Įkraunama...
Įkraunama...

Vairavimo egzaminas...

QUOTE(Gaziulka @ 2007 01 17, 23:23)
nu ka ateinu pasokinet ir pajudint temos ax.gif

islaikiau gi ir as siandien pagaliau pagaliau karsta.gif egzaminatorius tai toks palyginus atlaidus ir savas pasirode, net be tos spec.aprangos buvo, su svarku tox atvare, gal ka tik i darba atejes g.gif

nu bet koks palengvejimas, eina sau, kiek nervu irnesakyk.gif


Sveikinu! clap_1.gif Pagaliau gi baigtos visos kancios. Ale kaip tu sugalvojai virsyti greiti. biggrin.gif Nu jau ne uz ka taip nebuciau dariusi. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Ada M @ 2007 01 21, 15:04)
Sveikinu! clap_1.gif Pagaliau gi baigtos visos kancios. Ale kaip tu sugalvojai virsyti greiti. biggrin.gif Nu jau ne uz ka taip nebuciau dariusi. smile.gif

aha, pagaliau lyg ir visa cia musu chebryte, kuri cia lankesi, islaike thumbup.gif nezinau, ko as cia taip sugalvojau, per ta egza gi visaip zmonems susisviecia biggrin.gif pradzioj jis man papriekaistavo, kad labai jau letai vaziuoju, tai as ir "pasitaisiau" blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Gaziulka @ 2007 01 21, 19:12)
aha, pagaliau lyg ir visa cia musu chebryte, kuri cia lankesi, islaike thumbup.gif nezinau, ko as cia taip sugalvojau, per ta egza gi visaip zmonems susisviecia  biggrin.gif pradzioj jis man papriekaistavo, kad labai jau letai vaziuoju, tai as ir "pasitaisiau" blush2.gif

As neislaikiau blush2.gif ir jauciu ilgai neislaikysiu... nors instruktore sake, kad man su ja jau nera reikalo vazineti ir buvau gabiausia vairuotoja unsure.gif bet kaip neislaikau taip neislaikau doh.gif
Atsakyti
QUOTE(alleksandra @ 2007 01 21, 20:16)
As neislaikiau  blush2.gif  ir jauciu ilgai neislaikysiu... nors instruktore sake, kad man su ja jau nera reikalo vazineti ir buvau gabiausia vairuotoja  unsure.gif  bet kaip neislaikau taip neislaikau  doh.gif


O kas sikart atsitiko? As irgi maniau, kad man teks daugybe kartu ten eiti, kad kada nors turesiu teises, isvis atrode neitiketinas dalykas. Bet kai dabar pagalvoju, tai ten nieko baisaus ar sudetingo nera. Viskas tik atrodo baisiai. O tie pratimai aiksteleje juoku darbas, jei juos gerai moki. Marsrutas labai trumpas, na turi jis ten savu kabliuku, bet tai iveikiama. Tau reikia tik susikaupti ir pasiryzti. Nuo jaudulio vargu ar issigelbesi, bet reikia vyti blogas mintis salin ir sakyti sau: as galiu. Na, jei jau instruktore sako, kad gerai vaziuoji, tai tuo patikek ir pasiryzk. wink.gif

Su manim tai kazkaip atvirksciai atsitiko. Buvau viena is blogesniu. Labai daug papildomai vairavau. Jau manes mano pirmas instruktorius eme klausti kiek as dar ketinu vazineti. lotuliukas.gif Bet kai jau ismokau tai egzamina islaikiau gana greitai, is antro karto. biggrin.gif

Tai ir tu. Baik baik nervuotis viena karta ir pasiryzk. wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Ada M @ 2007 01 21, 21:04)
O kas sikart atsitiko?
Tai ir tu. Baik baik nervuotis viena karta ir pasiryzk. wink.gif

Kad vel ta nesamoninga estakada, nesuprantu kas man darosi... o jei gaunu kita masina visai pasimetu doh.gif
Atsakyti
aleksandra, vienas patarimas dle estakados: kai atleidineji sankaba ir pradedi jausti, kad jau kabina, tada atleisk stabdi po biski, ir SANKABA NEATLEISK IKI GALO, pajauti momenta kad masina jau biski vaziuoja- taip ir laikyk sankaba.
Nes siaip mokina, kad reikia sankaba po biski atleidineti, o man regitros instruktorius sake, kad ju masinose, geriau sankaba iki galo taip ir neatleisti, ar supratai, ka cia parasiau, gal labai neaiskiai?
Atsakyti
sveikos merginos,noriu paklausti kiek formų reikia važiuoti aikštelėje,ar visiem vienodai.Aš dar laikysiu negreit,bet jau nervas ima verysad.gif
Turbūt supratot ko klausiu g.gif
Atsakyti
QUOTE(Mayami @ 2007 01 20, 22:25)
Butu idomu isgirsti kas kaip ir kodel, pavasari as irgi laikysiu, Kaune  ax.gif Baisu, nieko nemoku dar...


