Audi A2 dizainas gali kam ir nepatikti bet del pigiu plastmasiu ir skarbonkes, tai jau per daug. Jeigu ka, tai Audi A2 yra vienas techniškai įdomesnių automobilių, nes jo kėbulas pagamintas naudojant aliuminį ir vadinamąją erdvinio rėmo technologiją. Todėl Audi A2, skirtingai nuo kitų panašaus dydžio konkurentų, sveria mažiau nei toną - tik 895 kilogramus. Audi A2 kėbulas maždaug 160 kilogramų lengvesnis už analogiškų plieninių.
"Audi A2" oro pasipriešinimo koeficientas yra vienas geriausių savo klasėje (0,28).
Praktiškas dalykas - priekyje įrengtas serviso modulis. Tad norint pamatuoti tepalo lygį, įpilti langų plovimo skysčio ar tepalo, nereikia atidaryti variklio dangčio. Užtenka atidaryti nedidelę angą automobilio priekyje, kurioje patogiai išdėstyti dažniausiai naudojami skysčių įpylimo kanalai.
O kur šiais kuro brangimo laikais Audi A2 modelis ECO, su 1.2 litro turbodizeliniu varikliu, kuris mišriu ciklu naudoja 3.2 l dizelino? Juk šio modelio kuro bakas tik 21 litro talpos!
Nesu joks audi pardavėjas, ar kažkaip su jais susijes, niekada nevažinėjau audi automobiliais. bet šį modeli ECO mes jamam. Pagalvokit, kai kuras kainuos 4 litai ir daugiau, o tas ne už kalnų!