QUOTE(velute @ 2007 03 23, 22:28)
sveiki.na paziurek pasaulio pazinimo pratybose,ant virselio vaikis ant raketos skrieja,22psl.yra automobilis nupiestas,ten ir yra prasoma toki dalyka nurodyt.
kiek pastebiu senos mokytojos visai nenoriai uzsiima su vaikais.kiek pazistu jaunu mokytoju,jos visko prigalvoja,idomiau pamokeles praveda ir vaikai jas dievina.o tos rusu laiku mokytojos ziuri kad tik prastumt programa.na gal viena kita pasisventusi vaikams.
kaip taviskiam einasi su mokslais.kas prasciau sekasi.ko nesupranta?
man tai kai kurie ju pasakojimai knygutese yra sunkoki.kai reikia papasakoti tai net as kelis kart skaitau.o vaikui tai sunkoka isimint.
kiek anglisku zodziu taviskis jau turi zodyne?ar juos moko iskart tart ir rasyt?
na musu su mergaite laukia ilga r sunki vasara.mokytis reiks daug,kad penktoj nepasirodytu ziopla.be to eis i kita mokykla,nes senoji nekelia pasitikejimo.iki
Aha

radau. Bet labai nesuku galvos dėl tiksliai ar ne visai tiksliai atliekamų tų pasaulio pažinimo užduočių. Jos reikalingos tik įtvirtinimui to, kas kalbama per pamoką, taigi, viskas jau apkalbėta ir aptarta su mokytoja. Ir jei maniškis baigęs 4 kl. vistiek nežinos, kaip veikia centrinio šildymo sistema ar, kur tiksliai yra stabdžių kaladėlės, tai sužinos, kai jam to prireiks. Svarbu, kad būtų apie tai jau girdėjęs ir turėtų apytikslį supratimą. Juk tai - pasaulio pažinimas, o ne išnagrinėjimas dalimis

.
Mūsų mokytoja irgi sena, jau 2 metai, kaip pensininkė. Taigi, ta laida jai paskutinė. Bet esu visiškai ja patenkinta. Daug bendraujam ir jei kas man keista, iš karto klausiu, ar net nusiunčiu pakalbėti vyresniąją dukrą, 10-okę (mokosi toje pačioje m-kloje).
Pamokų kartu su sūnum nedarau, tik kartą-kitą į savaitę patikrinu, nes linkęs nuo n.d. nusimuilinti. Yra paaiškinta, kad privalo klausti, jei kas neaišku, kad neprisikauptų visokių nežinojimų, nes nebesupras nieko, nepereis į kitą klasę. Bet klausia retai, dažniau primąsto savų sprendimo variantų
Bet nieko, po truputį einam į priekį, atrodo supranta viską, tik rašinėliai sunkiai sekasi - nemoka sklandžiai reikšti minčių, gražiai konstruoti sakinių.
O tie pasakojimai vadovėliuose, manau, gerai, kad nėra visai primityvūs. Turtina žodyna, moko naudoti išplėstinius sakinius, sinonimus. Tik, kad gabumai vaikų skirtingi. Sūnui, va, atpasakoti sekasi sunkokai, o dukra dar darželyje būdavo ant kėdės statoma, kad pasakas grupei sektų

Čia įgimti gebėjimai. O jei jie ne tokie akivaizdūs, kaip norėtųsi, gal kaip tik tie pasakojimai vadovėliuose skaitomi klasėje, analizuojami, vėliau perpasakojami padeda tuos gebėjimus vystyti
Dėl anglų išvis nieko pasakyt negaliu, aš jos nemoku ir visiškai į tą procesą nesikišu. Bet bėdų lyg ir nėra, įvertinimai geri. O žodžius, žinau, kad mokosi su rašyba (jei jis išvis mokosi). Ir anglų mokytoja kalbėjo, kad būtent 4 kl. rašyba ir gramatika labai akcentuojama (sunkus kursas), todėl 5-oje (kai dėmesys labiau skiriamas sakinių konstravimui) jie paprastai linkę per daug atsipalaiduoti, tada 6-oje vėl sunku.
Jūsų megraitė, kiek skaičiau, jau ir taip daug pasiekė

šaunuolės jūs abi

Todėl manau, po kiek sunkesnės vasaros viskas stos į vietas ir eis kaip per sviestą. Kaip sako pedagogai, kad tik nepritrūktų moralinio palaikymo ir paskatinimų. Sėkmės