Na, siaip tai manyciau, kvailiau nebuna, bet stresas ir itampa, psichologiniai dalykai padaro savo. O klaidos tai kiekvieno individualios buna ir pasizymi savotisku individualiu kvailumu biggrin.gif Kas kuoliukus ne tik kad kliudo, bet ir pervaziuoja, kas is 6 kartu ant estakados neuzvaziuoja, o buna kas (as) islaiko aikstele su visokiais pasitaisymas, bet susikerta iskart uz Regitros vartu doh.gif Jau issukinedama pro juos "grybstelejau" priespriesinio juostos, jau uzsidirbau pastaba "Na kaip jus cia idomiai taip uzsisukinejat...", o dar uz keleto metru turejau sukti i kaire i kalna link Romainiu. Nu ir tu boze boze doh.gif Atrode lyg apsidairiau, lyg nebuvo tu masinu, pradejau kisti masinos nosi ir staiga tu masinu atsirado, atleke nezinia is kur (na cia man apsistresinusiai taip atrode) ir kagi, kagi, egzaminuotojas kirto ant stabdziu, is galo dar kazkas apipypino ir egzaminuotojas, nors ir ne blogietis papuoles (toks sakyciau, netgi visai gerietis) jau neistveres pasake "Gal keiciames vietom!". Tai stai ir baigesi mano egzaminas uz Regitros vartu, bet pazymeta buvo, kad neislaikiau "eisme" biggrin.gif Kita karta turesiu malonuma moketi pilna suma uz egzamina! bis.gif
Ir dar klausimas i kita tema. Aiksteleje, kiek ten tu nekritiniu galima surinkti? Ir kas yra nekritines klaidos? Pe ve ze pasitaisymai? Jie skaiciuojasi uz nekritine klaida? Kiek ju is viso galima padaryti? Tarkim jei aiksteleje taisiausi 2 kartus, tai jau 2 klaidas susirinkau vien joje? Nors egzaminuotojas tai sake |"Sitam pratime galima viena karta taisytis", "Sitam pratime irgi viena, bet jei tik neuzvaziuoji ant linijos" Kas per issireiskimai? g.gif Ka reiskia "galima"? Galima, bet gauni minusa? Ar galima, nes nesgauni nieko? Gal kas apsviestu kitam kartui, kad zinociau 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Mykole @ 2007 01 22, 09:22)
aleksandra, vienas patarimas dle estakados: kai atleidineji sankaba ir pradedi jausti, kad jau kabina, tada atleisk stabdi po biski, ir SANKABA NEATLEISK IKI GALO, pajauti momenta kad masina jau biski vaziuoja- taip ir laikyk sankaba.
Nes siaip mokina, kad reikia sankaba po biski atleidineti, o man regitros instruktorius sake, kad ju masinose, geriau sankaba iki galo taip ir neatleisti, ar supratai, ka cia parasiau, gal labai neaiskiai?



būtent,tose mašinose sankaba labai jautri,aš niekada negesdavau,o ten truputį tik atleidau ir užgesau,kitą sykį jau žinojau,tai net egzaminuotojas klausė ko taip tą sankabą vis laikau,nors jau mieste važinėjom lotuliukas.gif
Papildyta:
QUOTE(maxsi @ 2007 01 22, 09:42)
sveikos merginos,noriu paklausti kiek formų reikia važiuoti aikštelėje,ar visiem vienodai.Aš dar laikysiu negreit,bet jau nervas ima verysad.gif
Turbūt supratot ko klausiu g.gif



darai visas,išskyrus tik ,kad iš garažiukų tik vienas pakliūna 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Gaziulka @ 2007 01 19, 17:11)
as aikstelej su intruktorium nedaug buvau - 3 ar 4 kartus. Is nieko tas gero nedave - is savo 5 kartu laikymo, 2 susimoviau aikstelej. Po to dar kokius 3 kartus vaziavau i aikstele su vyru, tai kai jau tvirtai zinojau, kaip is kokios situacijos taisytis, tada ir islaikiau mirksiukas.gif pati turi pajausti, ar iseina ir svarbiausia, ar moki pasitaisyti, jeigu matai, kad blogai ivaziuoji

Taip, svarbiausia išsiugdyti orientaciją pagal linijas ir sukioti vairą, kad ant jų neužvažiuotum.

