QUOTE(Mantilė @ 2006 12 22, 01:37)
kai norėjau grąžint Yske man netikusią prekę -reikalavo paso ar kt dokumento.Be to niekaip nepriėmė atgal.Labai apsipykau ten tuomet,bet kieta boba ta priėmėja- niekaip nepriėmė.
O Rimi kiek esam grąžinę -be jokių dokumentu priima.Tik prašymą parašai ir vsio
O Rimi kiek esam grąžinę -be jokių dokumentu priima.Tik prašymą parašai ir vsio
as irgi turejau toki incidenta, kada po nauju pirkau ciuzini pripuciama, kuris kainavo 59,90 ar kiek tu centu. Padaviau kortele moket ir tik ant cekio pastebejau, kad 69,90 moku. Nu, pagalvojau, turbut apsiziurejau pati... bet tada apsisukau ir su ta pacia preke(perspejusi apsaugine) nuejau patikrinti kaina dar karta. Nu ir tikrai - 59, o ne 69. Tai nuzygiavau pas administratore ir issireikalavau grazinti 10lt. Ji ten aiskino, kad akcija baiges ir tik nenueme kainos, bet kai pasakiau, kad pagal istatyma jie turi parduot uz tokia kaina, kokia yra lentynoj, nutilo ir tiesiog liepe grazint skirtuma

gerai, kad turiu vyra, kuris primokino mane kaip su tais prekybininkais aiskintis
