As ir imciau A3, super masinyte
Neraliai grazi ir gera mashinyte. Kazkas cia rashe, kad viduj pigi plasmane...matyt mate tik ish toli, arba tik is paveiksliuko
Kol kas matau vien tik pliusus: grazi, manevringa, mazai kuro valgo, talpi, esant reikalui galima isimti galines sedynes. Net nepalyginsi su A klases mersiuku, va ten tai barshkutis.
Nors gal tik man teko su tokiu vazinet, gal kiti geresni
QUOTE(Baisa @ 2007 09 26, 13:55)
kodel barskutis
O man patinka A2 dizainas... Tokia miela bulkute.
Pati dabar suku galva ko labiau noriu: A2, A3(ne pacia naujausia) ar Peugeot 406 coupe(mano sena meile-seile
). Bet jauciu jau vienas dalyvis - A3 iskrenta is kovos...
Pati dabar suku galva ko labiau noriu: A2, A3(ne pacia naujausia) ar Peugeot 406 coupe(mano sena meile-seile
ugi, na ta su kuria teko vazineti buvo barshkutis, baisiai kieta ir barshkanti
Nors siaip, tai mersiukas man tikrai grazus 
Lunata, man A2 i burbuliuka panashi
Labai grazi mashinyte, nepaliekanti abejingu, vieniems ji tobula, kitiems nepatinka. Del skonio nesigincijama
Lunata, man A2 i burbuliuka panashi
QUOTE(Baisa @ 2007 09 26, 20:39)
daugumos tokia nuomone
Šiaip man tai abi labai patinka,nors jei reiktu rinktis pasirinkciau Audi A2
o as ja pamaciau ir iskart isimylejau
tokie man ji grazute,nors imk ir isbuciuok
noriuuu,mastau dabar apie si modeliuka,nors vyras labiau nori a4
jus cia gincijates del grozio....o kaip kokybe masinytes? Kaip remontas?Juk ju dar nera tiek daug -tai kazi kaip su detalem reikalai?
As tvarkiau savo masiniuka, detales panasiai kaip ir visu Audi, nera labai brangios, japonisku tikrai brangiau
O detaliu buvo ir lauzynuose ir uzsisakyt galima
Kokybe esu labai patenkinta
Audi A2 dizainas gali kam ir nepatikti bet del pigiu plastmasiu ir skarbonkes, tai jau per daug. Jeigu ka, tai Audi A2 yra vienas techniškai įdomesnių automobilių, nes jo kėbulas pagamintas naudojant aliuminį ir vadinamąją erdvinio rėmo technologiją. Todėl Audi A2, skirtingai nuo kitų panašaus dydžio konkurentų, sveria mažiau nei toną - tik 895 kilogramus. Audi A2 kėbulas maždaug 160 kilogramų lengvesnis už analogiškų plieninių.
"Audi A2" oro pasipriešinimo koeficientas yra vienas geriausių savo klasėje (0,28).
Praktiškas dalykas - priekyje įrengtas serviso modulis. Tad norint pamatuoti tepalo lygį, įpilti langų plovimo skysčio ar tepalo, nereikia atidaryti variklio dangčio. Užtenka atidaryti nedidelę angą automobilio priekyje, kurioje patogiai išdėstyti dažniausiai naudojami skysčių įpylimo kanalai.
O kur šiais kuro brangimo laikais Audi A2 modelis ECO, su 1.2 litro turbodizeliniu varikliu, kuris mišriu ciklu naudoja 3.2 l dizelino? Juk šio modelio kuro bakas tik 21 litro talpos!
Nesu joks audi pardavėjas, ar kažkaip su jais susijes, niekada nevažinėjau audi automobiliais. bet šį modeli ECO mes jamam. Pagalvokit, kai kuras kainuos 4 litai ir daugiau, o tas ne už kalnų!