QUOTE(Myja @ 2007 01 20, 10:36)
aš ir pritariu, jei važineji tais maršrutais, tai tikrai galima išlaikyti.. kai mokiausi, tai daugiau niekur ir nevažinejau tik šiais regitros maršrutais...kaip sakant kaliau..mano egzas tai žiauriai trumpai vyko, nes trumpesnio egzo kaip ir nebuna turbut..  iš Regitros į Raudondvario pl., tada tiesiai, prieš autobusų parką, yra posūkis į kairią nzn kaip ta gatvė vadinasi, privažiuoji prie STOP ženklo ir suki į dešinę, pravažiuoji audima, ir išlendi prie šviesoforo, ir tada tiesiai Raudondvario plentu iki regitros.. tai jau taip džiaugiausi, kad toks trumpas buvo...

Tilžės ten gatvė.
Na, aš nelabai tom trasom važinėjau, tik kartą su instruktoriumi. Be pirmą kartą neišlaikius dėl nemokėjimo elgtis su sankaba, pasiėmiau kitą instruktorę, tai su ja pralėmėm visas siauras gatveles, o man vieną kartą pravažiavus jau užteko. Egzamine po to kaip tik buvo keletas iš tų gatvelių ir jau nesuklydau.

Beje, šeštadienį pasiėmiau teises ir draugas davė man vairuoti visur, kur tik važiavom. Mokausi iš naujo, nes Audi A6 avant tai ne golfukas, tooookia didelėėėė....
Atsakyti
QUOTE(Mykole @ 2007 01 22, 09:22)
aleksandra, vienas patarimas dle estakados: kai atleidineji sankaba ir pradedi jausti, kad jau kabina, tada atleisk stabdi po biski, ir SANKABA NEATLEISK IKI GALO, pajauti momenta kad masina jau biski vaziuoja- taip ir laikyk sankaba.
Nes siaip mokina, kad reikia sankaba po biski atleidineti, o man regitros instruktorius sake, kad ju masinose, geriau sankaba iki galo taip ir neatleisti, ar supratai, ka cia parasiau, gal labai neaiskiai?


Na, mane tai mokino, kad sankabos išviso atleisti negalima, nes tada mašina parieda atgal, o tai jau tikriauisiai būtų kritinė klaida.

Pratesiant Mykolės mintį: O kai pajausi, kad mašina jau važiuoja, tai pamažu atleisk stabdį ir gali iškart paspausti gazą, tuomet tikrai užvažiuosi. wink.gif


QUOTE(Ritka-Banditka @ 2007 01 22, 10:01)
Ir dar klausimas i kita tema. Aiksteleje, kiek ten tu nekritiniu galima surinkti? Ir kas yra nekritines klaidos? Pe ve ze pasitaisymai? Jie skaiciuojasi uz nekritine klaida? Kiek ju is viso galima padaryti? Tarkim jei aiksteleje taisiausi 2 kartus, tai jau 2 klaidas susirinkau vien joje? Nors egzaminuotojas tai sake |"Sitam pratime galima viena karta taisytis", "Sitam pratime irgi viena, bet jei tik neuzvaziuoji ant linijos" Kas per issireiskimai? g.gif Ka reiskia "galima"? Galima, bet gauni minusa? Ar galima, nes nesgauni nieko? Gal kas apsviestu kitam kartui, kad zinociau  4u.gif


Na, aikštelėje svarbu neužvažiuoti ant linijos, kiek aš suprantu. Jei taisaisi, tai jau klaida. Iš viso per visą egzaminą galima padary 8 nekritines klaidas. O kokios jos pasiieškok Regitros puslapyje, ten viskas detaliai paaiškinta. wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Ada M @ 2007 01 22, 12:25)
Na, mane tai mokino, kad sankabos išviso atleisti negalima, nes tada mašina parieda atgal, o tai jau tikriauisiai būtų kritinė klaida.


Mane mokino (ir man puikiausiai pavyko) taip: sustoji, laikai sankabą ir stabdį. Tada lėtai lėtai (apskritai viską daryk lėtai) atleidinėji sankabą. Kai apsukos nukrenta žemiau 10 ir mašina pradeda taip lyg drebėti, nustoji atleidinės sankabą ir laikai ją toj padėty. O kitą koją nuo stabdžio uždedi ant gazo ir mini gazą, kol apsukos apie 20. Tada ant gazo taip ir laikai ir po biški atleidi sankabą iki galo (arba jei važiuoja jau tai ne visai iki galo).
Atsakyti