QUOTE(_Smalsutė_ @ 2007 06 11, 17:18)
Žiūrint ką vadinsime nusivylimu - jei liūdesį kaip vieną iš natūralių gedėjimo etapų - sutinku, bet jei tas nusivylimas persmelkia visą gyvenimą neribotam laikui ir virsta vos ne Dievo keiksnojimu, kaip Jis drįso iš tavęs kažką atimti (kas po teisybei niekad tau nė nepriklausė ir daugų daugiausiai galėjo būti dovana) - tai, manyčiau, jau nuodėmė.
"Neiškraunamas"?
Nebūtina ką nors aprėkti, kad širdyje susikaupęs pyktis taptų nuodėme. 
"Neiškraunamas"?


vėlgi - užsitęsęs liūdesys - - depresija, žmogui yra bėda o ne apsisprendimas. "paskaudinsiu" kažką, nes man skauda

QUOTE(Getter @ 2007 06 11, 23:34)
beabejo pyktis yra nuodėmė, kaip ir bet kuri kita neigiama emocija, tokiomis emocijomis mes papraščiausiai skaudinam Dievą, Jis mus myli ir jam skaudu, kad laikomės tokių emocijų vietoj to, kad atiduotumėm tai Jam ir paprašytumėm Jo pagalbos
Pvz kur yra meilė kai mes siekiam ar norim kam nors atkeršyti? Kur yra meilė kai mes neatleidžiam žmogui kuris mus įskaudino ar padarė mums blogą? Kur meilė kai mes pasmerkiam, kad ir "bomžą" gatvėje, kuris Dievui brangus tiek pat kiek ir kievienas iš mūsų ir kad Jo meilė yra jam ir mums vienoda?
Pvz kur yra meilė kai mes siekiam ar norim kam nors atkeršyti? Kur yra meilė kai mes neatleidžiam žmogui kuris mus įskaudino ar padarė mums blogą? Kur meilė kai mes pasmerkiam, kad ir "bomžą" gatvėje, kuris Dievui brangus tiek pat kiek ir kievienas iš mūsų ir kad Jo meilė yra jam ir mums vienoda?
Getter - man patinka tavo rašymo stilius. bet su mintimis nesutinku.
Pyktis - natūrali emocija, kurios tikslas - apsiginti nuo grėsmės. Meilė ir pyktis? kodėl turėčiau "mylėti" žmogų kuris mane apiplėšė ir ne materialiai. Tikriausiai normalu "neteisti" žmogaus su kuriuo prasilenki (tarkim prie to paties konteinerio - man asmeniškai jų gaila) - bei kai žmogus per prievartą įsirauna į TAVO gyvenimą, sužeidžia tave - ar tu tikrai iš visos širdies norėtum jam atleisti ir tęsti bendravimą? net jei tai ir "nuodėmė". šiuo atveju aš mąstau kad dievas lieka man skolingas, nes neapsaugojo nuo to žmogaus.