Aš manau, kad stengtis gražiai ir tvarkingai rašyti yra pagirtina. Tą ir darau, kai matau, kad namų darbus ruošia ne atmestinai, o stengiasi gražiai raides, skaičius parašyti, tvarkos sąsiuvinyje laikytis.
Siaubas,mes jau 5-oje klaseje o vaiko rasymas kaip su vistos koja,sakiau reiks duot dailyrasti rasyt

Ne. Nuo pirmos klasės rašo visaip, tik ne dailyraščiu.
Bet tas mums nėra svarbu. Svarbu kaip mąsto. Ne rašto grožis, o žinios ir gebėjimas jas taikyti, lemia sėkmę
Bet tas mums nėra svarbu. Svarbu kaip mąsto. Ne rašto grožis, o žinios ir gebėjimas jas taikyti, lemia sėkmę

QUOTE(Rasma @ 2014 10 27, 14:56)
Ne. Nuo pirmos klasės rašo visaip, tik ne dailyraščiu.
Bet tas mums nėra svarbu. Svarbu kaip mąsto. Ne rašto grožis, o žinios ir gebėjimas jas taikyti, lemia sėkmę
Bet tas mums nėra svarbu. Svarbu kaip mąsto. Ne rašto grožis, o žinios ir gebėjimas jas taikyti, lemia sėkmę


Stebiuosi kaip mokytojai perskaito ką vaikis parašo ir dar randa klaidų

Raštas ganėtinai dailus, bet rašo netvarkingai - brauko, perbrauko, ant viršaus rašo, paraštėse prirašo, rodyklių privedžiota. Kai nutariu patikrinti sąsiuvinius, namų darbus, reikalauju, kad darbas būtų įskaitomas ir tvarkingas, taigi dažniausiai vaikui prisireikia perrašyti. Kartais pabliaunant ir kelis kartus. Užtat kitą kartą pamąsto, kad verčiau daryti lėčiau, bet tvarkingiau, nei greitai supeckelioti, bet gaišti laiką kelis kartus perrašant. Aišku, pagrindinė sąlyga - rašymas be klaidų. Už kiekvieną, tegu ir žioplą, klaidą privalu atsiskaityti žodžiu - taisyklė plius pavyzdžiai. Taigi jei nori daugiau laisvo laiko, verčiau kartą tvirtai išmok, nes kartosi, kartosi ir dar kartą kartosi užuot žaidęs, sėdėjęs prie kompo, tv ar kt.