QUOTE(Luknė @ 2007 06 27, 12:32)
Dar pagalvojau, tikėjimas visokiom būrėjom, aiškiaregiais, ekstrasensais, magija irgi pažeidžia šį Dievo įsakymą.
QUOTE(sandle @ 2007 06 28, 00:07)
Argi?

Esi tikra?
Sandle, baik juokus, jau tu su Šventu Raštu turi būt susipažinęs

. Ten apie magiją, burtininkus yra parašyta, ir, tarp kitko, nieko gero.
QUOTE(muminukas @ 2007 06 28, 07:52)

man tai nerealu atrodo, kai kunigas, karo kapelionas pasakoja apie visokius velnio ar dvasių išvarymus. čia jau pinigų darymas, ne kitaip

ar biblijoje apskritai kalbama apie tokius dalykus? jei neklystu, ten net skaistyklos nėra
Muminuk, pats Jėzus išvarinėjo dvasias iš apsėstųjų, Šventame Rašte ne kartą minimas šėtonas, piktosios dvasios, Belzebulas.
QUOTE(Jurgulė @ 2007 06 29, 01:33)
Tarp kitko čia nesuprantu visiškai pozicijos bažnytinės, kuri sako kad atleidžia nuodėmes
besigailinčiam. Taigi toks pvz: Jei antrą kartą susituokia civiliškai pora , kuri ,pagaliau ačiū Dievui vienas kitą myli, turi vaikeliukų pupuliukų, o iš pirmosios santuokos neturėjo. taigi abu tikintys ir nori eiti Išpažinties( nugi gailisis kad įskaudino Dievulį pamildamas kitą žmogų) Komunijos, bet va Bažnytukė šmaukš ir užtrenkia jiems panosėje duris ir sako negyvenkite kartu. O tai kaip su vaikiukais...kodėl taip žiauriai jų atžvilgiu, taigi nori žmonės religiškai savo vaikiukus auklėti, o va pavyzdžio ir negali parodyti, nes Bažnyčia neleidžia naudotis sakramentais.
Atleidžia, jei gailiesi ir taisaisi, o ne pasilieki nuodėmėje. O kaip tu įsivaizduoji svetimavimo išvengimą antroje santuokoje? NT ne kartą kalba apie santuokos neišardomumą, pvz.: "Namie mokiniai vėl klausė Jėzų apie tą dalyką. Jis atsakė: "Kas atleidžia savo žmoną ir veda kitą, tas nusikalsta pirmajai svetimavimu. Ir jei moteris palieka savo vyrą ir išteka už kito, ji svetimauja." (Mk 10, 10-12)
Taigi, gali atsiskirti, jei santuokoje gyvenimas nepakenčiamas, bet tuoktis antrą kartą negali, arba gyveni nuodėmėje, ir nieko čia neišgalvosi. Tai va, bažnyčia, gailėdama tokioje situacijoje atsidūrusių žmonių, ir siūlo likti bažnyčios nariais, melstis, auklėti vaikučius religiškai ir tikėtis Dievo atleidimo, bet negali nuodėmės padaryti nenuodėme.
QUOTE(Getter @ 2007 06 29, 01:44)
O kodėl tai nuodėmė??? 
Prašau pagrįsti jei taip drąsiai teigiat, kad perėjimas iš vienos konfesijos į kitą (nors tikint į tą patį Dievą) yra nuodėmė???
Aš irgi iš pradžių apstulbau, bet jei teiginys išplaukia iš aukščiau vykusios diskusijos, kurioje buvo siūloma išvengti nuodėmės pereinant į kitą konfesiją, kuri tos nuodėmės atžvilgiu liberalesnė, tai gal Jurgulė ir teisi. Juk Dievo neapgausim. Čia jau panašu į perku - parduodu, o ne į dvasinį atsivertimą.
QUOTE(muminukas @ 2007 06 29, 07:17)
kokios mamos? apie ka mes cia? apie seksa su jurininkais ir furistais, kiek pamenu

tai kokios cia mamos?
Palauk, muminuk, juk kalbėjom apie jūrininkų ir furistų šeimas, kodėl ten mamų negalėtų būti

.