Mes irgi šios įstaigos pacientai - kaip visur yra savų pliusų, savų minusų, aš tai čia persirašiau ir vaiką perrašiau,nes atmosfera kažkokia jauki, ir mano gydytoja Kažurienė ir vaiko gydytoja Rudžionienė abi labai šaunios

, o su registratorėm,tai joooo, kažkaip būna nieko,o va praėjusią savaitę kažkaip nesužavėta likau. Pavardės nepamenu, bet pagal laiką p. Paulius galės nustatyti, kuri dirbo: sausio 28 d. išėjom kažkur 16.30 iš savo pediatrės su siuntimu pas alergologą ir nuėjom tiesiai su vaiku į registratūrą užsirašyti, tai registratorė atšovė,kad neturi grafiko ir demonstratyviai nusisuko,kalbėtis su kažkokia atėjusia gydytoja (kalbėjo šiaip,kaip sekasi ir t.t...), nu o aš stoviu toliau,nes gi man reikia išsiaikinti,kada gi tas grafikas atsiras, tik kad į mane niekas nekreipia dėmesio, o vaikas autokėdutėje jau zirzia, pyksta, karšta jam prirengtam, noriu greičiau išsiaiškinti ir eiti lauk, tik niekas su manim nekalba. Aišku ilgai tai netruko, nu bet vis tiek viazdas, atšovė man ir nusisuko

Aš per daug to nesureikšminu, bet vis tiek,manau, mandagesniems reikia būti. Čia, aišku, tik smulkmena, bet kadangi tema skirta visokiems atsiliepimams, tai ir parašiau. Užtat šiandien,kai skambinau, tai atsiliepė vyrukas, nu tai super mandagus ir paslaugus

Kad visi darbuotojai tokie būtų