QUOTE(kliopa @ 2006 02 18, 23:27)
1. tai visiskai nepriklauso nuo pinigų
2. mokytojai tampa atsakingiausiais kai jiems atostoginius išmoka (..) premijas kalėdines gauna
3. tėvai įskiepija pagrindines vertybes savo vaikams
4. didesnioji dalis pedagogų nesuvokia, kaip jie atsidūrė toje mokykloje
5. atsiranda pagieža vaikams, tėvams
6. apie vaiką, arba apie visą klasę pedagogai pradeda šnekėti kaip apie absoliutų blogį
Nereikėtų net ir komentuoti tokio pasisakymo, bet išlupau kelias mintis ir pabandysiu apeliuoti.
1. .... bet ir nuo pinigų priklauso, kaip ir viskas šiame pasaulyje. Jei jums mokėtų tik trečdalį algos ir sakytų: va, darbas jums patinka, tai mėgaukitės - dirbkit pusdykiai.
2. nelinkiu niekam tokių pinigėlių, kokius gauna mokyklose. Tiksliai nežinau tų algų, bet kad eilinis mokytojas gautų 1000 į rankas turi turėt bent kokias 22 pamokas. O kur sąsiuvinių tikrinimas, klasės valandėlės ir t.t.t.? Kur visokios programos, kurias primeta švietimo ministerija? kvalifikacijos kėlimas visoks?
3. vat tame ir esmė, kad nėra vieningos vertybių sistemos: tėvai pumpuoja į smegenis viena, mokykla - kita, draugai - trečia, o per TV aiškina iš viso, kad reikia va taip

ir va taip
4. deja, čia skaudi tiesa. Bet ir čia yra paaiškinimas: dar prieš gerus 20 metų vaikai buvo kitokie, dar buvo kažkokia bendra vertybių sistema ir drausminimo aparatas veikė gan efektingai. Įstojo į pedagoginius, nes buvo mažesni konkursai, juos paruošė kaip dalykininkus, bet visiškai neparuošė kaip bendrauti su įvairių amžiaus grupių vaikais. va taip ir gaunasi, kad 1/2 pamokos dalis praeina bekariaujant su kai kuriais klasės "didvyriais";
5. na taip. Kai įvaro žmogų į kampą, taip ir atsitinka. Žinoma, tas pedagogas yra neteisus, bet vėlgi - tai į neviltį įvaryto žmogaus būsena;
6. todėl, kad mokytojai nebesuspėja su nuolat besikeičiančiu vaikų ir kas dar blogiau - jų tėvų - mąstymu. Vietoj to, kad užsiimt kaip pridera savo vaiku, tėvai pradeda ieškot dėmelių mokytojo elgesyje.