oi del anglu visai nesteniu.uzduoda daug,mokomes labai greit,bet uztat jau daug mokam
QUOTE(Dios @ 2007 04 22, 12:31)
dar apie mokymosi krūvį ir programas. kai pati mokiausi, tai prisimenu kad daug žmonių stenėjo dėl užsienio kalbų (papildomai ne vienerius kursus lankiau, tad man lengvai ėjosi), ir dabar daug kas stena, ypač dėl anglų. Programos sunkios, reikalavimai dideli. BET... kažkaip neteko sutikt nė vieno žmogaus, kuris normaliai mokėtų angliškai ar vokiškai (netgi rusiškai) susikalbėti, jei apsiribojo vien tik mokyklos kursu. (t.y. jei nelankė kursų ar privačiai nesamdė mokytojų). tai klausimas kyla -- ko vertos tos programos ir reikalavimai? 
na elementariausia tema galėčiau susišnekėt, bet galiu prisipažint, jog mano pirmasis mokytojas buvo ne kas kitas, o.... televizorius
O mums mokytoja sakė, kad galės rinktis, ką rašyt ar samprotaujamo tipo rašinį ar interpretaciją...ir baisiauisiai prigąsdino, kad samprotaujamo tipo rašinį gali rašyti tik tie, kurie yra be galo daug apsiskaitę, turi daug ir idomių minčių ir t.t todėl mums tiesiog pasakė, kad geriausias kelias rašyt interpretaciją... 
Papildyta:
Papildyta:
QUOTE(zinulė @ 2007 04 18, 20:53)
Na dėl interpretacijų rašymo ir vertinimo, tai priklauso nuo mokytojo požiūrio. Šiaip, jeigu sugebi įrodyti savo poziciją, jau gerai, nes kiek žmonių, tiek nuomonių apie tą kūrinį. Be to tau jau per abitūros egzaminą nebeteks rašyti interpretacijos, reikės samprotaujamojo pobūdžio rašinį parašyti.. Negi to dar mokytoja nepasakė>
Aš savo vienuoliktokus to ir mokau. Tai rašyti lengviau, jeigu nors kiek domiesi kutūriniu gyvenimu, turi istorijos, literatūros žinių.
dar apie mokyklų krūvį ir mokymą "ko nereikia". man atrodo, kad reiktų įžvelgti problemą ne krūviuose, bet tame, ko mokyklos neišmoko.
vėl apie užsienio kalbas. žiūrėkit kiek mokykloje turima pamokų pvz. anglų ar vokiečių kalbai. nuo dviejų iki keturių per savaitę. ir taip eilę metų. o kokie rezultatai? dažnas net parduotuvėje vargiai susišnekėtų. o dabar paimkime kalbų kursus. juose užsiėmimų būna paprastai mažiau nei mokykloj pamokų. ir kiek laiko jie trunka? skaičiuosime mėnesius. o rezultatai po kursų lankymo būna kaip reikiant.
vėl apie užsienio kalbas. žiūrėkit kiek mokykloje turima pamokų pvz. anglų ar vokiečių kalbai. nuo dviejų iki keturių per savaitę. ir taip eilę metų. o kokie rezultatai? dažnas net parduotuvėje vargiai susišnekėtų. o dabar paimkime kalbų kursus. juose užsiėmimų būna paprastai mažiau nei mokykloj pamokų. ir kiek laiko jie trunka? skaičiuosime mėnesius. o rezultatai po kursų lankymo būna kaip reikiant.
QUOTE(Dios @ 2007 04 29, 11:51)
dar apie mokyklų krūvį ir mokymą "ko nereikia". man atrodo, kad reiktų įžvelgti problemą ne krūviuose, bet tame, ko mokyklos neišmoko.
vėl apie užsienio kalbas. žiūrėkit kiek mokykloje turima pamokų pvz. anglų ar vokiečių kalbai. nuo dviejų iki keturių per savaitę. ir taip eilę metų. o kokie rezultatai? dažnas net parduotuvėje vargiai susišnekėtų. o dabar paimkime kalbų kursus. juose užsiėmimų būna paprastai mažiau nei mokykloj pamokų. ir kiek laiko jie trunka? skaičiuosime mėnesius. o rezultatai po kursų lankymo būna kaip reikiant.
vėl apie užsienio kalbas. žiūrėkit kiek mokykloje turima pamokų pvz. anglų ar vokiečių kalbai. nuo dviejų iki keturių per savaitę. ir taip eilę metų. o kokie rezultatai? dažnas net parduotuvėje vargiai susišnekėtų. o dabar paimkime kalbų kursus. juose užsiėmimų būna paprastai mažiau nei mokykloj pamokų. ir kiek laiko jie trunka? skaičiuosime mėnesius. o rezultatai po kursų lankymo būna kaip reikiant.
