QUOTE(jewel @ 2008 11 27, 10:25)
jaučiuosi nusivylusi tokia tvarka. Ar čia taip ir turi būti, ar visgi ne?
Laba diena jewel,
Dėkoju už pastabas, ir norėčiau truputį pakomentuoti Jūsų atvejį bei mūsų naujas darbo taisykles, kuriomis bandome įvesti šiokią tokią tvarką prie gydytojo kabineto.
1 taisyklė:
Pacientas, kuris turi būti priimtas šią dieną (aukšta temperatūra, labai bloga savijauta, ūmus susirgimas ar kita greitos gydytojo konsultacijos reikalaujanti būsena) PRIVALO prieš atvykdamas pasiskambinti į registratūrą ir pranešti apie būtiną poreikį atvykti. Bus paskirtas atitinkamas laikas, nebūtinai pas Jūsų gydytoją - bet Jūs būsite priimti NEMOKAMAI TĄ PAČIĄ DIENĄ.
Komentaras:
Pirmiausiai reikėtų apibrėžti, kada šeimos gydytojas NEPRIVALO PRIIMTI tą pačią dieną. Kalbant konkrečiai, kelias dienas besilaikanti nedidelė temperatūra tikrai nėra tas faktorius, kad būtų NEDELSIANT suteikta konsultacija. Kiek suprantu, talonėlis buvo išduotas šios dienos vakarui - pas kitą gydytoją, artimiausiu įmanomu laiku.
* kodėl prašome PASISKAMBNINTI PRIEŠ ATVYKSTANT netgi turint aukštą temperatūrą. Paprasčiausiai dėl to, kad, gydytojui pradėjus dirbti tarkim 14.00, ateina 3 pacientai su aukšta temperatūra ir dar vienas, kuris iš anksto buvo užregistruotas 14 val. Tokiu atveju akimirksniu tas pacientas, kuris iš anksto registravosi 14 val., turės laukti 45-60 minutes savo konsultacijos - ir liks tikrai nepatenkintas. O priešingu atveju, visus karščiuojančius mūsų registratorės paskirstytų tolygiai visai dienai, kad nesusidarytų didelės eilės prie gydytojo kabineto.
2 taisyklė.
Išsirašyti periodiškai pratęsiamų kompensuojamų vaistų, prasitęsti nedarbingumo pažymėjimų ar juos uždaryti registruotis PRIVALOMA prieš 3-4 dienas, kuomet jau yra žinoma, kad tokios konsultacijos reikės. Lygiai tas pats galioja ir įvairioms pažymoms - dėl darbo, mokyklos, stovyklos ar pan. Tais atvejais, kai iš anksto neįmanoma žinoti, kad kažkokios pažymos ar pan. reikės - ši taisyklė tikrai negalioja.
3 taisyklė.
Tie pacientai, kurie dėl įvairių priežasčių nusprendžia nekreipti dėmesio į pirmas dvi taisykles, sukeldami ilgas eiles prie gydytojo kabineto ir sutrikdydami tiek įstaigos darbą, tiek sugadindami nuotaiką kitiems pacientams - jiems paslaugos bus teikiamos minimaliai jas apmokestinant - 20-30 Lt. Šis mokestis yra imamas už skubiai teikiamas neekstrines paslaugas, šiuo metu mūsų pacientus su šia taisykle supažindiname, bet nuo sausio pirmos ji tikrai realiai pradės veikti.
Tikiuosi Jūsų visų supratingumo,
Paulius, VSN
Papildyta:
QUOTE(Gosh @ 2008 11 25, 13:16)
nisudba
Gosh, bet cia jau tikrai nisudba.
Skambinkit man iskart - 865061559 - kai tokia situacija pasidaro.
Nuo sausio pirmos planuojame pradėti elektroninę registraciją pas gydytojus - pradžioje ją naudosime tik įstaigos viduje, atsisakydami popierinio registracijos žurnalo, o vėliau bus galimybė registruotis ir internetu. Tai turėtų supaprastinti tiek prisiskambinimą į registratūrą, tiek pačią prisiregistravimo procedūrą. Taip pat bus iš anksto žinomas tolimesnis gydytojų darbo grafikas - šiuo metu išties turime problemą, kad tik paskutines 3-4 mėnesio dienas pradedame registruoti sekančiam mėnesiui. Labai tikiuosi, kad gruodis - toks paskutinis mėnesis.
Iki,
Paulius, VSN
Papildyta:
QUOTE(ateliov @ 2008 11 19, 12:33)
gal kas galėtumėt papasakot apie gyd.Beata Kažūriene? ir gal žinot,ar galima vsn persirašyti pas gydytoją kitą,jei nepatiko pas kurį lankais...
ateliov,
persirašyti, žinoma, galima.
Paulius, VSN