QUOTE(voveriukas36 @ 2006 02 19, 00:11)
Nereikėtų net ir komentuoti tokio pasisakymo, bet išlupau kelias mintis ir pabandysiu apeliuoti.
1. .... bet ir nuo pinigų priklauso, kaip ir viskas šiame pasaulyje. Jei jums mokėtų tik trečdalį algos ir sakytų: va, darbas jums patinka, tai mėgaukitės - dirbkit pusdykiai.
2. nelinkiu niekam tokių pinigėlių, kokius gauna mokyklose. Tiksliai nežinau tų algų, bet kad eilinis mokytojas gautų 1000 į rankas turi turėt bent kokias 22 pamokas. O kur sąsiuvinių tikrinimas, klasės valandėlės ir t.t.t.? Kur visokios programos, kurias primeta švietimo ministerija? kvalifikacijos kėlimas visoks?
3. vat tame ir esmė, kad nėra vieningos vertybių sistemos: tėvai pumpuoja į smegenis viena, mokykla - kita, draugai - trečia, o per TV aiškina iš viso, kad reikia va taip

ir va taip
4. deja, čia skaudi tiesa. Bet ir čia yra paaiškinimas: dar prieš gerus 20 metų vaikai buvo kitokie, dar buvo kažkokia bendra vertybių sistema ir drausminimo aparatas veikė gan efektingai. Įstojo į pedagoginius, nes buvo mažesni konkursai, juos paruošė kaip dalykininkus, bet visiškai neparuošė kaip bendrauti su įvairių amžiaus grupių vaikais. va taip ir gaunasi, kad 1/2 pamokos dalis praeina bekariaujant su kai kuriais klasės "didvyriais";
5. na taip. Kai įvaro žmogų į kampą, taip ir atsitinka. Žinoma, tas pedagogas yra neteisus, bet vėlgi - tai į neviltį įvaryto žmogaus būsena;
6. todėl, kad mokytojai nebesuspėja su nuolat besikeičiančiu vaikų ir kas dar blogiau - jų tėvų - mąstymu. Vietoj to, kad užsiimt kaip pridera savo vaiku, tėvai pradeda ieškot dėmelių mokytojo elgesyje.
Ajazus kokia garbė man, kad teikeisi komentuoti
1. Nuo pinigų priklauso viskas, bet ne žmogiškumas. Jis išvis nuo pinigų nepriklauso.
2.Dauguma Lietuvoj būten tuos mažuosius pinigėlius ir gauna.
3.Būtent, tą ir sakiau. O čia vis teigiama, kad tik tėvai kalti. Aplinka irgi kalta.
4.Didvyrių buvo visais laikais, nereikia perdėti.
5.Kuo skiriasi pedagogas įvarytas į neviltį nuo įvaryto į neviltį vaiko? Vaikus į neviltį įvaro kažkokios problemos, o jie nežino, kaip jas spręsti. Dažnai iš nieko ir palaikymo nesulaukia.
6.Na pedagogai dėmių ieškojime irgi nepaskutiniai.