O gal taip yra todėl, kad į kursus eina tie, kurie suinteresuoti išmokti? O ką veikiam per užsienio kalbų pamokas mokykloje: plepam, neatlikinėjam užduočių. Na ne visi, bet kai klasėje didžioji tokių dalis, tai ir likusieji nelabai ką girdi. Kažkaip išmokau mokykloje ir vokiečių, ir rusų kalbas be jokių kursų. Ir abiem susikalbėt galiu ir dabar, nors praėjo nemažai metų. Anglų taip pat, nors mokiausi tik porą metų. Na, gal ir nesusikalbėčiau visom temom, bet elementariai - taip.Mokytojas neatidarys smegenų ir neprikiš į ja informacijos, jeigu pats mokinys to nenorės.KOdėl pradedam mokytis universitetuose? Ar ne dėl baimės, kad gali būti išmestas? O iš mokyklos šalinti už nesimokymą...Dar negirdėjau...
Dar dėl lietuvių interpretacijos ir rašinio. Šiemet dar galima rinktis, o kitąmet bus tik rašinys. Bet pagal tuos pvz., kuriuos skaitėm per seminarus, tai išlaikytų ir visiškai neskaitantis, niekuo nesidomintis žmogus. Minimumui užtenka ir asmeninės patirties, o jeigu dar sugeb rašyti be klaidų, tai jau pusė galimų balų ir surinkta.
neseniai rodė "Arti toli" laidą ir lygino Airijos bei Lietuvos švietimo sistemą... ir pagrindinis argumentas kodėl Lietuvos švietimo sistema bloga, buvo tai, jog vaikus verčia įsiminti daugybę smulkmenų, o Airijoje to nereikalauja ir ten kiekvieną temą išaiškina nuodugniai, aiškindami kodėl yra taip o ne kitaip... štai Lietuvoje pasakyta išmokti tokią tokią formulę ir mokėti, jos įrodymą.. vaikas neverčiamas pats mąstyti
QUOTE(zinulė @ 2007 04 29, 11:43)
O gal taip yra todėl, kad į kursus eina tie, kurie suinteresuoti išmokti? O ką veikiam per užsienio kalbų pamokas mokykloje: plepam, neatlikinėjam užduočių. Na ne visi, bet kai klasėje didžioji tokių dalis, tai ir likusieji nelabai ką girdi. Kažkaip išmokau mokykloje ir vokiečių, ir rusų kalbas be jokių kursų.
mokykloj vokiečių lankiau 4 metus. iš to dalyko turėjau dešimtukus. moku vokiškų eilėraštukų ir dainelių, galiu porą sakinių papasakot apie save ir savo mokyklą. bet va išmestų kas į gatvę Vokietijoj tai būtų "beeeee..." kaip avytė kokia. nu ir slėptis po lapais su visais eilėraštukais. nebent galėčiau apie tėvynę papasakot, tai bent jau žinotų į kur mane grūst atgal.
o ispanų kursus palankiau keletą mėnesių. užsiėmimas kartą savaitėje. atėjau nė vieno žodžio nežinodama, o dabar, nors ir laisvai toli gražu nemoku, bet ir mieste nepasimesčiau, ir laikraščius vartyt galiu, ir televizorių pažiūrėt.
suinteresuotumas labai svarbu, bet programos kokybė ir tikslas svarbu ne ką mažiau.
QUOTE(Bonbonke... @ 2007 04 22, 14:26)
Normalus, taisyklingas sakinys.
Tiesa, kai aš buvau 5-6 klasėj, žaidėm kažkokį žaidimą anglų pamokoje, aš pasakiau žodį "none" ir reikėjo ginčytis su mokytoju, kad toks žodis egzistuoja
QUOTE(zinulė @ 2007 04 29, 12:43)
Dar dėl lietuvių interpretacijos ir rašinio. Šiemet dar galima rinktis, o kitąmet bus tik rašinys. Bet pagal tuos pvz., kuriuos skaitėm per seminarus, tai išlaikytų ir visiškai neskaitantis, niekuo nesidomintis žmogus. Minimumui užtenka ir asmeninės patirties, o jeigu dar sugeb rašyti be klaidų, tai jau pusė galimų balų ir surinkta.
Bet va šitame puslapyje yra pavyzdinė rašymo užduotis 2008 metams ir joje galima rinktis, ką norima rašyti...
QUOTE(latiriuke @ 2007 04 29, 15:01)
Bet va šitame puslapyje yra pavyzdinė rašymo užduotis 2008 metams ir joje galima rinktis, ką norima rašyti... 
Na, gal eilinį kartą vėl pakeitimai, nes mums sausio mėn. aiškino, kad nuo kitų metų bus tik rašinys
Nezinau kaip Anglijoj bet amerikoj pradinukams labai dideli kruviai ,vaikai sedi po 7 pamokas iki 3val. Pirmokelis (6 metu) jau pilnai skaito ir raso ,matematika sudetis ir atimtis iki 20 pilnai ,skaiciuoja iki 100. raso rasinelius, mokosi ekologijos,biologijos, literaturos ,istorija i r tt as budama tokio amziaus tiek nemokejau .Vaikiukas lietuvis papuoles i tokia mokykla,kad ir su gera anglu kalba pirmunas ilgai nebutu.










