai patys ims rengti egzaminus dar per pirmą pokalbį.
TURI dauguma vaikų atkristi į būsimų juodadarbių sąrašus, o gabūs - besimokantys keliolika minučių arba net ir knygos neatsiverčiantys, tačiau turintys analitinį mąstymą ir apskritai gerą galvą - išlikti kovoje ir gyventi LABAI GERAI.
Mano požiūris į dabartinę sistemą yra toks - pirmesnis turi būti tas, kuris gauna didesnius rezultatus, įdėjęs labai mažai darbo. Programos turi būti kuriamos ne darbštiems, o gabiausiems. Visi kiti patys atkris, kam jiems dar kurti programas?












