Visai žiemai palikus automobilį nieko labai blogo nenutiks. Gero - taip pat. Jei automobilis būtų laikomas sausoje aplinkoje (pvz. normalus garažas), būtų visai kita kalba. Palikus aikštelėje, automobilį nuolat veiks temperatūros pokyčiai, drėgmė. Vienas meistas yra pasakęs, kad geriau metus pjauta mašina, nei metus stovėjusi. Pirmuoju atveju bent žinai ką taisyti, antruoju tik spėlioji kur kas galėjo sugesti.
Kiek esu pastebėjęs, mėgėjai palikti mašinas nejudinamas pavasarį jas veža į autoservisą. Nežinau nė vieno, kuris tinkamai užkonservuotų automobilį žiemai. Tai net tik akumuliatoriaus išėmimas, bet ir reikiamų vietų sutepimas, padengimas konservuojančiomis medžiagomis. Pagalvokite apie aromatą salone, kai jame kelis mėnesius bus nejudinamas drėgnas oras. Nesiūlau priverstinai važinėti žiemą, tačiau automobilį kartais pajudinti tikrai reikėtų. Neskubant pasivažinėti, kad variklis sušiltų iki darbinės temperatūros, išsijudintų visi mazgai.
Universalios padangos - nieko gero, bet nėra taip baisu kaip pasakoja. Svarbiausia važiuoti su protu. Aš laikausi principo, kad kiekvienam sezonui turi būti tinkamos padangos, tačiau yra tekę žiemą važiuoti universaliomis. Jei jos nėra plikos, tikrai įmanoma važiuoti. Netgi iš pusnies iškopti.

Tačiau reikia būti žymiai atsargesniam, nepervertinti savo galimybių.